Millaista porukkaa teologisessa opiskelee?
Ollaanko avoimia ja ymmärretään toisia hyvin?
Onko porukka sellaista ns. hippityylistä vai löytyykö
teologisesta (helsingistä) myös ns. pissiksiä?
Millaista porukkaa
7
1037
Vastaukset
- osviittaa.
Seurakunnat ovat työpaikkakiusaamisen pahimpia pesäkkeitä (googlaa uutisia ja tutkimuksia) ja uskontoon liittyvillä aloilla kiusaaminen ja öykkäröinti on poikkeuksellisen laajaa. Papin ominaisuuksiin näkyy kuuluvan olennaisesti omahyväisyys, vallanhalu ja halu alistaa muita. Tästä voi päätellä sen, millaisia teologian opiskelijat pääsääntöisesti ovat. Opiskelijoina he vaikuttavat vielä harmittomilta, joskin oudon säikyiltä, mutta eipä heillä siinä vaiheessa vielä ole mahdollisuuksia tölviä muita kuin toisiaan.
- Teologisessa opiskelee
n. 700 ihmistä. Siihen joukkoon mahtuu monenlaista. Laidasta laitaan. Myös tuollaisia katkeria ja negatiivisia ihmisiä :)
- Huhhuu!
Teologisessa opiskelee kirjoitti:
n. 700 ihmistä. Siihen joukkoon mahtuu monenlaista. Laidasta laitaan. Myös tuollaisia katkeria ja negatiivisia ihmisiä :)
Teologisessa opiskelee näköjään myös porukkaa, joka ei ihan osaa hahmottaa lukemaansa. No, uskohan se teologin tiellä ja kymmenyksen syrjässä kiinni pitää, ei tieto eikä taito.
- tervemenoa
Huhhuu! kirjoitti:
Teologisessa opiskelee näköjään myös porukkaa, joka ei ihan osaa hahmottaa lukemaansa. No, uskohan se teologin tiellä ja kymmenyksen syrjässä kiinni pitää, ei tieto eikä taito.
vaan teologiseen :D
- sivuaineilija :)
Teologisessa opiskelee kirjoitti:
Työpaikkakiusaaminen karkeasti: yksityisellä 1 %, kunnallisella 2 % ja kouluissa 4 % paikoista. Lähteenä erään kunnan luottamusmiehen esitys dioineen. Alalla työskenteleviltä olen kuullut, että armeijassa ja seurakunnissa on myös paljon ongelmia.
Entä teologinen tiedekunta? Kokemukseni on, että ihan tavallista kansaa. Välillä yllätti, että osa "ei usko" evoluutioteoriaan, joka kestää empirisen validoinnin, kun taas yliluonnollisuus missään muodossa ei. Uskonnollinen suvaitsevaisuus on tärkeää, kuten Komulainen opettaa, joten ei tämäkään haittaa. Ihmetyttää vain tieteellisen ajattelun hmmm... kehittyminen. Huomaa, että papeiksi teologisesta haluaa ani harva, vaikka se on yksi suurimmista työllistymismahdollisuuksista (ks. Niemelä: Teologiksi? ja Monikasvoinen kirkko (2008) kirkko vuosina 2004–2007).
- hipsukka
Löytyy pissiksiä siinä missä hippityyppejäkin. Suurin osa porukasta on ihan tavallista tallaajaa. Mukaan sopii. :)
- empsku
ainakin itse olen siellä sitten näiden perusteella varsinainen luonnonoikku sillä olen kyllä ihan tavis-maalaistyttö.En hippi,pissis,omahyväinen-nilkki tai mikään mukaan. Sopii kyllä toivoa että löytyis muitakin meitä normaaleita sieltä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955