Jos ihmistä on petetty aikaisemmassa parisuhteessa, se jättänee todella pahan arven seksuaaliseen itsetuntoon. Kysynkin teiltä miehiltä, jotka kenties olette kokeneet samaa, että miten kyseinen seikka on vaikuttanut teidän uuteen parisuhteeseen? Miesystäväni sanoo, että rakastaa minua ja näyttää sen muutoinkin, mutta seksi suhteessamme on ollut vähäistä alusta asti. Asiasta on keskusteltu ja mieheni on kertonut sen johtuvan aikaisemmasta kokemuksesta ja sen jättämästä tuskasta. Hän kärsii muutoinkin stressistä, mikä pahentaa tilannetta ennestään.
Aiheuttaako tällainen kokemus myös sitä, että uudessa suhteessa rakastettua naista on vaikea kehua ja ilmaista esim. "että näytät kauniilta". Minusta on myös hyvin erikoista se, että minulla on upea kroppa , mutta miehestä ei välity intohimoa minua kohtaan. Hän kertoo haluavansa vain minua, jos jotakin haluaa. Hänen kiinnostuksensa seksiin on todella vähäistä eikä han halua ketään. Olen suhtautunut koko yhdessä olon ajan hänen menneisyyden arpiin ymmärtäväisesti. Hän sanoo, ettei minun pidä miettiä asiaa, koska hän ei tuijota tai halua muitakaan naisia. Joskus kuitenkin selkeästi huomaan hänen vilkaisevan muodokasta takamusta joka lipuu ohitse kaupassa jne..Mutta onko tämä vain miehen vaistomaista käytöstä? Minua turhauttaa ajatus saada huomiota muilta miehiltä, koska haluan sitä vain ja ainoastaan omalta mieheltäni. Tavallaan koen syyllisyyttä siitä, jos muut miehet katselevat minua. Omalta osaltaan tilanne on heikentänyt myös minun itsetuntoani ja välillä kuvittelen, että tätä mies myös haluaa. Että itsetuntoni ulkonäköni suhteen olisi huono ja ettei kukaan kiinnostuisi minusta.
Kysymys petetyille..
Miten edetä..
0
490
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709