Onko totta että kun kortin hinta nousee nii saavat mopotkin mennä 60km/h olen kuullut tällaista aika monelta
Mopokortti uudistus
hmmmmmmmmhhggggggggg
4
121
Vastaukset
- huoh-.-
On totta että hinta nousee, melko varmasti vasta vuoden vaihteen alussa.
Kortin hinta kyllä nousee, mutta rajotukset eivät. Eli se sama 45km/h on uudistuksen jälkeenkin. Ainakaan en ole missään nähnyt(AKEm sivut), että saisivat mennä 60km/h.
- okkkkkkkkk
AIka noloa silti jos mopo menee 45 km/h koska jo kilpapyörällä pääsee sen 65 km/h hetken aikaa.
- juuudkawokdfowaf
okkkkkkkkk kirjoitti:
AIka noloa silti jos mopo menee 45 km/h koska jo kilpapyörällä pääsee sen 65 km/h hetken aikaa.
meitsi vetäää mummokitkulki ton 45:Dkerranki skootteri ohi vetäsin:D
sais ne mopot mennä kovempaa ja sködet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806