miten maksimoida humala

js

otsikko. miten ottaa maksimihumala irti 5 siideristä? nopeasti tyhjään mahaan?

10

625

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööööööö

Onnistuu, jos on kossu lisäksi.

• Plutomerkurius

Juuri niin - nopeasti tyhjään mahaan. Mutta mikset voisi ottaa enempää? Mene vaikka baariin. Ei viidellä siiderillä ole kummoistakaan vaikutusta mihinkään, otti ne miten nopeasti tahansa.

• Et voi maksimoida humalaa, jos asetat sille määrällisiä ja/tai ajallisia rajoituksia. Todellinen juoppo asettaa juomisen kaiken muun edelle, ihmissuhteiden, varallisuuden, ajankäytön, ns. maineen ja kunnian, terveyden jne. Vasta kun alkoholi hallitsee ajatusmaailmaasi ennen kaikkea muuta voit saavuttaa maksimaalisen humalan. Lisäksi helposti, sillä kun silloin alkaa juomaan, automaattiohjaus kytkeytyy päälle ihan itsestään ja maksimaalinen humala on väistämätön.

• Kalervo Karillo

Mikä osa kysymyksessä oli liian vaikea?

• ----------
        Kalervo Karillo kirjoitti:

Mikä osa kysymyksessä oli liian vaikea?

että ei aito humalahakuinen juoppo aseta juomiselleen mitään rajoja. Sen vuoksi viiden siideripullon kanssa askartelu on pelleilyä, kun ei siitä kunnon känniä saa millään maksimoinnilla.

• Kalakoski
        ---------- kirjoitti:

että ei aito humalahakuinen juoppo aseta juomiselleen mitään rajoja. Sen vuoksi viiden siideripullon kanssa askartelu on pelleilyä, kun ei siitä kunnon känniä saa millään maksimoinnilla.

Aloittajalla budjetoitu 5 juomaa. Haluaa niistä mahdollisimman suuren hyödyn. Yksinkertainen kysymys.

Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?

• kolmas..

on jo liikaa.

• half-pro

ottaa kaikki ilo irti, jos sulla oikeasti on noin vähän viinaa päivittäisessä käytössä. Korjatkaa joku jos olen väärässä, mutta muistaakseni kaikki, mitä suuhun laittaa, menee verenkierrossa ensin maksaan. Viinan suhteen se on huonompi juttu, koska maksa alkaa heti "polttaa" viinaa pois.

Ehdotankin, että otat viinasi tuhkaluukun kautta, eli tavalla taikka toisella tunget ne siiderit...no, siis just sinne. Sieltäkin kai viinan pitäisi imeytyä.

Kun olet kokeillut, käy täällä taas ja kerro, saitko hyvät kiksit?

• Ballantine's

1. Tyhjään vatsaan nopeasti -> koko vaikutus tulee n. 20 minuutin päästä.
      2. Unohda siideri. Liian mietoa (ei imeydy kunnolla). N. 20 % liuos imeytyy parhaiten. Tätä vahvemman alkoholiliuoksen imeytymistä hidastaa mahaportin sulkijalihas. Optimaalinen (21 %) juoma on esim. Gambina tai (19 %) 1:1 Kossuvissy.

• 11+3

Gambinasta tulee nopeasti ihan hirveisiin poroihin ja karmea rapula.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe