olipa kerran blondi ja sitten se meni töihin ja sitten sinne tuli yks ukko...eiku oliko se akka...no en mä nyt oikein muista. Mutta kuitenkin se blondi oli töissä, vai oliko se sittenkin parturissa. No sillä oli , eiku ei ollu. No ei väliä
En mä nyt oikein muista sitä juttua mutta se oli kyllä tosi hyvä
blondi meni
4
1154
Vastaukset
- 6934
MITÄ VITTUA?!?!?! et sie nyt oikee ymmärrä mitä tarkotetaan ko sanotaan et kirjota VITSI! ei mitää omaa mongerrusta,nii ko sie teit!!
et oo varmaa iha päästäs selvillä,kummastakaan?
ootko itte joku saatanan blondi??- mjuu
olipa kerran yx 6934. sitten sillä oli pää perseessä kun sillä oli...eiku miten se oli. Kuitenkin se oli todellinen lusipää ja sitten se meni kauppaan ostamaan maitoa...vai oliko se mehua. Kuitenkin se oli ihan idiootti ja sitten Tony Halme tuli ja potki sitä munille. Sitten se jäi kitumaan siihen kaupan eteen eikä sitä auttanu kukaan kun se oli niin idiootti
- joku
mjuu kirjoitti:
olipa kerran yx 6934. sitten sillä oli pää perseessä kun sillä oli...eiku miten se oli. Kuitenkin se oli todellinen lusipää ja sitten se meni kauppaan ostamaan maitoa...vai oliko se mehua. Kuitenkin se oli ihan idiootti ja sitten Tony Halme tuli ja potki sitä munille. Sitten se jäi kitumaan siihen kaupan eteen eikä sitä auttanu kukaan kun se oli niin idiootti
jos ei ole mitään järkevää kirjoitettavaa niin kannattaa ennemmin hihitellä yksin siellä pyöreässä pehmustetussa huoneessa
- Paula
nää o joskus iha hiton hauskoi xD
Varsinki jos joku osaa selittää ton iha älyttömän hyvin... x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764