Osastonsihteerin liitto?/Osa-aikatyön jäsenmaksut?

Tietämättttttön

Hei. Eli, kaksi kysymystä:

1.) Mikä on osastonsihteerin ammattiliitto? Onko se PAM, JHL vai mikä? Itse olen PAM:ssa ja mietin että pitääkö liittoa ruveta vaihtamaan jos menee osastonsihteerin hommiin?

2.) Jos on osa-aika työssä esim. tekee jotain työtä aina kun on työtä tarjottavana, niin miten sen jäsenmaksujen kanssa? Onko niin että joka kuukausi pitäis liitolle lähettää joku palkkaerittely asiasta ja sen mukaan maksaa sitä jäsenmaksua vai kuinka...?

3

2641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Violet57

Osastonsihteeri millä alalla? Toimistotyö, sairaala?

Jäsenmaksuthan voi maksaa joko itse viitesiirroilla tai tehdä perintäsopimus ta:n kanssa, jolloin ne pidätetään suoraan palkasta.

• kunnalla/valtiollako

olet ja terveydenhuollossa? JHL on yksi vaihtoehto. Osa-aikatyö - no, jäsenmaksuhan maksetaan tiettynä prosenttiosuutena kuukauden kokonaisbruttoansioista - voi maksaa itse, jolloin jhl lähettää viitesiirrot tai sopia työnantajan kanssa että tämä perii palkasta eli tekee valtakirjan asiasta. JHL:n jäsenmaksu 1,33 % tänä vuonna. Ja jos työttömältä ajalta saa ansiosidonnaista, silloin kassaan pitää toimittaa palkkalaskelmat tai palkkatodistukset työssäolojaksolta, ja ansiosidonnaisestakin peritään se 1,33 %.

Muitakin liittovaihtoehtoja todennäköisesti on. Työpaikan ilmoitustauluilla on varmaan jotain infoa - tai sitten katso paikan puhelinluettelosta, siellä pitäisi varmaan olla vähintään luottamusmiesten nimet ja liitot mainittu, joten voit heiltäkin kysyä mihin kannattaa liittyä ja saat liittymisohjeet.

• on tarjottavana"

Muista, että työttömyysaikana vain 18 h/viikko tai sitä suuremmat tuntimäärät lasketaan mukaan kun määritetään työssäoloaikaa silloin kun lasketaan ovatko ansiosidonnaisen edellytykset olemassa työttömäksi jäädessä yhtenäiseltä työssäoloajalta. Eli mielestäni tuollaiset alle 18 h/viikko työt ovat järjettömiä, etenkin jos sitä epämääräistä työntarjontaa on pitemmän aikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31