Jos saisit valita

utelu vain

ihan minkä tahansa, henkilökohtaisen joululahjan itsellesi, välittämättä mitä se maksaa, mikä se olisi?

Entä, mitä haluaisit antaa, jos hinnalla ei olisi väliä?

17

284

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+7

Siitä piikkimatosta olen lukenut, tekis mieli kokeilla.
      En viitsi lähteä asiakseni ostamaan.

• itsenikö

Haluaisin uuden vaimon jos todella ilmaisexi saisin , samoin antaisin ilmaisexi itseni hänelle.

• Tampreen Marjukka
        itsenikö kirjoitti:

Haluaisin uuden vaimon jos todella ilmaisexi saisin , samoin antaisin ilmaisexi itseni hänelle.

hyvin äkkiä, jos et viitsi vaivaa nähdä ihmissuhteittesi takia.
        Minäkin kyllä vaihtaisin ukkoni, kun ei jaksa kuunnella sitä narskutusta aamusta iltaan. Meillä nalkuttaa ukko, jos hetkeksi hiljenee, käy ulkona tankkaamassa ja sitten jaksaa taas.
        No, muuttokuormaa tehdään, ei tarvitse kuin jakaa kahteen osaan. Hyvää joulua kuitenkin niille, joilla näyttää paremmalta.

• Miksei voi sanoa omia mielipiteitään myöskin, kun alkaa jotain galluppia tekemään?
      Ostan mitä tarvitsen ja toisaalla jo kerroin tänään ostaneeni itselleni pölynimurin, olkoot sitten vaikka joululahja.
      Kun on aina tottunut elämään vaatimattomasti, niin ei sitä sitten tässä iässä osaa mitään merkillisiä toivoa.
      Terveyttä kun riittäisi, niin hyvä olisi.

• Pirre*

enempi itelle, ja lapsenlapsille.

• ukkeli*

voisi olla kiva jos joulupukki olisi oikeesti olemassa.

• Pirre*
        ukkeli* kirjoitti:

niin oisikin, hmmm..millaistahan se oisi..:)

• valinnanvapaus on

Aikaako?
        Valintahan on se, että aika vai elintaso?
        Minulla on aikaa sekä itselleni, että lapsenlapsilleni, mutta elintasoni on niukka. Olen 59v työtön ja tyydyn kohtaalooni. Olen tyytyväinen, että olen pystynyt hankkimaan tämän pienen asunnon kerrostalosta. Ei ole kesämökkejä, ei autoja, mutta aikaa on itselleni ja lähimmäisilleni ja sitä ei rahalla mitata.

• Pirre*
        valinnanvapaus on kirjoitti:

Aikaako?
        Valintahan on se, että aika vai elintaso?
        Minulla on aikaa sekä itselleni, että lapsenlapsilleni, mutta elintasoni on niukka. Olen 59v työtön ja tyydyn kohtaalooni. Olen tyytyväinen, että olen pystynyt hankkimaan tämän pienen asunnon kerrostalosta. Ei ole kesämökkejä, ei autoja, mutta aikaa on itselleni ja lähimmäisilleni ja sitä ei rahalla mitata.

sattuu olemaan tämä työ, ja eläkeikä on se mikä on, niin tähän on tyytyminen, mutta JOS saisin toivomuspallon simsalapim, niin varmana jäisin vappaalle.

Ei kaikilla ole niin hyvä tuuri että on työtön..he..:/

• 18
        Pirre* kirjoitti:

sattuu olemaan tämä työ, ja eläkeikä on se mikä on, niin tähän on tyytyminen, mutta JOS saisin toivomuspallon simsalapim, niin varmana jäisin vappaalle.

Ei kaikilla ole niin hyvä tuuri että on työtön..he..:/

että on työtön, ettäs kehtaat mollata työtöntä. Useemmin siihen tilanteeseen ei ole itse syypää. Eikös sunki poikas ole työtön, niin ainakin kerroit taannoin.

