Terve!
Oon 17-v. rumpali Porista, ja olen suunnittelemassa yhtyeeni kanssa ensimmäisen demon tekoa. Bändiin kuuluvat myös laulaja ja kaksi kitaristia. Yhtyeemme soittaa rehellistä punk-rockia(rock-musiikkia punk-vivahteella). Löytyisikö Satakunnan seudulta studiota, jossa demon voisi äänittää vai pitääkö lähteä Helsinkiin saakka?
Demon teko on ajankohtaista, koska hyvää materiaalia on jo paljon kasassa vaikka olemme olleet koossa vasta vuoden alusta ja himoamme keikkailemaan. :)
Olen kokeillut Audacityllä mixata kappaleitamme, mutta jotenkin minusta tuntuu että ammattilaiset saattavat osata tämän homman paremmin. :D
Mielipiteitä ja ohjeita otetaan avomielin vastaan :)
Terveisin Kai Hytönen, The Overstayed
Demon tekoa ensi kertaa
overstayed
1
352
Vastaukset
Enpä osaa sanoa. Kattelin googelista, mutta eipä se paljoa valaissu.
Onhan noita varmaan lähempänäkin kun Helsingissä.
Kyllähän se lompakkoa keventää ihan mukavasti kun oikeaan studioon mennään, mutta jos näette sen tarpeelliseksi niin mikä ettei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745