Nyt meni mummon ymmärrys ihan ulalle. T'ämä Suomi TV pitäisi näkyä kaikille, kuten tämä uskonnollinen "joku" kanava 7???
Laitan kyllä sujuvasti hakuset kanavista, mutta ei se ota näitä ko. kanavia huomioon.
Olen jo turhankin paljon yritellyt kaikenmoisia virityksiä ja viimeinen "viritys" olikin kaukosäätemineni pattereiden loppu.
Miten ne saa toimimaan, jos ne ovat myös antenniverkkoon suunnatut, vai onko kuitenkin ongelma, että joku paikkakunta Suomessa on se "katkeverkko", johon ei saada yhteyttä?
Oma kohtaiset nämä kyseiset "katkeverkot" ovat hyvin yleiset. Kyllä meitä vanhuksia huijataan aika paljon ja nyt viellä laitetaan yleinen maksu, kun ei toimi puhelin, kuin naapurin rajalla, TV;stä puhumattakaan, kuten näistä lisä kanavista. Hyvä, jos saa jonkun kanavan näkymään ja sekin on ilmoista kiinni.
Siksi toivoisinkin, että meidän ikäisistä löytyisi joku tietoviisas, joka auttaisi "mummoa mäessä".
Nuoriso palstoilla tähän saa niin tylyn vastauksen, mutta ei neuvoja, joten kokeilen täältä.
Suomi Tv ja 7??
19
701
Vastaukset
- kaapeliko?
onko sinulla kaapeliverkko, eli asut kerrostalossa? Jos on, ja kaapeliverkkotarjoaja on dna, niin kanava on 235. Noin ainakin oulun seudulla ja p-savossa. Se kanava löytyi ihan säätimellä. Yllätyin kun sieltä löytyi monta muuta näkyvää kanavaa...siis kun meni sinne 200 puolelle. Kokeile.
- tarjatäti
Kymenlaaksossa 250 hujakoilla.
Vaikea sitä on täällä neuvoa, kun on digi-tv:tä ja digiboxia.
Luulisin jokapuolella antenniverkossa olevan sen kanavapaikan 33, näin ainkin netistä sen luin.
Itse hain sen digiboxin kautta kanavahaulla ilman, että mitään tehdasasetuksia poistin.
Digi-tv:stä en ole edes yrittänyt sitä vielä hakea, kun näyttää siltä, että ei sieltä muuta katsottavaa tule kuin se Kymppitonni.
SuomiTV on nimenä ja ulkolaisia ovat ohjelmat!- että tällee...
Tuikkeessa on hyvä keskusteluohjelma kohta 14.30 tulle uusinta.
Valikkoon sieltä automaattinen viritys se hakee automaattisesti.Tallennatko:kyllä,painat ok. - KANAVA 33
Otin menulistan kapulasta ,laiteen asetus automaattinen asetus,kaikki kanavat radiota myöten ,sitten OK kun kanavat löyty .itse asun antenitaloudessa Pirkanmaalla.meillä oli ongelmia kun tuli diki aika .Antennikorjaaja kävi muutaman kerran .nyt toimii kaikki hyvin.
JÄÄN MIELENKIINNOLLA ODOTTAAN VASTAUSTA- aika huono on
Kaapelissa kuulemma joku kolminumeroinen luku.
- Tellastiina*
aika huono on kirjoitti:
Kaapelissa kuulemma joku kolminumeroinen luku.
- *Kukkahame*
Tellastiina* kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla kaapelissa, (ei Welho) kanavalla 220 = TV7 ja kanavalla 17 on Suomi TV
En tiedä SuomiTVstä, mutta TV7 on maksuton, ei kuulu katseluluvan piiriin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959