Idea on kuin My Fair Ladyssä eli nörtitistä tytöstä tuleekin koulun kaunotar? Mikähän olisi leffan nimi?
Mikä elokuva?
2
656
Vastaukset
- Jonsku-poika
Onhan noita varmaan pilvin pimein, mutta ekana tuli mieleen "She's All That", jossa kaunottareksi muuttuu Rachael Leigh Cook. IMDb:ssä sivulla http://www.imdb.com/title/tt0160862/
- Kunnolla sitten
My Fair Ladyn Elizako nörtti? Tän täytyy olla joku uusi versio. Minä olen nähnyt vain version jossa katutytöstä tehdään lady. Mihinkä jenkkien high schooliin tämä uusi versio sijoittuu? Onko John Hughesin uusi ohjaus?
Paljonkin autolla kaahailua? Meneekö ne Daytoniin kattomaan autokilpailuja ja pääsevät sitten coolien ihmisten aitioon kittaamaan kaljaa jossa Elizan virheetön englanti pilkahtaa jossain repliikissä?
Onko siinä mukana seuraava laulukin kohtauksesta jossa ne käy opiskelijabileissä:
Eliza Bed! Bed! I couldn't go to bed!
My head's too light to try to set it down! Sleep! Sleep!
I couldn't sleep tonight.
Not for all the bling bling in the town!
I could have raved all night!
I could have fucked all night!
And still have begged for more.
I could have spread my wings
And done a thousand things I've never done before.
I'll never know extacy made it so exciting;
Why all at once My heart took flight. I only know when he
Began to lick me I could have fucked,
raved, licked all night!
Nyt muistan, oliko tään uuden version nimi My Fair Ho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764