Onko ketään muita 9.8 lähtjöitä samaan aikaan Kultahietikolle?
9.8 lähtijöitä?
14
650
Vastaukset
- sateinen suomi
lähdetään kanssa 9.8. ilta koneella kohti aurinkoa. Toivottavasti kone kestää... Mennään Alma toursin matkalle.
- ....
Täälläkin lähtijöitä, dominatravelin kautta :)
- joohh
.... kirjoitti:
Täälläkin lähtijöitä, dominatravelin kautta :)
meitäkin lähtee 6 aikuista 9.8 :) ekaa kertaa siellä, saa nähdä mitä tulee :D
- BlacksunF
joohh kirjoitti:
meitäkin lähtee 6 aikuista 9.8 :) ekaa kertaa siellä, saa nähdä mitä tulee :D
on kaksi lähtijää 9pv :)
- ...
BlacksunF kirjoitti:
on kaksi lähtijää 9pv :)
Mitkä hotellit teillä on? Meiltä lähtee neljä henkilöä ja park hotel golden beach hotellina.
- BlacksunF
... kirjoitti:
Mitkä hotellit teillä on? Meiltä lähtee neljä henkilöä ja park hotel golden beach hotellina.
park hotel golden beach myös
- Hotelli onpi
... kirjoitti:
Atlas hotelliin mennään kuusi henkilöä. Hauskaa aiotaan pitää...
- 2 henkilöä
... kirjoitti:
Meitäkin samaan hotelliin 2 aikuista
- 9. pvä
Just tänään otin pikamatkan Kultahietikolle ja 9. päivä lähtö iltakoneella. Mulla hotelli Tsarevets.
Kuulemma kauhea läävä mut hyvällä paikalla.- zxcvbnmasdfgh
Ekaa kertaa Bulgariass. Mulla lähtee lento 6,30 aamull .
- olette
zxcvbnmasdfgh kirjoitti:
Ekaa kertaa Bulgariass. Mulla lähtee lento 6,30 aamull .
jan minkä ikäisiä? Kaverille tuli työmatka ja joutui perumaan lomareissun eli oon yksin matkassa ja olis kivaa saada seuraa rientoihin.
- zxcvbnmasdfgh
olette kirjoitti:
jan minkä ikäisiä? Kaverille tuli työmatka ja joutui perumaan lomareissun eli oon yksin matkassa ja olis kivaa saada seuraa rientoihin.
No voi harmi et sun kaveri ei pääse mukaan. Meidän seurue 40v ja 38v.
- tsarevets
zxcvbnmasdfgh kirjoitti:
No voi harmi et sun kaveri ei pääse mukaan. Meidän seurue 40v ja 38v.
Niin ja olen ite siis 33v
- lisää
Kyllä sinne taitaa olla aika moni menossa, sillä su-aamun 6:30 lennolla oli enää 4 paikkaa vapaana. Kyseessä siis Air Finlandin lomalento.
Säät näyttää suosivan, vaikkakin voisi vielä muutaman asteen nousta, lähemmäksi 30C =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712