ennenens os

vfrewqa

osannut myöntää itselleni, että heilläkin on hyviä kykyjä. tarkotan sitä että olen hyväksynyt oman vaillinaisuuteni että minä en ole täydellinen, en huonompi enkä parempi vaan olen löytänyt tasapainon elämääni. ei minun tarvitsekaan osata ihankaikkea.jo jos minä ja vanhempi työkaveri on taitavampi niin eihän se ole ihmekään, minähän olen 10 vuotta nuorempi. jostain tuo ajatus kumpusi mieleeni, että minun tulee osata kaikki nyt ja heti. ei tietenkään sen tarvitse olla niin, hyvänen aika, miksi pitäisi ? pinnahan siinä katkeaa jos yrittää aina olla kaikkein paras ja revetä kaikkeen. meitähän on täällä paljon muitakin jotka osaavat samat asiat kuin minäkin. olen oppinut katsomaaan itseäni peiliin ja avaamaaan suuni. Osaan siis avata suuni ja tarvittaessa pyytää apua.olen niin onnellinen kun olen tämän oivaltanut. ulkonäkö on tosiaan sivuseikka ainaski työpaikalla. itse olen aivan ok:n näköinen. toiset käyttävät liikaa puhumiseen aikaa ja eivät saa niin paljoa aikaan.minä olen mielestäni tavallinen työntekijä, ehkä liiankin tavallinen, haluaisin keksiä jotain räväkämpää tyyliä itseeni.ehkäpä laitan ulkonäkööni jotain vaihtelua.
seuraavan kerran kun kateuden peikko iskee minuun täytyy ajatella että kukaan ei ole täydellinen ja aina löytyy jokaisesta jotain vajavaisuutta. sehän on aivan varma asia.pitkään olin kateellinen myös pikkusiskolleni joka sai nuorempana paljon huomiota isältänsä , tunsin itseni ulkopuoliseksi. se oli hirveää. mutta olen päässyt yli myös siitä ja suhtaudun nykyisin perheenjäseniimme kuin aikuisiin ihmisiin.minä en todellakaan halua elää menneessä.ennen tein niin , mutta kyllä tuosta on nyt mentävä eteenpäin ja aloitettava puhtaalta pöydältä.menneisyyteen kuuluu myös se että olen kadehtinut sukulaisiani heidän laajasta sosiaalisesta verkostostaan kunnes tajusin että kaikkihan on itsestä kiinni, että minäkin voin aivan samalla lailla pitää yhteyttä heihin.niin aion tehdä, hehän ovat aika tärkeitä kuitenkin, minulle ainaskin. tässäpä tällä kertaa !

0

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        195
        1496
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        123
        1258
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        50
        988
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        940
      5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        52
        853
      6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        840
      7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        56
        832
      8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        102
        814
      9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
        Ikävä
        82
        810
      10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        32