Kysymys petetyille..

Miten edetä..

Jos ihmistä on petetty aikaisemmassa parisuhteessa, se jättänee todella pahan arven seksuaaliseen itsetuntoon. Kysynkin teiltä miehiltä, jotka kenties olette kokeneet samaa, että miten kyseinen seikka on vaikuttanut teidän uuteen parisuhteeseen? Miesystäväni sanoo, että rakastaa minua ja näyttää sen muutoinkin, mutta seksi suhteessamme on ollut vähäistä alusta asti. Asiasta on keskusteltu ja mieheni on kertonut sen johtuvan aikaisemmasta kokemuksesta ja sen jättämästä tuskasta. Hän kärsii muutoinkin stressistä, mikä pahentaa tilannetta ennestään.

Aiheuttaako tällainen kokemus myös sitä, että uudessa suhteessa rakastettua naista on vaikea kehua ja ilmaista esim. "että näytät kauniilta". Minusta on myös hyvin erikoista se, että minulla on upea kroppa , mutta miehestä ei välity intohimoa minua kohtaan. Hän kertoo haluavansa vain minua, jos jotakin haluaa. Hänen kiinnostuksensa seksiin on todella vähäistä eikä han halua ketään. Olen suhtautunut koko yhdessä olon ajan hänen menneisyyden arpiin ymmärtäväisesti. Hän sanoo, ettei minun pidä miettiä asiaa, koska hän ei tuijota tai halua muitakaan naisia. Joskus kuitenkin selkeästi huomaan hänen vilkaisevan muodokasta takamusta joka lipuu ohitse kaupassa jne..Mutta onko tämä vain miehen vaistomaista käytöstä? Minua turhauttaa ajatus saada huomiota muilta miehiltä, koska haluan sitä vain ja ainoastaan omalta mieheltäni. Tavallaan koen syyllisyyttä siitä, jos muut miehet katselevat minua. Omalta osaltaan tilanne on heikentänyt myös minun itsetuntoani ja välillä kuvittelen, että tätä mies myös haluaa. Että itsetuntoni ulkonäköni suhteen olisi huono ja ettei kukaan kiinnostuisi minusta.

0

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        186
        1395
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        123
        1198
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        49
        921
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        890
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        800
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        51
        788
      7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        56
        772
      8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        102
        764
      9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33
        712
      10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        60