Mitä mieltä Miitta-tädistä ?

61 v.

Onko ohjelma mieluinen ja katsottava vai vaihdatko toiselle kanavalle ?

21

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miittariitta

Ehkä päällimmäisenä on hieman kiusallinen olo.
      Riippuu vieraasta minkä aikaa pysyn kanavalla.

• 61 v.

kulkee minunkin ajatukseni. Jos vieraana on mielenkiintoinen persoona niin saatan katsoakin. Taas ne M-tädin muut viritykset eivät niinkään houkuttele katsomaan. Mutta niinkuin hyvin tiedämme: yksi tykkää äiditä ja yksi tyttärestä.

• mittari-mato

Pääosaan.
      En jaksa oikein katsoa, varsinkaan kuunnella.
      On minullakin oikeus olla ymmärtämättä kaikkea, mitä ulossuolletaan.
      Huumori on vaikea laji, ei kaikki naurettava ole vitsikästä.

• 61 v.

eli jokainen voi ja saa tykätä ihan mistä haluaa. Itse olen kyllä aika kriittinen siitä mitä katson. Ehkä vähän tylsäkin tyyppi kun olen varsinainen uutisfriikki ja samoin katson erilaisia keskusteluohjelmia.
        Lauantai-iltaisin tulee 1:stä sellainen ohjelma kuin "Ihmisten puolue"- siinä on jotain mistä tykkään, hyviä tyyppejä.

• 62 v.
        61 v. kirjoitti:

eli jokainen voi ja saa tykätä ihan mistä haluaa. Itse olen kyllä aika kriittinen siitä mitä katson. Ehkä vähän tylsäkin tyyppi kun olen varsinainen uutisfriikki ja samoin katson erilaisia keskusteluohjelmia.
        Lauantai-iltaisin tulee 1:stä sellainen ohjelma kuin "Ihmisten puolue"- siinä on jotain mistä tykkään, hyviä tyyppejä.

Juu niin on, kuvauksia ihmisten tyylistä keskustella. Oikeammin olla keskustelematta, varsinkaan kuuntelematta. Hyviä näyttelijöitä.
        Miitan tullessa klampsin huoneesta pois, en pidä. Itselläni oli jo uutisvuodonkin kohdalla hetkittäin tympivä olo. Nyt se on vähän asiallisempi, tai no. Paljon on osallistujista kiinni. Onkohan Tervoa ojennettu? Puhe on siistiytynyt.
        Tylsäksi koen myös itseni ja sekin on seurasta kiinni. Ei enää ole tarvetta esittää mitään.

• ok-ok
        61 v. kirjoitti:

Ihmisten puolue-sarjan. Hyviä tyyppejä ja monesti kokoukset on juuri tuollaisia, puhutaan muusta kuin asiasta, jutut rönsyilee ja kaiken lisäksi muut ei kuuntele. Ilmeet kertoo paljon.
        Miitta-tätiä katsoin yhden jakson ja se riitti mulle. Joskus muistan lauantaisin tuleen koko illan ohjemia, joita katsoin, nyt ensimmäinen on juuri tuo Ihmisten puolue. Onko ohjelmat huonontuneet vai minä kyllästetty tyhmyyksillä.

• 2911

kyllä ole lämmennyt koko ohjelmaan. Ei miun makkuun.

• tyhmä ohjelma

näissä viimeisissä jaksoissa täti matkii vammaisia, minulle opetettiin aikoinaan kotona, et vanhoille saa nauraa mutta ei vaivasille.

• Pitää paikkansa.

Taitaa ajatella, ettei väliä mitä puhutaan, kunhan puhutaan.
        Sietämätöntä, varsinkin vammaisen matkiminen.
        Minunkotonani sanottiin vanhojen ja vammaisten pikkaaminen sivistymättömäksi,
        samoin vahingonilo. Sitä sanottiin vain tyhmien ja sivistymättömien osoittavan!

• tapana

joka ohjelmassa pestä vieraiden jalat? Kiusallisen näköistä, tuskin alan pitämään tavasta, vaikka katsoisin loppuikäni ohjelmaa.
      Miittä jollain tavalla Täyttää kuvaruuden.

• nytStop

Vammmaisen matkiminen on rumaa.
      Ei yhtään vitsikästä.!!!!!!

