Mulla alotettiin eilen juurihoito ekaa kertaa elämässäni..Hampaaseen laitettiin jotain lääkeaineita ja väliaikanen paikka.. viikon päästä pitäs mennä uudestaan. Ajattelin vaan kysyy et onko normaalia hirvee särky tässä hampaassa? Se voimistu viime yönä ja jatkunu kokoajan. Burana 600 oon ottanu ja se kipu on pysyny siedettävänä.. mut se hammas on kyllä tosi arka syödessä yms.. mitään banaania kovempaa ei vois ees kuvitella pureskelevansa vasemmalla puolella :( vähän pelottaa tää kipu kyllä, eiks sen hampaan pitäs olla periaatteessa kuollu ja tunnoton jo ton ekan kerran jälkeenki?
Juurihoidon jälkeen särkee
1
270
Vastaukset
heips
Mulle tehtiin juurihoito pari vuotta sitten, se tehtiin vähä
n kerrallaan. Monta kertaa siinä sai käydä siellä mutta heti kun se loppui niin en mennyt enää takas kun se ha
mmaslääkäri oli jotenkin ärsyttävä vaikka se oli äitini en-
tinen oppilas......mä halusin kokeilla ilokaasuhoitoa, ja se
tepsikin. Kallista hoitoa se oli mutta jotenkinhan se piti saada korjatuksi......... mun kahessa ylähampaassa nimit
täin oli ollut jo monta vuotta lohkeamat, ja ne täyttyivät
usein ruoalla......vaikea niitä oli puhdistaa, mutta ajan myötä sekin helpotti........sitten ne kumpikin alkoivat loh-
jeta vieläkin enemmän, toinen oli jo melkein kokonaan lo
hjennut.......nyt ei oo mitään ongelmia, hampaat on hyvä
t. Vaikka muutama hammas puuttuu mun suusta..... Ja mä halusin hoidon 100 % ilman yhtään puudutusta. Kos-
ka mä pelkään niitä lähes kuollakseni......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927