ollut 2 eri asunnossa n 5v. ehkä 5-7 kertaa pitänyt tehdä häiriölilmoitus. hoasnet oli aikoinaan ja siinä piti 2kk tehdä yhtä paljon. soneraaki kaupppaavat joka viikko mutta en ota.
kehutaan
2
289
Vastaukset
- kehua
olen käyttänyt ellua eri jaksoissa vuodesta 97, vain muutaman kerran pitänyt tehdä vikis
- enkä...
voi mitään mistään moittia. Toimii kuin junan vessa, 24 Mbit/s yhteydestä menee 23 Mbit/s läpi, siis enemmän kuin odottamani 12 Mbit/s.
Haluaisin kyllä enemmän nopeutta lähetykseen. Jos jostain tulee uusi tekniikka tai palvelu joka mahdollistaa nopeamman sähköpostien, HDV-videoiden ja digikuvien lähetyksen, vaihdan siihen salamaakin nopeammin. 1 Mbit/s kun tarkoittaa, että tunnin HDV-videon lähetykseen menee vähintään 24 tuntia, käytännössä 36!
Ainoa miinus luvattuun palveluun on mukana tullut huono A-linkin modeemi. Muutin asetuksista sen siltaavaksi ja otin toisen reitittimen taakse reitittämään ja ongelmat katosivat saman tien. Aluksi myös laskutus tuli satunnaisesti, mutta ei tuo niin häirinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764