Varmaan suurempi ongelma on, etten tajua av-asioista tuon taivaallista, mutta tähän pienempään pyytäisin jos joku asioista ymmärtävä voisi vähän jeesata.
Eli minkä kaapelin tarvitsen, jos haluan yhdistää tallentavan digiboksin televisioon? Tai onko siis muita vaihtoehtoja kuin Scart, jota käyttämällä kuvan laatu kärsii pahemman kerran. Televisiona on PHILLIPS 37PFL5604H ja digoboxina HUMAX CZ PVR9200C. Tai voiko vaihtoehtoisesti jotenkin asentaa niin, että ohjelmakortti olisi televisiossa ja digiboksilla pystyisi tästä huolimatta tallentamaan ohjelmaa myös kortin avulla näkyviltä TV-kanavilta.
LCD tv - digiboksi
jlu
2
283
Vastaukset
Yleensä digiboksi yhdistetään televisioon scart kaapelilla. Jos kuvanlaatu sillä on huno, kaapeli voi olla viallinen, tai liitännät ei ole kunnolla pohjassa.
Jos tallentaa boksilla maksukortilla näkyviä ohjelmia, kortti pitää olla boksissa.- tpi
Jos kuva on boksin kautta huomattavasti huonompi kuin TV:n omalla virittimellä, on varmaan väärät asetukset. Tarkista, että boksissa on on valittu rgb, ei missään nimessä "composite".
Silloin kuvan pitäisi olla ainakin lähes samaa tasoa kuin TV:n oman virittimen kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826