Voisikohan kysymys olla esim. maitoallergiasta tai laktoosi-intoleranssista? Päänahka on mennyt huonompaan kuntoon ja kutisee, hiuksiakin lähtee aiempaa enemmän. Myös kasvoihin tulee helpommin näppylöitä. Maitotuotteista käytän päivittäin tällä hetkellä Arlan rasvatonta luonnonjugurttia (hyla) ja eri valmistajien vähälaktoosisia ja rasvattomia maitorahkoja ja raejuustoja. Maitoa en ole käyttänyt aikoihin, vaan nykyään olen siirtynyt soijajuomaan. Maustamaton soijajugurtti on pahaa. Viljoja käytän harvoin, sillä ne tuntuvat aiheuttavan vatsaoireita. Kannattaisiko siis kokeilla laktoosittomia tai homogenoimattomia maitotuotteita(ja mistä homogenoimattomat tunnistaa kaupassa?) ? Vai pitäisikö jättää kaikki maitotuotteet hetkeksi pois? Kiitos neuvoista!
Hiustenlähtöä ja iho-oireita
5
422
Vastaukset
- yökyöpeli#
hiusten lähtöön ym. mh-bakteerikadon syyhyn. Lue tuo, niin huomaat miksi et saa vältellä rasvattomia maitotuotteita. Laktoosittomalla tuotteella hoidat ainoastaan oireita. Luomutuote on homogenoimaton. Tiukan paikan tullen voit maitotuotteiden sijaan käyttää noita maitohappobakteereita!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html- ..........
Ei sitten voineet olla yhtäään selkeämmät sivut, eihän tollaista jaksa lukea. En edes löytänyt mitään testiä...
- MM
.......... kirjoitti:
Ei sitten voineet olla yhtäään selkeämmät sivut, eihän tollaista jaksa lukea. En edes löytänyt mitään testiä...
Napsauta tuo linkki auki, niin testi on siellä alapuolella,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
- .............
Kynnet ei kasva enää normaalia vauhtia. Peukalon ja etusormen kynsien keskiosat ovat hyvin vaaleat ja muiden sormien kynsien yläosissa vaalea poikkiraita. Oon tällä hetkellä nestemäisellä rautakuurilla alhaisen hemoglobiinin takia. Mietin vaan jos kyseessä jokin puutostila...
- maitoallerginen
Maitoallergisen täytyy jättää kaikki maitotuotteet pois. Mahdollisesti voisi käyttää 9kk kypsytettyjä juustoja, mutta aluksi kaikki pois. Soijajuomaan kun sekoittaa marjasosetta saa hyvän jogun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745