Mistä löytäisin Kuopiosta ,Karttulasta ja Tervosta päin suppilovahveroita?
Mistä Suppilovahveroita???
8
1335
Vastaukset
- 11+5
kuin muuallekin, torilta tai metsästä, kjäh:)
Eiköhän tähän aikaan ole varmin paikka kaupan säilykehylly.
Metsään ei enää kannata mennä.- Reede
Ei meidän kaupan hyllyillä kyllä ole suppilovahverosäilykkeitä, huono sienipaikka näillä leveysasteilla on kaupan hylly.Suppiksia voi kerätä lumien tuloon saakka,eli metsään vaan. Vanhat kuusikot tai männikot/sekametsät. Sienet ovat mahdollisesti puiden lehtien peitossa ja vaikea havaita, tarkkaa touhua että löytyy.
- 7+16
Reede kirjoitti:
Ei meidän kaupan hyllyillä kyllä ole suppilovahverosäilykkeitä, huono sienipaikka näillä leveysasteilla on kaupan hylly.Suppiksia voi kerätä lumien tuloon saakka,eli metsään vaan. Vanhat kuusikot tai männikot/sekametsät. Sienet ovat mahdollisesti puiden lehtien peitossa ja vaikea havaita, tarkkaa touhua että löytyy.
noita mulla nyt kuivattuna, lasipurkeissa, ne ei paljon paina, siis sienet tölkissä, mutta vetomitan mukaan vois myydäkin, mitä tarjoat litrasta kuivattuja? taitaa olla ainakin 3litraa sieniä siinä määrässä??
- mrs 1
esim kuopiosta suovulta,neulamäestä...mut löytyy myös kerääjiä..
- Veekko
kaappahallista suattoo löyteä.
- Limanuljaska
Sain ohjeeksi mennä metsään ja päättää, että tuossa on suppilovahveroita ja sitten vain kyykistyä niitä poimimaan.
Ei se nyt aina onnistunut, mutta joskus kuitenkin. - 5465465464
Ohjeeksi voisi sanoa että suppilovahverot ovat todella yleisiä sieniä sammaleisissa kuusimetsiköissä (tuohon tai vähän aikaisempaan aikaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722