Kumpi on aito joulupukki; se, jolla on taskumatti ja osaa omin avuin ulos, vai se, jolla on viinapullo ja kannetaan ulos?
Joulupukki
2
155
Vastaukset
- ..,,.,,
Paras joulupukki kulkee autolla ja vesiselvänä.:) Sellaisesta lapsetkin tykkää.
Itse muistan, kun olin joku n. viis - vee( tms.?) ja oli tilattu joulupukki. Olikohan VPK:n miehiä vai mitä oli pukki, mutta hän jokatapauksessa oli niin tuiterissa, että hyvä kun ovesta sisään pääsi. Sitten musta on sellaisia kuvia, missä volisen kuin eläin, kun kyseinen joulupukki vielä pakotti laulamaan, ennen kuin edes luovutti lahjat. En ole aivan varma, että tapahtuiko se siinä vaiheessa, kun lakkasin uskomasta joulupukkiin lopullisesti.;D Pukilla kun ei oikein partakaan pysynyt enää ojennuksessa.
Kyllä joulupukkipalveluita tarjoavan pitää olla aivan selvin päin, koska lapset jos ketkä pukkia odottavat ja myös muistavat pitkään, jos pukki oli 'omituinen'. Luulis, että känniläis-pukkien määrä on vähentynyt esim. jostakin 80-luvusta. Ko. palvelutkin lienevät tuotteistetumpia.- Anonyymi
Kunnon pukilla oa aina neliveto päällä, notta selviää ilman stoppia ja sisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774