Taidekorttinakin toimiva ekologinen tiskirätti löytyi Amos Anderssonin taidemuseosta. Valmistajana Kuitukuu ja jälleenmyyjälista on niin pitkä, että löytyy kyllä eri puolilta Suomea. Vai onko kaikilla tätä tuotetta kuitenkaan?
Ekologiset lahjat
2
492
Vastaukset
- iha hyvä idea
Kuulostaa oudolta, olisi hauska tietää miten hyvin rätti kestää, luultavasti ihan hyvin.
Jos, ekolahjoista pitää niin kaikenlaista voi myös tehdä itse, kannattaa tehdä niin laadukasta että se kestää kauemmankin aikaa. Ärsyttää kun tavarat tehdään niin huonosti, ettei ne kestä kuin vähän aikaa. Ekologisinta on kuitenkin, ettei osta mitään, ellei ole oikeasti tarvetta.
Hyvää Joulua!- rättilahjoittaja
Tiskirätit on tosiaan valmistettu erittäin sitkeästä selluloosan ja puuvillan sekoituksesta. Tuotetta voi pestä ja pitää, pestä ja pitää. Kuvat on painettu ympäristöystävällisillä ja vesipohjisilla aineilla, mutta tuntuvat kestävän jopa kloritessa liotusta, ainakin nuo Kuitukuun rätit, joita kutsuvat itse ekoliinoiksi. Huomasin itse, että jälleenmyyjiä on listaakin enemmän kun kesäreissulla osui silmiini Kahvilla nimisessä liikkeessä Helsingissä. meillä näitä viedään tarhatädeille ja opettajille, sillä eivätpä jää hyllyille vaan ovat juuri sen hetken käytössä kuin "kevään kiitos" saakin muistuttaa lomalaisia. Kompostissa tämä tuntuu maatuvan hitaasti ja nykyään pilkon palasiksi. Muuten rättiä saisi kääntää vielä kukkapenkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690