Hyvää kesän jatkoa
Ylen tuore mittaus: Kokoomuksella suurin kannatus->demareiden alamäki jatkuu
11
231
Vastaukset
- mutta, mutta
milloinhan tuo on tehty epäilen että persutkin tippuu, näitten marjapoiminta ideoittensa kanssa, demarit varmaan keksisivät laittaa työttömät koulutetut työllistämistuilla tai työkokeilijana marjoja poimiin. Missä muuten urputtaja urpilainen viipyy kataisen eilisten puheitten kommentoinnista, eikös demarit just vaatineet veronkorotuksia ?
- demarit laitto jo
demarit laitto jo tyttömät orjatöihin.
peruss voisi ehkä maksaa pallkkaakin, mutts sdpn typ ei palkkaa maksa. demarit laitto jo kirjoitti:
demarit laitto jo tyttömät orjatöihin.
peruss voisi ehkä maksaa pallkkaakin, mutts sdpn typ ei palkkaa maksa.Aina kun on porvari hallitus tulee lama niiden poliitiikan seurauksena ja korruptio kasvaa suomi putoaa monta pykälää alas päin korruptio listalla jossa listataan maiden järjestystä listalla. Eikä ihme kun yritys johtajat ostivat vaalivoiton kokoomukselle ja kepulle.
- tutkimuksia
YLE on kokoomuksen selkeä äänitorvi, sen todistaa Mediamaksun junttaaminen eteenpäin vaikka vastustus on yhtenäinen läpi kansan syvien rivien.
Hyvä koko kansan Kokoomus, jonka kannatus putoaa Mediamaksun myötä romahtaen pohjalukemiin.- kokkeli tilalle
kokkeli jungerin tilalle =)
sdp ulos ylestä jo riittää jungerin hölmöilyt ja mediamaksu.
- Hyvä siitä tulee !
Toden totta, näin se menee. Tulevaisuuden trendit ovat nähtävissä ja demareiden kannatus laskee koko ajan. Antaapas olla, kun kansa pääsee taas vaaliuurnille, niin kyllä demarit saavat kyytiä, hyvä jos kannatus on sen jälkeen enää 15 - 16 prodenttia.
Ja Kokoomus on selvästi tuleva pääministeri- ja presidenttipuolue. Maltetaan vaan odotella, niin kyllä siitä hyvä tulee. Olen iloinen, että suomalaiset ovat tulleet ja tulevat järkiinsä.- - 1,5 % taas laskua
- 1,5 % laskua kuukausessa.
lamakin laskee sdpn kannatusta, kertoo kaiken oppositon huonoudesta. Silloin vasta tulevat järkiinsä lun kaikki hyvinvointi palvelut on viety ja hoitoon ei pääse muuta kuin rikkaat ja nuorisomme tappelee kriisipesäkkeissä natoon menon seurauksena.
- Esimerkki
On hyvä osoitus siitä kuinka rehellisellä politiikalla menestyy.
Tällaiseen rehelliseen toimintaan ei demarit pysty.
Siksi kannatus jää lähelle 10% seuraavissa vaaleissa. - Demarit luo
räty kirjoitti:
Silloin vasta tulevat järkiinsä lun kaikki hyvinvointi palvelut on viety ja hoitoon ei pääse muuta kuin rikkaat ja nuorisomme tappelee kriisipesäkkeissä natoon menon seurauksena.
Hyvinvointi palvelut kun heillä ei ole muuta osaamista kun toisten rahojen jakaminen. Mistä hankitaan varat? Demujen politiikka on nähty ja siksi se porukka on nyt sivussa.
Nykyinen hallitus pystyy ja haluaa toimia siten että tässä maassa ei vähäosaisia unohdeta. Tällaiseen toimintaan ei ole demuilla koskaa ole ollut mitään halua. Demarit luo kirjoitti:
Hyvinvointi palvelut kun heillä ei ole muuta osaamista kun toisten rahojen jakaminen. Mistä hankitaan varat? Demujen politiikka on nähty ja siksi se porukka on nyt sivussa.
Nykyinen hallitus pystyy ja haluaa toimia siten että tässä maassa ei vähäosaisia unohdeta. Tällaiseen toimintaan ei ole demuilla koskaa ole ollut mitään halua.kun hyvätuloinen saa 1000£verokevennyksen eli saman kuin pienituloisen palkka kuussa tämä on sinun ja kokoomuksen oikeuden mukaisuutta helppo se on velkaa tehdä mutta kun tulee velan maksun aika itkee kokoomus ja valittaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039