Olen tätä samaa jo usein esittänyt, mutta rasistihan minä olen kun en pidä uskonnollisuuden leviämisestä varsinkin kun se on vihdoin saatu jotenkin kesytettyä.
Alimitoitettujahan nuokin arviot ovat, varsinkin kun viranomaisilla ei ole mitään havaintoja sharia lain alla elävistä moniavioisista muslimi yhteisöistä. Ollaan yksinhuoltajia, vaikka ollaankin naimisissa ja vielä monen naisen kanssa. Ja veronmaksaja iloisena maksaa tämän väestöräjähdyksen extra tehokaan keksinnön. Länsimainen lääketiede, sairaalajärjestelmä ja sosiaalitoimi takaavat extra nopean lisääntymisen. Lapsikuolleisuus on olematon alkuperä maahan verrattuna ja nälkäkuolemat samoin. Kunnia murhat ovat ainoa joskin olematon kuolleisuutta aiheuttava seikka.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Brittilehti Viidennes EU%20-maiden v%E4est%F6st%E4 muslimeja 2050 menness%E4/1135248321868
Muslimien määrä EU:ssa
Räjähtää
0
1251
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709