Tänään on 24.08.2009, vaan Alexandrian nettisivulla (etusivulla) niiden Skandia Alexandria -rahastojen arvot viime tiistailta 18.08.2009.
Ei ihan reaaliajassa...?
Alexandrian nettisivujen päivitys?
2
672
Vastaukset
- richie-87
Rahastoja ei yleensäkään ole käsittääkseni mahdollista seurata reaaliajassa. Esimerkiksi osuuspankissa ne tulevat vuorokauden viiveellä tai hyvällä tuurilla ehkä samanpäivän iltana.
Esimerkiksi jos sijoitat satasen tänään ennen klo 15.00 niin se menee tämän päivän arvon mukaan, jota et välttämättä netistä näe, kuin vasta huomenna. Itse olen tarkistanut arvon soittamalla omalle sijoitusneuvojalleni ja sitten tehnyt päätöksen että haluanko sijoittaa.
Jos sijoitat sen satasen klo 15.01, niin se menee seuraavan päivän arvon mukaan, jonka näet luultavasti aikaisintaan ylihuomenna, siitä päivästä kun olet rahan laittanut.
Osakkeet on sitten eri homma, niissä on heilahduksia muutamien minuuttien välein, riskit on ihan selkeästi suuremmat.- jaakkesonin oona
Joku nokkela 20-vuotias alexandrian pankkiiri kommentoi älykkäitä.
"Osakkeet on sitten eri homma, niissä on heilahduksia muutamien minuuttien välein, riskit on ihan selkeästi suuremmat."
Ihanko oikeasti osakkeiden hinnat heiluu muutamien minuuttien välein ? Ja riskitkin on isommat ? Ihanko Esa on sinulle näin opettanut ?
"Itse olen tarkistanut arvon soittamalla omalle sijoitusneuvojalleni ja sitten tehnyt päätöksen että haluanko sijoittaa."
Haloo haloo, onko sijoitusneuvoja paikalla. Mikä on eläkevakuutukseni rahasto-osuuden arvo ? haluaisin korottaa kuukausisummaani 5 eurolla jos arvo on mielestäni sopiva...
Tämä taas kertoo alexandrian toiminnasta ja työntekijöistä jotain.
PS. Kuinkahan niiden managersalkkujen hoito on mennyt kun Gyllenbergiltä on jengi lomautettuna ja aika iso porukka lähti alfille ja muihin taloin töihin, mm koko instikkapuoli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709