Paras lapsuuden kaverini/rakas serkkuni on nyt ilmeisesti lähtemässä viimeiselle matkalleen. Ei ole päivää eikä yötä etten häntä ajattele, olen aivan lohduton koska hän katkaisi totaalisesti välimme monia vuosia sitten. Syy siihen tuntuu tällä hetkellä niin naurettavan pieneltä, lasten ymmärtämättömyys; pallopeleistä vierähtäneiden pallojen vieriminen serkun pihamaalle. Me vanhemmat emme asiaa huomanneet ennenkuin he lupasivat rakentaa piikkilanka-aidan pihojemme väliin. Siitä seurasi meidän taholtamme lapsellemme puhuttelu ja ehdoton kielto, ettei pallo saa mennä naapuriin ja koetimme parhaamme mukaan vahtia ettei häiriötä tapahtuisi. Muutaman pallon sekkuni mies siitä huomimatta, kirveellä halkaisi ennenkuin lapseni kasvoi vanhemmaksi/ järkevämmäksi, eli noin 9-vuotiaaksi.
Haluaisin välimme korjaantuvan, ennenkuin on myöhäistä, mutta en mitenkään rohkene ottaa yhteyttä, koska he edelleen meille vihoittelevat, eivätkä pyynnöistä huolimatta ole pitäneet yhteyttä. Nyt eivät kyllä enää tilanteesta johtuen jaksa eivätkä voikaan.
Mitä ihmettä teen tässä tilanteessa, hienotunteisuus estää varsinkin nyt ottamasta mitään yhteyttä:(
Menetetty ystävyys
3
301
Vastaukset
heippa
aika surullista........mutta ole onnellien että sulla sentään
on jonkunlainen yhteys säilynyt. Mun yks ex-kaveri kuoli
mun tietämättäni joskus 1.1.2000 yöllä...........kuumeese
en kuulemma...........oli liikaa kuumetta.......meillä meni po
ikki jostakin syystä n. 15-v sitten......en tiiä vieläkään syy
tä, kai se pelkäs jotakin........mitä en tiiä sitäkään......mut
kerran se lähetti mulle kortin ja pyysi siinä jättään sen rauhaan, etten enää pitäis siihen mitään yhteyttä......ja
niin mä tein. Sain äidiltäni kuulla sitten pari vuotta myö-
hemmin, et se oli kuollut.......vain muutama kuukausi en-
nemmin kun meidän lemmikki-kani kuoli vanhuuteen...se
oli alle 10-v. urosakani, kääpiökani. Ei sairastellut juuri koskaan..........ikävä vieläkin sitä........ :( ja mun mummin-
kin kuolemasta on vähän yli 13-v.....sitäkin kauhee ikävä.
Mut se kuoli syöpään, jonka sen mies aiheutti sille tahal-
laan ! se kun oli sauhuttaja ja hajuherne, vaikka tiedän että kuolleesta ei saisi puhua pahaa......se kuoli sydänko
htaukseen talvella vähän ennen joulua 1980.
Sitten viime joulun aikaan isän ainoa pikkuveli kuoli. En ti
iä mihin, me ei olla tavattu ainaskaan 10-15-vuoteen. Ku
n se asui niin kaukana meistä..... ja jokunen vuosi sitten
se oli näemmä menny naimisiin jonkun tyhmän ämmän kanssa, ne oli häämatkalla Sydneyssa, se tuli mulle täyte
nä yllätyksenä......- bahama
Tilanne on ikävä ja tuntuu tietysti haljulta mutta ihmettelen miten vielä ajattelet serkkuasi hyvänä ystävänä noin superpottumaisen käytöksen jälkeen. Ei kai kukaan ystävä tai täysipäinenkään kanna vuosia kaunaa siitä että lapsen pallo vierii pihalle.
Serkullasi on varmasti ollut mahdollisuus korjata välinne, vaan ei ole katsonut tarpeelliseksi. Et voi kantaa huonoa omaatuntoa jokaisen epämiellyttävän ihmisen tähden. - cattttttt
Kirjoita ihan oikea, perinteinen kirje. Saat ainakin asiasi sanottua, niin ei jää sitten vaivaamaan sanomattomat jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927