Etsin vähintään viittä kumppania rakentamaan kanssani puukerrostalon Hyvinkäälle keskustan tuntumaan. Ahkeruus, kädentäidot ja yhteistyökyky ovat välttämättömiä. Asian kulku:
-katsotaan mitä halutaan ja lasketaan mitä maksaa
-perustetaan asunto-osakeyhtiö
-ostetaan sopiva tontti (yksi hyvä jo tiedossa)
-suunnitellaan yhdessä ja suunnittelijan kanssa puukerrostalo
-tehdään ja vähän myös teetetään mitä on suunniteltu
-asutaan iloisina ja yhä sopuisina uudessa puukerrostalossa
Asunnoista ei tehdä kovin pieniä eikä talosta ole tarkoitus tulla sijoittajien vuokrakasarmia. Hankkeeseen menee vuosia, joten se ei ole hätäisiä varten. Kädentaidot ovat välttämättömiä, sillä tarkoitus on tehdä itse mahdollisimman paljon.
Joitain perusajatuksia:
-3 tai 4 kerrosta
-yhteinen maisemasauna ja terassi katolla eivät olisi pahaksi
-arkkitehtuuri joko kauniin perinteinen tai tyylikkäästi moderni
-asuntojen koko vähintään n. 90 m²
Vakavamielisiä vastauksia pyydän mailiosoitteeseen purjehtija66@gmail.com.
Puukerrostaloa rakentamaan
Hyvinkäällä
0
359
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722