Hei,
olen tilaamassa Jenkeistä meikkejä. Alle 60 dollarin tilauksesta postikulut on 12 dollaria. Sen ylimenevistä on 29 dollaria. Tiedääkö kukaan, mikä on kattohinta paketille, ettei siitä joudu maksamaan tullia? Olen kuullut puhuttavan 200 eurosta tai dollarista, minkä alittavalta paketista ei mene tullia.
Jenkeistä meikkejä
3
676
Vastaukset
- Blascoja
Eksyin väärälle palstalle.. valokuvauksestahan täällä puhutaan :)
- paskoja..
Jos hinta jää postikuluineen alle 45 euron, saat tavaran ilman tullia. Lisäksi kannattaa olla varma että tavarat (niiden sisältämät aineet) on sallittuja eu:n alueella, koska maahantuoja olet sinä. Jos ne sisältää eu:ssa kiellettyjä aineita, joudut helvetinmoiseen kuseen josta et selviä edes 200 euron lisämaksulla.
- ei paskoja :)
kyllä ne on ihan hyväksyttyjä tuotteita ja ilman eläinkokeitakin tehty. Ovat vaan niin himskatin kalliita Suomessa. Jenkeissä hinta on alle kolmasosan Suomen hintatasosta. Kauniitten ja Rohkeittein immeisetkin meikataan ko. tuotesarjalla :D
Olen tilannut niitä sukulaiseni jenkkiosoitteeseen jolloin säästyn postikuluiltakin kun tuo ne Suomeen kotiuduttaan. Eli isoja määriä ei kannata ainakaan postitse tilata Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725