Olen muuttanut uudelle paikkakunnalle, olisi tarkoitus hypätä veden maailmaan.
Olisinkin kysynyt muutamna kysymyksen.
1.) Onko uinti hyvä kunnon kohotuksena?
2.) Miten uinti vaikuttaa lihaksiin? Leveneekö hartijat jos vaan ui perusuintia..?
3.) Voiko vesijuoksua alottaa ''treenaamaan'' aluksi vain vyöllä? Koska en ole koskaan ks. harrastanut ja en viitsisi ostaa kaiken maailman välineitä heti.
4.) Onko kuntoilu mielessä hyvä?
5.) Miten vaikuttaa lihaksiin...? Kasvattaako, pienentääkö => mitä lihaksia...?
Uiminen & vesijuoksu
1
476
Vastaukset
- Uiskari
1) ON
2) lihakset kasvaa. Leveät vedot kehittää selän kolmipäistä leveää lihasta, eli tulee V vartalo.
3) Kyllä vesijuoksu tehdään vyön kanssa jotta voi keskittyä liikkeisiin sen sijaan että keskittyisi pinnalla pysymiseen. Vesijuoksuvyöt on halleissa lainattavissa ilmaiseksi. Puolituntia riittää päivässä hyvin. Vesijuoksu lyhyt ohje:
- rinta rottingilla katse vastaiseen altaan päähän. Mielikuvittele ja tee täydellistä juoksuaskelta. Tai kävelyä, tai polkemista, tai aitajuoksua (vain mielikuvitus rajoitttaa..)
4) Vesijuoksu on tukeva harjoitus muihin lajeihin, itsellään ei siis tuota hirveästi hyötyä.
5) lihakset turpoo sitä enemmän mitä kovenmmat jalkojen liikket ovat. Muutoin tuntikin altaalla kuluttaa aika lailla rasvaa....
6) Suosittelen vesijuoksua muiden lajien sekaan kerran/kaksi viikossa puolituntia. Itse olen juuri juossut 3km uinnin päälle puolituntia vesijuoksua.
:)
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725