Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vaikutusvaltaista, ei monta jalosukuista. Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta..1.Kor.26-27 Monet uudestisyntyneet ovat maailman silmissä heikoja ja surkeita,,alkoholisteja,narkareita,varkaita,linnakundeja,,ymym..moni ihminen on huonossa kunnossa,mutta mitä tapahtuu kun hän kohtaa Hänet joka on kokenut kaiken pilkan,kiusaksen,,lyönit..kuollut ja kukistanut kuoleman,,virkonut ELÄMÄÄN,todella tämä mies/nainen joka kohtaa Jeesuksen ja ottaa hänet vastaan,,otetaan kuningaliseen sukuun.
Rauhaa
2
155
Vastaukset
Asiaa toit esille, kiitos siitä sinulle!
",mutta mitä tapahtuu kun hän kohtaa Hänet joka on kokenut kaiken pilkan,kiusaksen,,lyönit..kuollut ja kukistanut kuoleman,,virkonut ELÄMÄÄN,todella tämä mies/nainen joka kohtaa Jeesuksen ja ottaa hänet vastaan,,otetaan kuningaliseen sukuun."
Tuo on hyvin sanottu, "otetaan kuninkaaliseen sukuun". Aamen. Herramme Jeesuksen Kristuksen yhteyteen. Se on se arvovaltaisin Kuningas suku mitä ikinä voi olla.
Siunasta sinulle aksu521!- uskovainen.
Rauhaa Rauhan Ruhtinaalta ja armoa Armon Jumalalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969