• en enää

Vaihdan kanavaa. Olen varmaan tylsä tyyppi, en ymmärrä naaman vääntämistä ja vammiasten irvimistä huumoriksi. Valitan.

• kat-kat

hämmentää tätä sisäsiittoista nukkekotia! Eihän noin ole ennenkään tehty! Me pidämme kiinni perinteestämme! Miksi muuttamaan sellaista, joka on ollut jo vuosisatoja? Eurooppalaiset ovat vaan meille kateellisia!

• kat-kat kirjoitti:

hämmentää tätä sisäsiittoista nukkekotia! Eihän noin ole ennenkään tehty! Me pidämme kiinni perinteestämme! Miksi muuttamaan sellaista, joka on ollut jo vuosisatoja? Eurooppalaiset ovat vaan meille kateellisia!

En ole katsonut ensimmäistäkään jaksoa,
        en yleensäkään tykkää Miitta Sorvalista.

• Notkea rotta

Miitta-täti kaiketi pilkkaa vanhenevia naisia yleensä ja näiden jonkinlaista diiva-asennetta. Olin nolo ja tunsin suurta myötätuntoa Miitan nolaamia ns. vieraita kohtaan. Jos tarkoitus oli,että Miitta nollaa itsensä - kyllä se toteutui, mutta hauskaa ei ollut mikään. Ehkä yritetään myös Krisse hahmon ja Kyllkkki Forsellin yhdistelmää. Se on senverran vaikea kombinaatio, että Miitta-tädin kyvyt eivät toimi miun makkuuni. Vaihdan kanavaa. Makuasioista ei kannata kiistellä.

Kun miettii sitä, että tähänkin ohjelmaan hurahtaa veromarkkoja ja isonlaista media-maksua puuhataan - suututtaa.

• ####################

meidän arvokkailla euromäärillämme! Roskaista jalkavettä hoopon Miitan sorvaamana.

• kiitti riitti.

mistään kotosin koko ohjelma.

• 3005

...ohjelman alkua, ensimmäisen katsoin ja se riitti minulle. Ihan hyvä näyttelijä, mutta mielestäni Miitta-täti ei ole sellainen ohjelma, jota haluaisin katsella, vaikka olemmekin saman kylän kasvatteja.

• meirikki

kun olen vain lehdistä lukenut mielipiteitä, ainoatakan en ole ehtinyt katsoa!
      3´kk on tullut ´töllötettyä´yhtä ja samaa kanavaa, joten olen ulkona kuin lumiukko teille jotka olette sitä seuranneet.:)
      Näyttelijäthän tekevät käsikirjoituksen mukaisesti, ketähän siä tekijöissä on?
      Kyllä, monesti olen ajatellut et se mikä meille aikanaan opetettiin on eldankajärven jäätä, kaikkea saa riipiä ja rääpiä uuteen uskoon, mut kai se sitten on näin mennyt meidänkin nuoruuden aikaan, uhmailtiinhan mekin....nyt vain tuntuu ettei pysy enää följyssä, vallankaan jos ei koko ajan elä tänpäivän sykkeessä.
      Esim. minulle merkitsee musiikki erittäin paljon, ja kiehun joskus iteksein kun kuulen kuinka joku "raiskaa" mun nuoruuteni kipaletta, jupisen...et tehkää omianne, ärrmurr prk...se nyt vaan on ja menee näin.
      Jos vammaisiin tai jotenkin heikoimpiin kohdistetaan jopa telkunohjelmien kautta irvailuja osoittaa sen millainen isäntä/emäntä kanavalla on , poikotoidaan ja annetaan palautetta ei jäädä vain omiin jupinoihin.

• ei ole minun makuuni

Aivan surkea ohjelma,en ymmärrä miten nuon turhanpäiväistä alarvoista ohjelmaa tulee yleensä televisiosta.
      Odottaisi lauantai iltana tulevan vähän parempaa ohjelmaa,mutta tarjonta on aivan surkea.

• kovasti

sääli Miittaa ja vieraita, kun pitää tehdä esim. "pissaamisesta" hauskaa. Miitta aliarvioi ihmisyyttä! Olemme kaikki ihmiset arvokkaita omalla tavallamme. Ohjelma pitäisi lopettaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      114
      3131
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2016
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1885
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      400
      1754
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1166
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1049
    Aihe