elikkä kävinäin että kun sain uuden netti nopeuden 24mb niin: en saanut sitä ihan heti toimii mut vähän ajan pääst kyll testasin nopeutta ja se oli jotain 10 mb ja pingi joku 40 mut sit lähin kouluu ja palasin inter net yhteys oli katki yritin yhdistää sitä mut ei sit taas säädin ja sain toimii mut nyt mun yhteys nopeus joku 6mb ja pin 60-80 mikä vika ja miten korjata auttakaa nopeeeee
ps. mul oli edellinen yhteys 4mb 50pngi kympen 8 mbitill
apu oingi liian suuri
aasi2
1
310
Vastaukset
- hölöttäjä222
et sitten kertonut kenen yhteys, mikä modeemi, mikä käyttöjärjestelmä, mikä kone, jne...
Odottelepa siis vastausta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745