Kannattaa tutkia, mihin rahansa sijoittaa! Pörssikauppa on epävarmaa, jos ei ole täysin oppinut ja silloinkin voi epäonnistua. Ja 'ei kannata laittaa kaikkia munia samaan koriin!'
Pankkitilillä ne syö inflaatio. Sijoitus valtion oblikaatiohin torjuu inflaatiota.
Eläkesäästäminen tuottaa aika hyvin, jos pankki pysyy pystyssä.
Jotkut sijoitusfirmat lupaavat aika hyviä korkoja , jopa 18-30 %, niinkuin G.Berg, jne..
Tanssiopettajan eläkesäästöt tuhlasi Nordea rahasto-osuuksilla!
sdfkl
2
690
Vastaukset
- Vanha Juttu
Sitäpaitsi tuo sijoittaja ei ole eilisen teeren poika, koska on yrittäjä. Pitäisi tajuta että sijoitustoiminta (varsinkin kun kaikki munat on yhdessä korissa) on riskaabelia hommaa.
- tanssija II
Ei ollut advissorin säästöneuvoja. Blungvisti oli itse "hoitanut" vakuutus positiotaan ja tappioita tuli positiosta ja vakuutuksen kuluista.
Suorasta osake tai rahastsijoituksesta olisi saanut hyvityksiä muista sijoitusvoitoista.
Tässä jälleen kirpaisi oikein kunnolla eläkesäästövakuutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709