Joka laittoi onnittelualoituksen, en ollut minä.
Kiitos kuitenkin.
Saas nähdä tuleeko tämä läpi, tuohon aloitukseen an päässyt vastaamaan, jostain kumman syystä aloitukseni tulevat joskus läpi.
Hyvää Joulua vaan.
Ollaan ilkeitä vasta viikonloppuna.
H.
Tuo HTZA
5
165
Vastaukset
- potaskaa tuutista
jaaha, vain niin..
Kannattaisi ehkä rekkautua, niin ei toiset pääsisi nikilläsi kirjoitteleen, phuaah.- tietoo löytyy
tosin on sulkenut sen jostakin syystä.
Sitä olen jo pelännyt siitä sinun ennakkovaroituksestasi lähtien.
Ei täällä saa ilkeillä, eikä ainakaan jouluna! D))- non-rec
... innolla Sinua HTZA tänne kuuskymppisten palstoille. Oliko edes synttäripäivä oikein?
Eikä ikinä sitten ilkeillä, ei ainakaan tosissaan. Sellaisen kuvan olen Sinusta saanut kun joskus viiskymppisillä olen vieraillut (lähellä olen, vielä), että heität rentoa huulta ja mielikuvitusta(kin) piisaa.
Tervetuloa tänne siis ihan oikeesti!
Hyvät joulut kaikille, katsotaan mitä uusivuosi tuo tullessaan. Jotain oikein kivvaaaa, toivon mä.
Tiedä pitäiskö itsekin rekkautua, pittää miettiä joulunpyhinä sitä. - meirikki
Tervetuloa tänne kuuskymppisiin:)
Nautinnollista Joulua Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969