Majorcalla. Stephen Gately oli lähtenyt ulos drinkeille ja palannut majoitustilaan nukkumaan muttei koskaan herännyt. "Yhä kiireinen -paljon menossa. Keskityn saattamaan loppuun kirjani seuraavaksi joten voi olla hiljaista täällä.", oli Stephenin viimeinen twitter viesti.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8301187.stm
Boyzonen laulaja kuoli vain
38
4595
Vastaukset
- eikös ne kaikki
laulaneet.
- 11+10
Höpö höpö.
- tvaasa
11+10 kirjoitti:
Höpö höpö.
Olikohan mahdollinen päihdeongelma kyseessä?
- en minä tiedä
tvaasa kirjoitti:
en todellakaan tiedä.
- mymmyli
Vaikka on homo, ei tarkoita sitä että on AIDS!!!!! Ei kaikkilla homoilla ole AIDSia!!!!!!!!!!!!!! Se saatana on heterojen tauti!
- Zaperisti
11+10 kirjoitti:
Höpö höpö.
http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560
Kyselyitä eri aihealueilta, joihin vastaamalla keräät pisteitä.
Pisteitä vastaan voit tilata Zaperan kaupasta palkintoja. Kaikkea leluista kodinkoneisiin, varmasti jokaiselle jotakin.
Liittyminen ja paneelissa mukana olo on täysin ilmaista, et maksa edes palkintojen postituksesta.
Täytä tietosi ja tutustu. - aluksi se oli
mymmyli kirjoitti:
Vaikka on homo, ei tarkoita sitä että on AIDS!!!!! Ei kaikkilla homoilla ole AIDSia!!!!!!!!!!!!!! Se saatana on heterojen tauti!
homojen tauti ja homot tartutti sen heteroihin. Alunperin Hiv on peräisin apinoista joita homot käyttivät hyväkseen kuten pedofiilit lapsia.
- aivan kuten
aluksi se oli kirjoitti:
homojen tauti ja homot tartutti sen heteroihin. Alunperin Hiv on peräisin apinoista joita homot käyttivät hyväkseen kuten pedofiilit lapsia.
sikainfluenssa ja sikainfluenssarokote joka tappaa.
- Äiti.
tvaasa kirjoitti:
Iltasanomien tekstissä ainakin luki että hän otti harvoin alkoholia, ehkä juuri sen takia kuoli,koska oli tottumaton alkoholin käyttäjä.
Mutta mistä näistä kuolemista ja julkkiksista koskaan tietää. Lehdissä kirjoitellaan jatkuvasti valheita julkisuuden henkilöistä,että kaikkea paskaa ei aina tarvitse ottaa tosissaan.
Kuollut mikä kuollut, mutta kuolleita pitäis aina kunnioittaa (yleisesti ottaen) oli kuolemistapa sitten ihan mikä tahansa. Minusta on ilkeätä haukkua ja jauhaa paskaa ku kukaan täälläkään sivuilla olevista ihmisistä ei henkilökohtaisesti tätä ukkoa tuntenut.
Mutta tämä on vain minun mielipide. : )
- Rasputin
Eipä tämä kiinnosta varmasti juuri ketään.
- Kauhistelija
Tämä on kauheaa.
Hän kuten kaikki muutkin Boyzonen jäsenet (4 muuta) ovat kotoisin Irlannista. Yksi näytteli Clarence Streeti
n Lääkäriaseman parissa jaksossa pari viikkoa sitten......ne on pari kolme vuotta vanhoja jaksoja, joita nyt suo
messa näytetään. Ryhmän nuorimmalta Ronanilta on taas ilmestynyt uusi levy.......hyvä ääni silläkin.......
- fani!
Stephen todellakin on kuollut. Olen itse talla hetkella Irlannissa ja taalla on lehdet taynna sita. Stephen oli ollut baarissa ja ottanut muutaman, mutta ei ollut missaan kaatokannissa. Oli kuitenkin tukehtunut kotona nukkuessaan omaan oksennukseensa. Kyseessa ei ole itsemurha eika kukaan ole sita tappanut. Pelkka surullinen onnettomuus. Itse olen ollut Boyzonen fani jo 12 vuotta ja on kylla vaikeeta kasittaa koko asiaa. Totta se kuitenkin on jos joku sita nyt sattuu epailemaan.
- oikein.
Ei muuta.
- Anonyymi
oikein. kirjoitti:
Ei muuta.
muuta
- peraG
- INRI
kuolemme joskus, eikä kukaan ole keksinyt eikä tule keksimäänkään ikuisuuslääkettä. Ainoastaan Jumala Pojassaan Jeesuksessa voi sen sinulle antaa, jos vain otat Jeesuksen Vapahtajaksesi ja Herraksesi. Joh.14:6. Jumalan siunausta
- voi voi.
