Onko hyviä forumeita olemassa bändille? Itse en jaksa enään ton esan kyräilypalstan runkkumeininkiä ja täällä melko hiljaista. Googlettamalla en löytänyt. Tietoa?
Onko muita hyviä palstoja?
8
644
Vastaukset
- ösä
..muita palstoja mutta olen itse myös tympiintynyt perseennuolija-Esan palstaan. Kyseinen heepo on NIIN ruskeakielinen että voin pahoin ja suurin osa sinne kirjoittavista myös kipeitä.
Olis kiva jos joku laittais asialliset sivut pystyyn.- homomakkonnen
itse mokoma läskimooses, sä vaan kitiset mut et ole valmis panemaan tikkua ristiin. sua vaan ottaa
nin helkkaristi otsalohkoon kun sä ite olet täysin nobody jota ei noteerata.
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA! - homotikkanen
homomakkonnen kirjoitti:
itse mokoma läskimooses, sä vaan kitiset mut et ole valmis panemaan tikkua ristiin. sua vaan ottaa
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA!Ju-ma-lau-ta.... Täällähän käy näköjään jotain täysjärkisiäkin. Vuoden paras viesti tällä palstalla homomakkoselta.
- heguli87
homomakkonnen kirjoitti:
Olis kiva, juu varmaan olis, TEE ITSE, ÄLÄ KITISE JA MUSTAMAALAA!..kitisee? Taitaa olla hermot kireellä ja käyrä laskussa ;)
- homomakkonen
homotikkanen kirjoitti:
Ju-ma-lau-ta.... Täällähän käy näköjään jotain täysjärkisiäkin. Vuoden paras viesti tällä palstalla homomakkoselta.
en ollut oikein täysissä järjissä kun tota kirjoitin. Vaimoni ottaa eroa ja sillee..
olen muuten alkanut kuuntelemaan uudestaan 70-luvun discoa, se kun aikoinaan kolahti ja kovaa. - homotikkanen
homomakkonen kirjoitti:
en ollut oikein täysissä järjissä kun tota kirjoitin. Vaimoni ottaa eroa ja sillee..
olen muuten alkanut kuuntelemaan uudestaan 70-luvun discoa, se kun aikoinaan kolahti ja kovaa.koita pärjätä bro! ja ei tossa discottelussa mitään pahaa ole, itsekin omistan koko Chic-yhtyeen julkaisut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774