Katsoin juuri Niinistön vastausta tv:sta. Kyllä osaa olla oikein kuvottavan niljakas, lakimies kun on.
Se lienee myös monille muille yhteiskunnan verenimijälakimiehille ominaista.
Kyllä tunnen syvää myötähäpeää, Niinistö voisi mieluummin olla Homo Sapiens Idaltu, erotuksena minusta.
Niinistö, säälittävän niljakas
7
219
Vastaukset
- 16+10
Kiusallista sanoo rosvo kun kiinni jää.
Aika hummereita nämä Arkadianmäen veijarit. Mitään ei tiedetä, muisteta, eikä myönnetä. ja kun jäädään kiinni koplauksesta, annetaan niin autistisia selityksiä jotka vain suututtavat.
Ei kansa sentään niin tyhmää ole, että kaikki selitykset läpi menisi.
Vai ollaanko me...- erotkoot kaikki
härskiä toimintaa.vanhukset hoitamatta,osa ainakin.leipä jonot ym köyhyys.työttömyys.nämä nilkit rypee rahassa,tietämättä oikein itsekkään.missä menevät.
- Sallamartti
Kai me olemme hyväuskoisia, helposti manipuloitavia, liian pehmeitä suhteessa politiikkaan ja ennenkaikkea mukavuudenhaluisia l. laiskoja.
- oman arvonsa ANKKA
Sallamartti kirjoitti:
Kai me olemme hyväuskoisia, helposti manipuloitavia, liian pehmeitä suhteessa politiikkaan ja ennenkaikkea mukavuudenhaluisia l. laiskoja.
kai sen nyt uskoo useampi.
taitaa olla niin tyhmää, että Tiurat ja muut huono muistiset äännestetään takaisin Arkadianmäelle, että heilahtaa. Naispoliitikon tärkein ominaisuus taitaa olla edustava ulkomuoto. Valitettavasti.
- Lahnanen
kaptah71 kirjoitti:
taitaa olla niin tyhmää, että Tiurat ja muut huono muistiset äännestetään takaisin Arkadianmäelle, että heilahtaa. Naispoliitikon tärkein ominaisuus taitaa olla edustava ulkomuoto. Valitettavasti.
Kokoomuksen kansanedustajat,jotka ovat saaneet rahaa Novan roistoliikemiehiltä on jätettävä paikkansa uusille puhtaille edustajille.Niinistö mukaan lukien.
- limaa
Lahnanen kirjoitti:
Kokoomuksen kansanedustajat,jotka ovat saaneet rahaa Novan roistoliikemiehiltä on jätettävä paikkansa uusille puhtaille edustajille.Niinistö mukaan lukien.
kala luistaa näppilöistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889