Pääsin tänä vuonna Helsingin teologiseen varasijalle 16. Onko mahdollista päästä vielä sisään? Onko täällä mahdollisesti porukkaa jotka ois päässy sisään mutta tietää jo peruuttavansa?
Varasijat
6
812
Vastaukset
- Mäkin pääsin.
Ihan hyvät mahdollisuudet, eiköhän tää ole helpon pääsyn takia aika monella varalla jossei ykköspaikkaansa pääse.
- jossain perävedessä...
Heips, kerro oletko päässyt ja jos pääset, minulla on nimittäin paikka lähellä sinua, jälkeesi ja olisi kiva tietää, josko jengi on perunut niinkin paljon, kuin 17, silloinhan minullakin saattaa olla käydä flaksi. Olen luullut, että korkeintaan 10 yleensä peruutta, mutta mistä sen tietää, vaikka 30.kin peruuttaisi, kai se mahdollista olisi? Muutoin ei auta, kun avoimeen ja takaisin uudelleen ensi vuonna. HUoh!!
Tämä on se kliseinen, jos olisin lukenut paremmin lausahdus.. Minä mäntti luin viikon verran ennen koetta ja tässä on tulos.. Itseäni syyttää saan!- _o_
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelija - Juhi3432
_o_ kirjoitti:
Kai se on niin, että kymmenisen ihmistä vuosittain peruuttaa. En mä kyllä usko, että ihan 30 peruuttaisi. Saa nähdä. Kertokaas sitten, ihan mielenkiintoista kuulla. :)
T: 3.vuoden opiskelijaMitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
- Juhi3432
Juhi3432 kirjoitti:
Mitä tarkoitat että et usko että 30 peruuttaisi?
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
- eero ruottalainen
Juhi3432 kirjoitti:
joo eiku tajusinki, silmä käteen...
Näköjään 13 henkilöä on perunut tulonsa teologiseen tiedekuntaan.
http://www.helsinki.fi/teol/tdk/pdf/opiskelu/valinta/tilastokooste_2009.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932