Tämä laulaja nukkui olohuoneen sohvalla, kun miesystävä harrasti seksiä homobaarista löytyneen kaverin kanssa.
Laulaja tukehtui omaan oksennukseensa, eli todella kovassa kännissä on ollut.
Ompa uskomatonta touhua tuo homojen käytös ! Kumppani tekee kuolemaa viereissä huoneessa kun toinen pettää toisessa huoneessa ! YÖÄK - 12+2
voi voi. kirjoitti:
Tämä laulaja nukkui olohuoneen sohvalla, kun miesystävä harrasti seksiä homobaarista löytyneen kaverin kanssa.
Laulaja tukehtui omaan oksennukseensa, eli todella kovassa kännissä on ollut.
Ompa uskomatonta touhua tuo homojen käytös ! Kumppani tekee kuolemaa viereissä huoneessa kun toinen pettää toisessa huoneessa ! YÖÄKUskomatonta? Ihan normaalia suomalaisessa parisuhteessa että kuksitaan vierasta vaikka missä ja miten.
- voi voi.
12+2 kirjoitti:
Uskomatonta? Ihan normaalia suomalaisessa parisuhteessa että kuksitaan vierasta vaikka missä ja miten.
Kuten sanottu ruotsalaiset ovat outoja!
- laulajia kuollut
Suomessakin, mitä ihmeellistä tuossa on kun ei ole vielä yhtään tunnettu?
- voi voi.
taas näitä hoonuo suomi kirjoittajia
- että et
voi voi. kirjoitti:
taas näitä hoonuo suomi kirjoittajia
osaa Suomea?
- Mirka..
"Boyzonen laulaja kuoli vain Majorcalla. "
Oliko nyt tuo kohteliaasti sanottu, vaikka väität olevasi 33-vuotias?
Vajavainen olet muutenkin kuin iällisesti, jos kuolleita mollaat!- 2+16
"Kuoli vain 33-vuotiaana" siinä kylläkin lukee. Että kyllä tässä tapauksessa sinä itse olet se vajakki.
- tyer
2+16 kirjoitti:
"Kuoli vain 33-vuotiaana" siinä kylläkin lukee. Että kyllä tässä tapauksessa sinä itse olet se vajakki.
Onko toi nyt suuri vahinko, jos maailmassa on yksi hinttari vähemmän?
- ne täynnä
spermaa ym. nestettä.
Henki ei silloin kulje. hirveetä, olin ja olen vieläkin Boyzone-fani. Ja juuri hän oli mun suosikki vaikka hän olikin homo, ei se haitan
nut, ihana laulun ääni !Pekka määttää Lainatakseni "Työkyvyn ylläpito tulee olemaan seuraavan kymmenen vuoden aikana yksi tärkeimmistä haasteista Suomessa."jatkoa.. http://blogi.kuntauutiset.fi
- Yrjö poika
Jos niilla homppeleilla oli joukkopano meneillään ja tämä kuollut laulaja yritti imeä liian montaa kyrpää yhtä aikaa, sai oksennusrefkeksin ja tukehtui spermaan kun toiset ejakuloivat hänen nieluunsa??
- rits raitsi
Voi ristus kun ärsyttää kun päivälehdissä uutisoidaan jatkuvasti 8 tuntia kestäneestä RYYPPÄYSPUTKESTA! Mitä?????
- pantolella
telkkarissa kerrottiin pojan juoneen liikaa, sammuneen ja kuollut oksennukseensa tukehtuneena. Sohvan edessä polvistuen... Tiedä sitä sitten...
- fani!
Stephen Gately kuoli, koska oli nestetta keuhkoissa, johtui sydansairaudesta. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan taikka silla etta kyseinen henkilo oli homo. Olin hautajaisissa, todella kaunis ja surullinen tapahtuma.
- kauhea
fani! kirjoitti:
Stephen Gately kuoli, koska oli nestetta keuhkoissa, johtui sydansairaudesta. Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan taikka silla etta kyseinen henkilo oli homo. Olin hautajaisissa, todella kaunis ja surullinen tapahtuma.
kuolema.
R.I.H. - Mrtsvsa
kauhea kirjoitti:
kuolema.
R.I.H.tainnut panna kaveriaan niin kovaa että
kesken yhdynnän katkesi verisuoni päästä.
anuslelu perseessä haudattiin.
- ,
MIKÄ ON BOYZONE.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927