Olemme perheen kanssa lädössä ensimmäiselle autolomareissulle Viroon, autossamme on nk. vanhat kilvet siis ei EU- kilvet. Tuleeko auton perään liimata kansallisuustunnus ( FIN ) vai tuleeko sakot mikäli tätä tarraa ei ole. EU kilpien kanssahan tätä ongelmaa ei tietty ole.
Kansallisuustunnus autossa / Viro
Tarvitaanko ??
3
1033
Vastaukset
- käytännössä ei
Tarkasti lakia noudattaen kyllä tarvitaan. Itse olen useasti käynyt eikä ole kukaan kysellyt, vaikka tunnus on vielä kiinnittämättä hanskalokerossa. Käytännössä ei kukaan kysele. Samahan tilanne on Suomessa, paljon näkyy ulkolaisessa rekisterissä olevia autoja ilman kansallistunnusta.
- kansallisuustarra
Mistä tarroja saa?
- fin-finland
vara-osalikkeistä ja hyvin varustetuista marketeista
osta se pienempi läpyskä niin ei paista silmään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690