Eli mitäs mieltä täällä ollaan siitä kumpi olis järkevämpi. Talous ja liiketoiminta kiinnostaa, mutta niin myös tietokoneetkin joissain määrin. Ehkä enemmän kallistuu vaaka tonne liiketalouteen. Tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelyä, joten kannattaako vaihtaa liiketalouteen vai pysyä vaan tuolla. Kummassa yleensä parempi työllistyminen ja eroaako palkat paljon?
Liiketalous vai tietojenkäsittely?
M20
1
649
Vastaukset
- TD
No ainakin meillä juuri irtisanottiin "tietojenkäsittely" puolelta porukkaa reippaasti
(joihin itsekin kuulu(i)n), mutta leikkuri ei tälläkertaa osunut "talousporukkaan".
Valitsin aikoinaan itse ohjelmistotekniikan ja sivuaineina tietoliikenne ja liiketalous,
jonka olisin voinut myös valita pääaineeksi, koska opintoviikot olisivat riittäneet.
Silloin se vaikutti hyvältä ratkaisulta, mutta nyt olen tullut toiseen tulokseen.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774