Ihanaa oli tänään herätä kun näki Antin ruudussa piiiiitkän tauon jälkeen! Tuleeko se mahtava tajunnan räjäyttävä SUBPLAY enää ikinä, kun ne keväällä sen kuoppasivat?!? Ja mikä mahtaa olla Antin sukunimi, onko kenelläkään tietoa? "Jätkä on eläin" Kertokaa joku jos on tietoa!!!!!
Ti-tityy torstai
8
589
Vastaukset
- jooooooooooooooo
joo ikävä kyllä,tunkee itteensä joka paikkaan milloin missäkin..toivottavasti ei ala ja jos alkaa ni toisen juontajan juontamana
- rahastusohjelmii
Jotenkin toiset on pahasti koukussa kaikkii chatti ja shitti rahastuksiin. Hirmusesti ruuhkaa ja viive routii ruudulla. Kirjanpitoa olis kiva päästä kattomaan, paljonko tulee pätäkkää.
- kissan kuva
Lähettelen kissan kuvia taas huomenna. Ja 4 viestii varte mul on varattu 4euroo.
- v.a.i.
Joku sanoi,että ei. Onko myynyt kodinkoneita?!?
- amba amba
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; ) - lattialiesi
amba amba kirjoitti:
Niin on käymättä joo! On se niitä kodinkoneita joskus myynyt...Asioinutkin olen sen kanssa, mutta en muista sukunimeä!
Eipä oo kovin tyypillisennäkönen sivari! On meinaan kroppaa jätkällä............. ; )Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
- markka ja talo
lattialiesi kirjoitti:
Pienimies oli olen jotaa ostanut lieden muistaakseni.
Tai sit asunnu tääl savos?
- (¤):llu ahaa....
Odotan niitä tehtäviä,joita puuttuu kirjaimia välistä. M.lk.u. Laittakaa torstaina sellasii mist puuttuu vaikka 5-kirjainta. Kun näitä pelejä saa pelata vaan 18-vuotta täyttäneet,niin vaikeusastetta voisi lisätä.OIPOIOIuuuuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745