travis,

Edelweisss

Travis hoi! Onko sulla mitään kotisivuja tms. mihin kokoat runojasi, valokuviasi ja muitakin ideoitasi? Olisi kiva näin raskaan työviikon jälkeen lepuuttaa olotilaansa kodin rauhassa tuotoksiasi ihaillen?=)

Tänä aamuna iski itsellenikin runollinen olotila kun join aamukahvia eräällä hiljaisella huoltoasemalla Töölössä ja katselin aamuauringossa kylpeviä taloja.. Itse asiassa se olotila oli kuin runo, ilman sanoja. Töistä tullessani kävelin vaahteroiden täyttämässä metsässä, aistin kirpeää syysilmaa ja katselin auringossa loistavia keltaisia ja punaisia vaahteranlehtiä ja sama fiilis iski jälleen;)

Ystävällisin terveisin: Edelweiss

6

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja

Olen parissa viestiketjussa huomannut kiinnostuksesi Travista kohtaan. Ehdottaisin, että laittaisit hänelle sähköpostia. Miksi et laittaisi? Ei hän välttämättä tota sun viestiä täältä keskustelupalstalta huomaa...

• edelweisss

ei ole sähköpostiosoitetta :(

En kuulu suomi24.fi -yhteisöön enkä facebookiin enkä tiedä uskallanko edes kirjoittaa... kun pelkään että käsittää mut ihan väärin

En osaa heti innostua jostain tyypistä että "tuossa minulle huomispäivän treffikumppani" vaan tykkään tutustua hitaasti, tunnustella tilannetta ja pikkuhiljaa edetä, käymällä sellaista hyvältä tuntuvaa dialogia

Edelweiss

• Edelweisss
        edelweisss kirjoitti:

ei ole sähköpostiosoitetta :(

En kuulu suomi24.fi -yhteisöön enkä facebookiin enkä tiedä uskallanko edes kirjoittaa... kun pelkään että käsittää mut ihan väärin

En osaa heti innostua jostain tyypistä että "tuossa minulle huomispäivän treffikumppani" vaan tykkään tutustua hitaasti, tunnustella tilannetta ja pikkuhiljaa edetä, käymällä sellaista hyvältä tuntuvaa dialogia

Edelweiss

tarkoitin että ei ole travisin sähköpostiosoitetta

• mögelost
        Edelweisss kirjoitti:

tarkoitin että ei ole travisin sähköpostiosoitetta

Rekisteröityneen käyttäjän spostiosoite tulee niin että lisäät käyttäjätunnuksen perään "@suomi24.fi".

• mögelost kirjoitti:

Rekisteröityneen käyttäjän spostiosoite tulee niin että lisäät käyttäjätunnuksen perään "@suomi24.fi".

Sähköpostini loin tänne 2001, ja tänne tuli Galleria joskus 2004, jolloin sai valita minkä nikin ottaa. Eli sähköpostiosoitteeni ei ole travis@suomi24.fi.

Sähköpostiosoitteeni on kyllä ollut esillä mm siinä ketjussa jonka Edelweiss keväällä huomasi. Noin 4 otteeseen. Monissa muissakin ketjuissa olen sähköpostiosoitteeni kertonut.

Ja jos laittaa Googleen että Travis ja Suomi24 niin löytää näköjään mm tällasen:

"Nimimerkin valinta - Hyvä nimimerkki deitti-ilmoituksessa
        Ninimerkki on ensimmäinen asia, jonka potentiaalinen unelmien puolisosi näkee sinusta, joten kannattaa panostaa sen valintaan. Minkälainen on sitten hyvä nimimerkki nettideittiin? Hyvä nimimerkki on ainakin persoonallinen, eli erottuu joukosta. Nimimerkin olisi hyvä jotenkin kuvata sinua eikä ainakaan johtaa harhaan.