• Pirre*
        18 kirjoitti:

että on työtön, ettäs kehtaat mollata työtöntä. Useemmin siihen tilanteeseen ei ole itse syypää. Eikös sunki poikas ole työtön, niin ainakin kerroit taannoin.

mitä mie osaisin sannoo oikkein, - eli ei ole tuurista kiinni miunkaan työni, työn takana oli kekata tämäkin..aivotyön :)

Enkä mollaa, ja mistä ihmeestä olet saanu päähäsi että poikamme oisi työtön; hänellä on työtä, sanoisin ihan omiksi tarpeiksi, luojalle kiitos ollu jo työssä pian 20 vuotta ja samalla firmalla, - myös opiskellu siinä ohessa pikkasen lisää..

Meijjän kakrut on kaikki niin työllistettyjä, etteivät aina tiijjä mihin pääsä pistää..

Muista nyt, joohan.

P.s. olen pahoillani kun olet ilman työtä..ottasin töihin jos oisin siinä asemassa, kaikki työttömät.

Hyvää Joulua kummiskin, joulu on ihan muuta kuin raha ja tavarat...

• suvenkorento*
        ukkeli* kirjoitti:

..googlata, kunnen tiennyt mikä se on. Isäni äiti oli kotoisin Degeröstä, mutta olin satavarma, ettet hänen peräänsä haikaillut, kun ei tuo ikäkään täsmännyt.

Aika makea paatti.

• enm

- Olisi hienoa terveenä kuolla niinkuin joskus kuulee sanottavan... Siis herätä joku aamu hengettömänä ;-))
      Ei taida onnistua rahallakaan, ja vaikk oilis se oikea joulupukkikin...

• Pirre*

nauratti..hehe.."herätä kuolleena", kaikkea sitä kuuleekin :))

Kiitos aamun piristyksestä :)

• Pirre* kirjoitti:

nauratti..hehe.."herätä kuolleena", kaikkea sitä kuuleekin :))

Kiitos aamun piristyksestä :)

50kg vähintäin rasvaimulla tai jollain taikakonstilla pois. jäljelle jäisi vielä ylipainoakin reilusti.
        Antaisin "meidän porukalle" kylpyläloman kaikkine hemmotteluineen.

• ukkeli*
        maagikko kirjoitti:

50kg vähintäin rasvaimulla tai jollain taikakonstilla pois. jäljelle jäisi vielä ylipainoakin reilusti.
        Antaisin "meidän porukalle" kylpyläloman kaikkine hemmotteluineen.

vaimolleni kakkoskämpän Lontoosta. Lontoo kun tuppaa olemaan ainaisten haaveiden kohde. Eikä se tunnu pikakäynneistä tokenevan. Onneksi on taas punnan kurssi ollut edullisempi.

• eipä sitte sikailla

niin toivon, että auto starttaa huomenaamuna. Tänään ei startannut. Ajoneston häiriövalo vaan vilkkui ilkeillen. Pakkanenko lie tehnyt tuhojaan. Alkuviikko on vielä töitä, joten olen jo laina-autoa kysellyt. Tuskin se oma maanantaina kunnossa on, joten koetan varautua.

Jos olisi lahjoituksiin varaa, eikä hinnalla mitään väliä. Olisin ostanut maatilan kehä kolmosen sisäpuolelta ja lahjoittanut Miinalle. Miinan lehmät lypsäisivät kahvimaitoa niillekin jotka haluavat myydä Suomen kehätie ulkopuolelta. Nyt on jo tietenkin myöhästä, sillä osa lehmistä on jo ollut hallien lihatiskissä myytävänä. Liekö härän liha käynyt kaupaksi, (lehmähän vaihtaa sukupuolta kuollessaan) kun on tämä sikailuaika pahimmillaan. Aina se eläinparka ihmisten kiistat maksaa omalla hengellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe