Vaihdoin vanhan putkitelevision,jossa oli digiboksi ja tallentava DVD uuteen LCD-telkkariin,johon ostin Conax moduulin,nyt ei näy telkkarikanavat tallentavan dvd:n kautta,joten millä konstilla olette nauhottaneet telkkarista????
Laitanko vanhan boksin takaisin ja luovun conax-moduulista vai mikä olis hyvä?
LCD telkkariin
6
292
Vastaukset
- ..
Miten ne telkkarikanavat ennen näkyi tallentavasta DVD-soittimesta? Ilmeisesti digiboksin kautta, nyt otit digiboksin pois ja tv-kanavat lakkasivat näkymästä, MIETI missäköhän olisi vika?
Conax-moduulin tarkoitus on mahdollistaa kanavakortin liittäminen televisioon, jotta televisiolla voi katsella maksukanavia. En nyt ihan ymmärrä, miten se liittyy tähän asiaan.
Itse en ole nauhoitellut mitään vuosikausiin, tallennukset hoidan tallentavalla digiboksilla.- taasko kauppaan
Luulin että conax-moduulin avulla näkyy maksukanavat (niinkuin näkyykin) ja oletin että kun liittää uuteen LCD-telkkariin tallentavan DVD-soittimen,sais nauhoitettua televisiosta jotain,mutta ei!!!!!
- rung ari
taasko kauppaan kirjoitti:
Luulin että conax-moduulin avulla näkyy maksukanavat (niinkuin näkyykin) ja oletin että kun liittää uuteen LCD-telkkariin tallentavan DVD-soittimen,sais nauhoitettua televisiosta jotain,mutta ei!!!!!
No harmi vaan että tulit vähän liian myöhään kysymään täältä apua. Ja siellä kaupassahan ei tietenkään koskaan välähdä, että myyjätkin ovat sitä varten? Osta ensi jouluna veronpalautuksista parilla sadalla tallentava digiboksi, josta sitten voit aina joskus halutesasi siirtää "tärkeitä" ohjelmia sinne dvd:lle. Se on niin helppoa.
- fundamentalist
se signaaliketjusi
antenni => digiboxi => dvd => putkitelkku
eikä noi nuolet niin vain käänny
nyt tarttee olla samoin eli
antenni => digiboxi => dvd => littutelkkuSelvennykseksi vielä, että tuo ketju "antenni => digiboxi => dvd => littutelkku" vaaditaan, vain jos tallentaa tv-ohjelmia dvd soittimella.
Jos maksukanavia haluaa tallentaa, Conax kortti pitää olla digiboksissa.
Kun katsoo tv ohjelmia suoraan, Conax kortti silloin televisioon ja muissa laitteissa ei tarvitse olla virta päällä.- pelittää
digikummi kirjoitti:
Selvennykseksi vielä, että tuo ketju "antenni => digiboxi => dvd => littutelkku" vaaditaan, vain jos tallentaa tv-ohjelmia dvd soittimella.
Jos maksukanavia haluaa tallentaa, Conax kortti pitää olla digiboksissa.
Kun katsoo tv ohjelmia suoraan, Conax kortti silloin televisioon ja muissa laitteissa ei tarvitse olla virta päällä.Homma pelittää,conax moduuli on kiinni telkussa,boksissa on kortti ja piuhat niin,että saan nauhoitettua
tallentavalle DVD:lle,ei se vaadi kun pikkusen piuhojen laittoa,joten....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796