Emsimmäisestä leffasta olen nähnyt loppupuolen kauan sitten, muistaakseni sijoittuu amerikkalaiseen high schooliin, elokuva pyörii Linkavich Chomotow nimisen "Eestiläisen vaihto-oppilaan" ympärillä, joka oikeasti on muistaakseni avaruus olio, kuitenkaan tuolla henkilön nimellä en mitään löytänyt, kun voi olla niin monta erilaista kirjoitus asua.
Toisessa elokuvassa lihava teini-ikäinen poika joutuu muistaakseni mielisairaalaan, ja saa sieltä uusia kavereita, joku poika laittaa lihavan pojan sähköshokki tuoliin, ja poika ihastuu tyttöön joka tykkää nuuskia omia alusvaatteitaan ja he harrastavat seksiäkin jossain vaiheessa.
Molemmat leffat ovat 80-90 luvulta.
Muutamakin leffa hukassa
Nörtelö
2
627
Vastaukset
- Edmund
Elokuvan nimi on Encino Man, pääosissa Sean Astin ja Brendan Fraser.
Kyseessä ei ole avaruus olio vaan esihistoriallinen jäämies, joka yrittää sopeutua Amerikkalaisten nuorten joukkoon.- Pinkkikatti
myös nimellä: California man... taisi olla sen niminen suomessakin ellen väärin muista...
Ja vielä linkki...
http://www.imdb.com/title/tt0104187/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764