Minulla todettiin joskus lappukokeilla että ainoa mitä löytyi oli lehmäallergia, ja että siitä ei sen kummempaa.
Olen kaupunkilainen ja unohtanut koko lehmäallergiani, mutta viime aikoina on alkanut olla korvien ajoittaista soimista, melko kovaakin. Ihmettelen voisiko olla allergiaa.
Mitä siis on tämä lehmäallergia, aiheuttavatko maitotuotteetkin allergiaa?
Itse olen huomannut että korvat rupeavat soimaan pienestäkin asperiinimäärästä. En ole käyttänyt asperiinia enkä muutakaan vastaavaa aikoihin.
Onko siis jossain muussa samaa kuin asperiinissa? Jossain ruuassa? En ole keksinyt mikä se voisi olla.
lehmäallergia ja asperiiniallergia, yhteyttä?
2
499
Vastaukset
- asasassss
on eläinallergia, ei mikään ruoka-aineallergia (ellei sitä sitten ole erikseen todettu). Sinulle ei sitten sovi asetylisalisyylihappo jos asperiini korvia vinguttelee
- korvien soiminen
Tästä juuri on kysymys, mutta kiinnostaisi tietää mahdollisista ristiallergioista, joita siihen mahdollisesti tavallisesti liittyy. Kun vinkuu nykyisin toisinaan vaikka välttäiskin asperiinia. Olen ajatellut että joku ruoka-aine mutten ole keksinyt mitään vaikka olen koettanut seurata että mikä se olisi. Ellei sitten maito, mutta "lehmilloista" on niin monessa ruuassa.
Ei ole erityisiä mahavaivoja, mutta iho on huono (kuivalänttinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717