Jäykkänä pärjää

tenkane(oikea)

Kirijotanpa tässä vähän väliaikakuulumisia, oon nimittäin norjassa tromssassa ja ollu täälä pari viikkoa , viihtynny oon helevetin hyvin, siitä ansio nykysele norjalaiselle naisystävälle karinille ja meillä näyttäs olevan nii kuuma suhde että aattelin jäähä norjaan lopullisesti !! NYt on tainnu löytyvä se nainen joka jääpi viimiseksi , on vietetty romanttisia iltoja ja öitä karinin huvilalla (maksettu) ja omakotitalossa (maksettu) jäämeren rannalla, mikä voi olla kalamiehen ja romantikon (tenkanen) sielulle hivelemämpää kuin punaviinimaljan nostaminen vastakkaisen erittäin hyvinsäilyneen (kalapitoinen ruokavalio) vastakkaisen sukupuolen kanssa alastomana saunan terassilla ??? EI mikkään !! Seisoo nimittäin taukoamatta !!SUomalainen nainen ei voi tarjota edes lähellekkään samanlaisia seksuaalisia nautintoja kuin mitä tenkanen on täällä norjalaisen naisen kanssa saanut kokea !!! AKka saatana on soitellu suomesta mutten oo vastannu. OOn ajatellu etten enää palaa takasin ja akka saa jäähä taloon asumman mutta vuokrasopimuksella kohtuuvuokralla tietenki onhan hänenki kanssa ilon iltoja vietetty. MItä ootte mieltä tenkasen ratkasusta, sanotaan että rakkaus ratkasee, pitääkö tässä tapauksessa paikkansa ?? OOnko alkoholisti ??

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex.naapurisi.
    • muuttaisit

Muutappas Grönlantiin ,siellä on naiset kiihkeitä. Miten se Alkomalooli????????????????????

• tenkane(oikea)

Tarkotus oli vietää karinin kansa kuuma lemmenhetki hänen kotona punaviiniä napsotelen kalareissun jäläkeem, ja kävin kiini kun kerjäläine limppuun, mutta minula helevetti sentään topi ei toiminukkaan...Akka rupesi viellä huutamaan jotaki norskiksi ja ajo minut sateesee. KYlä akat osaa olla katalia ja julmia, jos eivät heti saa mitä haluuvat. Ikkunsta heitti villä minun kassin melekeen päähän.Tässä on palattava suomeen,kun ovat täälä nuin vihasia.AKala ei ole minule käyttöä, mutta sen sisko saa kelvata vielä, enneku vaihan nuorempaan. NYt on pakko otta tähä murheesee!! En ymmärä mikä tuohon topiin on meny, kun heittäyty veltoksi.OOnko alkoholisti??

• se Karin; esi-isät lähteneet Pohjanmaalta ja sieltä Leipämeren ääreen. Pitäishän nimittäin aidolla norjattarella sen verta pinnaa olla että yhden epäonnistumisen kestää, kun niiden miehet on ammoisista ajoista olleet pitkiä aikoja merellä milloin kalassa tai millä viikinkiretkillä milloinkin.

Punaviini ei kyllä ole parasta etuottilääkettä, jos asiaa tarkastelee niinkuin toiselta kannalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe