Kokeillaan vaikka tältä palstalta.Olen etsinyt kaikkialta aikanaan tv:stä tullutta leffaa teurastamo 5.
Vonnegutin kirjaan perustuva elokuva.Onko kenelläkään tietoa löytyykö myynnistä videona tai dvd.
Lieneekö kenelläkään ko.leffaa mahd. myytävänä.
teurastamo 5
6
447
Vastaukset
- asdf3
Englanninkielinen oikea nimi.
- asdf3
Monesti tulee aina toisilta jotain hyviä ideoita toisilta että mitä kannattaisi katsoa.
- flageoletti
engl. Slaughterhouse Five, or the Children's Crusade
- vishhiiin
Vonnegutin kirjojen ystävänä odotin aikoinaan kovasti tuota elokuvaa teeveestä, oli todella suuri pettymys. Ehkä Vonnegutin kuivakkaa tragikoomista huumoria on aika vaikea esittää elokuvan keinoin, tästä se puuttui täysin.
- asdf3
Elokuva-ystävien palstalta..
- Jane Hill
Kyllä ko. elokuvan ihan katsoo, kelpo leffahan se on.
Mutta kirjan kielellistä ilotulitusta vaikea saada filkalle.
Ja kyllä- edelliseen kommenttiin- tämä on munkin mielestä asiallisin palsta jossa keskustella elokuvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709