Olemme lähdössä kaverin kanssa sousseen la 1.8.
Minkälainen hintataso esim. vaatteissa ja kengissä siellä on. Myydäänkö siellä esim grokseja, vai otanko mukaan kotoa, ajatellen uimista.
Pikaisia vastauksia odotellen. Kiitos
mikä hintataso...
2
1067
Vastaukset
- Tunisiaan-haaveileva
paljon ns. feikkikamaa. Aitoja saa etsiä. Tosin Sousessa paljon kenkäkauppoja. Ostin feikkikengät ja oli ihan ok.
Jos haluat olla tarkka niin katso merkkien kirjoitusasua. Paras oli versio Pradasta: Parda.
Hinnoista huomaat onko feikki tai ei. Itse vaativana kengän käyttäjänä niin en ostaisi muuta kuin rantakenkiä Soussesta. Tunisista taasen saa vaikka mitä ja laatukamaa. Vaatteet ihan ok, jos olet normaalikokoinen tai hoikka, mutta tukevampi ei välttämättä mitään käytännöllistä Tunisiasta löydä.
Hyvää matkaa ja jos vain mahdollisuus niin menkää ihmeessä Tunisiin ostoksille.
Soussesta pääsee hyvin pitkän matkan takseilla tai junalla pääkaupunkiin. Tai sinne myös matkanjärjestäjät usein tekevät retkiä.- Tunisiaan-haaveileva
jos vertaat Suomeen niin kaikki on todella halpaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699