Mikä muuten on Bonin varainhoitajan nimi, kun hänellä menee niin hienosti, kysyisin nvinkkejä, fimit ja gyllenberit jostain syystä kertovat päätöksentekijöiden nimet ,mutta näissä arvostetuimmosa boneisa ne taitavat olla salaisuus
varainhoito boni
10
602
Vastaukset
- pitääkin olla
meillä kävi bonilainen puhumassa osakesäästäjille, tarkistimme puhujan tiedot, nimittäin jutut olivat niin yliampuvia, henkilö itse oli merkitty luottosivuille , varaton,
- Tuo oli
tuo bonilainen joka kävi? Oliko se se varainhoitaja?
- bonin ex asiakas
Bon bon homma on kohtalaista kusetusta. Sen enempää yksityiskohtia ruotimatta, kehoitan kaikkia karttamaan kyseistä rahastuslaitosta.
Rahat paremmassa turvassa patjan alla.- huh hah hei
karttaisin myös kaukaa tän porukan
- eikös
ainakin osa viihtyy hyvin tuosta porukasta vällyjen alla, ja ovat kohtalaisen hyviä suustaan.
- näin se vaan menee
Bonissa kuulemma YT:t käynnissä, puolet pihalle? Kauankohan toi vielä pihisee henkihievereissä, kuukauden vai kaksi?
Kello taitaa todellakin käydä Bonille.- tik tak
hihii, viisaita siirtoja..vai puolet pihalle..mistä puolet..jos puolet pannaan pihalle niin montako työntekijää jää..1-2 vai
- takaisinmaksu
tik tak kirjoitti:
hihii, viisaita siirtoja..vai puolet pihalle..mistä puolet..jos puolet pannaan pihalle niin montako työntekijää jää..1-2 vai
12 sta on oikeus myydä vakuutuksen alle, monellako on sitten rahastoihin, ken tietää.
ei niillä hyvin mene, evät pysty ex osakkaillekaan maksamaan lainaamiaan varoja takaisin.
- handels on in
onko se menoa nyt? onneksi minua ei saatu ympäripuhuttua vaikka kovasti soiteltiin.
- muualle mennyt
et ole ainoa, joka teki "omat viisaat siirrot"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712