Onko kevyesti suolattu yhtä kuin maustamaton?
Ostin kiireessä sen kummempia lukematta Kariniemen kananpojan fileeviipaleita, jotka päällepäin näyttivät naturellilta. Päällä lukee melko isoilla kirjaimilla "mautamaton".
Kotona lihat pannuun, ja siinä vaiheessa sitten iski epäilys, koska liha näytti naturelliksi oudolta.
Ja niinhän siellä paketissa sitten lukeekin paljon pienemmällä tekstillä, että miedosti suolattu!
Sisällysluettelo paljastaa paketin lihapitoisuudeksi 80% !!!! Vettä tästä austamattomasta satsista siis liki 20%! Miksi? Lisäksi liuta lisäaineita!
Koen tulleeni kyllä täydellisesti huijatuksi. Suututtaa ja v.tuttaa yhtäaikaa.
Mitta täynnä!!!
5
694
Vastaukset
- cccp evp
Äläkä osta noita valmiiksi viipaloituja höttöpaskoja vaan maustamattomia kananrintapaloja, joista ihan itse, omalla puukollasi leikkaat suikaleita. Ei ole lisäaineita, eikä kevyt suoloja, vaan ihan naturellia ja täyttä lihaa joka murunen!
- Kohta vegetaristi
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
- cccp evp
Kohta vegetaristi kirjoitti:
Joo, minä kuvittelin siinä kiireessä ostavani näitä naturellia ohutleikkeitä..niissäkin leikkeissä on muuten jo valmiiksi suolattuja, eli jos ei tarkkana ole, niin sontaahan sitä saa.
Ei suolaa, eikä liioin muutakaan ylimääräistä!
- tarkkana
Pitäisi lukea tarkemmin, siinähän lukee suomeksi miedosti suolattu, ei mitään syytä valittaa!
Pakkausmerkinnät ovat lain mukaiset- Kohta vege
Siinä lukee vielä isommalla suomeksi maustamaton..
Kariniemen selitys oli, että suola ei ole mauste vaan säilöntäaine. Sille ei tullut selitystä, miksi tuotteeseen on lisätty liki 20 prosenttia vettä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709