Tuolla Keravalla on sellainen pieni puro, tai joeksi sitä kai nimitetään jostain syystä. Ehkä se on noin 10 m leveä.
Jo yli kymmenen vuoden ajan siellä on kerran kesässä pidetty "kaljakellunta" tai "olutkellunta" niminen tapahtuma, jota kukaan ei varsinaisesti järjestä, vaan ihmiset, vanhat ja nuoret, menevät samana päivänä kumiveneillään, itse tehdyillä lautoillaan jne. yläjuoksulle ja lähtevät kellumaan alaspäin jonossa.
Kesän kunniaksi kellujat juovat olutta ja keskustelevat naapureiden kanssa.
Vahinkoja ei ole tapahtunut.
Kukaan ei tiettävästi organisoi tapahtumaa, vaan tieto kokoontumisesta kulkee suusta suuhun, viimeaikoina myös netissä.
Jotakuta se häiritsee, koska pari kaveria on haastettu käräjille vastaamaan moisesta laittomuudesta.
Kukahan maksaa tämänkin oikeudenkäynnin kustannukset ja kuka joutuu kärsimään kun oikeuslaitoksella ei ole aikaa hoitaa kunnon juttuja.
Milloinkahan Ullanlinnan Vapputapahtamasta joku haastetaan käräjille luvattoman kokoontumisen organisoijana? Periaatteessa kyseessä on sama asia. Organisoimaton kokoontuminen.
Ketähän sekin häiritsee?
5
152
Vastaukset
- PuskaHäiriö
Ajatella. Hyvä kun kerroit, todella kiinnostavaa. Täällä siitä on hyvä mielipiteitä vaihtaa, Keravan häiriköistä.
- pilvi*
Keravan joesta, Sipoon puolella asuessani läksin pyörällä Keravan joelle virveli mukana, juuri ennen Keravaa on silta, jonka penkkaa hiippailin alas joelle. No kapeahan se oli, mutta heittelin pituus-suuntaan ja pahus sain kuin sainkin hauen:D. Oisko tuo ollut 1kg painoinen, mutta kyllä siellä kalaa on.
Eipä sattunut olutveikkoja näkymään seilaamassa, oli sunnuntaiaamu ja hiljainen liikennekin.
Meillä oli maatilalla peltojen alapäässä laskuoja, jossa hauet kutivat keväällä, se kun on yhteydessä Sipoonjokeen, joka laskee mereen.Naapurit saivat katiskaan haukia, mutta minä olin tottunut saaristossa heittouistimeen, katiskaa ei ole ollutkaan ikinä. Sellainen Keravanjoki!
Suomalainen rakastaa järjestystä. Ohjeita. Lupia. Organisaatiota. Byrokratiaa.
Kukaan ei saa mennä sooloilemaan arvaamattomasti. Ei varsinkaan, kun siitä ei ole haittaa, vaan kaikki viihtyvät.
HYVIN EPÄILYTTÄVÄÄ.- Yks maksaja
No myö tietennii.
Olisko nuo juristit keksinny hyvän konstin tienata.
Yks huaastaa käräjille ja toineen ruppee puolustammaan.
Se on sitä työllistämistä
Sitten toinen yllyttää valittamaan hoviin.
Se on sitä toisenasteen työllistämistä. - maakrapu.
kalja, omatekoiset lautat, ei pelastusliivejä, onkohan kaikki uimataitoisiakaan. Kalja alkaa kusettaa, miten se lautalla tai kumiveneessä hoidetaan ? Pitääkö kaikkea hölmöyttä puolustella vapauden nimissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826