Varminta on keksiä lista potentiaalisia nimimerkkejä, pyytää muilta lisää ehdotuksia ja sitten kysyä useammalta henkilöltä (mielellään vastakkainen sukupuoli), että mikä uppoaa parhaiten.

Helpompaa onkin kertoa, että minkälainen nimimerkki on huono. Se ei saisi olla ainakaan seksistinen tai negatiivinen.

Vähän esimerkkejä huonoista nimimerkeistä.
        - PikkuMyy, Tuhkimo, Cinderella, Ruusunen, Prinsessa, ja muut oksettavan tyttömäiset satuhahmot
        - nikit joista käy ilmi oikeastaan vain että kyseisen nikin takana on nainen, joka tykkää nikeistä joista käy ilmi että kyseessä on nainen. Siis kaikki NtiKisuliinikainen, Neitoliinitär, DaamiPrinsesskaiska, Suloliinitar jne.
        - etunimi2, eli on meinattu omalla nimimerkillä ottaa nikki, se on varattu, ja ohjelma ehdottaa sinulle haluatko ottaa nikin etunimi2, nämä varmaan laittavat lapsensakin nimeksi minkä vaan mitä pappi ehdottaa, vaikka siinä olisi numeroitakin
        - nikit joissa on telealue, tulee mieleen ne ketkä tv-chateissa ja teksti-tv:n panoseurachateissa pyörivät, miksi kertoa oma telealue nikissä kun se näkyy ilmoituksessa muutenkin, aivan kuin ihmisessä olisi tärkeintä se onko lankapuhelimennumeronsa alkukoodi 02 vai 015
        - nikit joissa on ikä. Se näkyy kyllä ilmoituksessa muutenkin, ja entä kun henkilö täyttää vuosia. Välillä näkee niitä joiden nikin perässä on 21 vaikka he ovat jo 25. Antaa tosi tyhmän kuvan.
        - nikit joissa on syntymävuosi. Tulee mieleen ne jotka alikulkuihin väsäävät graffiteja tyyliin Black Sabbath -85. Aivan kuin se onko syntynyt jonakuna tiettynä vuonna olisi niin tärkeä asia että se pitää nikkiinkin tunkea. Iän kyllä näkee ilmoituksesta muualtakin. Tyhmää persoonallisuuden hakua myös - ei, en ole Marjaliisa91, olen Marjaliisa92.
        - Kaikki missä on meneillään oleva tai ollut vuosiluku. Parasta ennen päivämäärä vai mikä lie.
        - kaikki seksuaalisesti vihjailevat. AnteliasAnnaLiisa, SalaseuraaMinulle jne. Todnäk feikkejä.
        - kaikenlaiset rokki-, hevi-, ja goottinikit. ACDC-girl, YönSynkkäKotka, heavymetalbitch2008 jne.
        - kaikki missä mitenkään viitataan horoskooppeihin. Naisen pitää olla tyhmä jos ei ole vielä tajunnut että horoskoopit oksettavat miehiä.
        - kaikenlaiset pinnallisuudesta kielivät. TanssiTyttöliinikäinen, BileHileKisu89, DancingBreezerWoman, BarbieDollMiau jne.

[Esimerkit huonoista nimimerkeistä poimin nimimerkki Traviksen viestistä suomi24:n foorumilta.]"

Itse taas copy-pastesin tuon deitti.seuraa.net blogista.

Oman nimimerkkini valitsin tämän perusteella:
        http://www.youtube.com/watch?v=AYEvuA70hD0

Unohdin listastani kukkanikit. Päivänkakkaraneitonen, Ruusupimu, MissEdelweiss...

• Luepa vaikka viestiarkistoani. Siellä on varmaan 1-5 viestissä sähköpostiosoitteeni.

Joten löydät jonkun sähköpostiosoitteeni 95% varmuudella 5-30 minuutissa. Ja jos et niin sitten hiukan myöhemmin, eli sitä enemmän opit ajatuksistani siinä sivussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe