TytinäTytöt 1.1.2010 ---->

M.arabo.U

Onnellista uutta vuotta jokaiselle!!!!

70

1672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullantuoksuinen äit

Kävin täällä joskus surffailemasssa ja bongasin sen ryhmäsi. Nyt osui nimimerkkisi silmään ja on ihan pakko kysyä kuinka teillä pudotus onnistui aiemmin? Oliko joukossa todellisia menestyjiä ja kuinka on oman pudotuksesi laita?

• Pullantuoksuinen äit

Unohtui toivottaa hyvää ja onnekasta uutta vuotta 2010! Tsemppiä pudotukseen!

• margetta

Tästä se uusi vuosi taas alkaa ja painon pudotus tosissaan, viime kuukausi meni kyllä niin, että ei tullut liioin mietittyä mitä suuhunsa on pistänyt, liikkunut olen kylläkin säännöllisesti, joka päivä.

Ajattelin alkaa tosissaan vasta maanantaina, kun on vielä vierailuja yms. niin on helpompi siitä startata.
      Luulen, että paino on aika lähellä 70kg mutta voi olla enempikin, kun en ole käynyt vaaalla pariin viikkoon.
      Kuitenkin maanantaina mittaukset, vyöterön ympärys ym. ja paino, minulla olisi tavoite kesäkuulle saada 10 kg pois, eikä se mikään mahdottomuus ole, sainhan jo viime talvena painon alle 60kg, tytsyt tietävätkin syyn, mikä on saanut painon taas tuohon samaan lukemaan ( ainahan syitä löytyy:(

Kiva kun/ jos saadaan mukaan joukkoon uusia pudottajia, tervetuloa! ja janitamamikin tulehan mukaan, Pipsakin kerro kuulumisia tänne, vaikka nyt laihdutus ei olekkaan ajankohtaista halutaan kuulla mitä masuasukille ja sinulle kuuluu!

Nyt tsemppaamaan kunnolla toisiamme, kyllä me onnistumme tytsyjen sisulla!

• otan laihdutushaasteen vastaan, jos ryhmäänne saa liittyä.. :)

Olen siis 32-v. tyttö, 160 cm lyhyt ja tänä aamuna paino oli 68.5.kg. Pahimmillaan se on ollut sen vähän yli 70kg. Nyt on suunta enää alaspäin. Ensimmäinen tavoite on päästä painoon, joka alkaa 5:lla. Siitä sitten katsotaan, että pitääkö mennä vielä alemmas... Luultavasti laihdutan painonvartijoiden pisteiden avulla sekä "terveellä järjellä". Olen myös vegaani. Liikunta on jäänyt nyt vähemmälle, olen ollut viimeisen kuukauden ainakin flunssassa. Mutta tavoitteena olisi, että kunhan kunnolla paranen, niin lähtisin ihan salille asti.. :) Silloin kun ei ole lunta, tykkään pyöräillä kovasti, mutta nyt on siihen vähän huonot kelit. Muutenkin ulkona niin kylmä, ettei siellä juurikaan viitsi olla.. Kyllä mä yritän taas töiden jatkuessa mahdollisimman usein kävellä työmatkat, noin 40 min suuntaansa. Ihan hyvää hyötyliikuntaa.. :)

Tavoitteena olisi, jos toukokuun loppuun mennessä paino alkaisi sillä 5:lla.. Sitä lähdetään tavoittelemaan.. :)

• Tahtoo laihtua
        tylyttäjä kirjoitti:

otan laihdutushaasteen vastaan, jos ryhmäänne saa liittyä.. :)

Olen siis 32-v. tyttö, 160 cm lyhyt ja tänä aamuna paino oli 68.5.kg. Pahimmillaan se on ollut sen vähän yli 70kg. Nyt on suunta enää alaspäin. Ensimmäinen tavoite on päästä painoon, joka alkaa 5:lla. Siitä sitten katsotaan, että pitääkö mennä vielä alemmas... Luultavasti laihdutan painonvartijoiden pisteiden avulla sekä "terveellä järjellä". Olen myös vegaani. Liikunta on jäänyt nyt vähemmälle, olen ollut viimeisen kuukauden ainakin flunssassa. Mutta tavoitteena olisi, että kunhan kunnolla paranen, niin lähtisin ihan salille asti.. :) Silloin kun ei ole lunta, tykkään pyöräillä kovasti, mutta nyt on siihen vähän huonot kelit. Muutenkin ulkona niin kylmä, ettei siellä juurikaan viitsi olla.. Kyllä mä yritän taas töiden jatkuessa mahdollisimman usein kävellä työmatkat, noin 40 min suuntaansa. Ihan hyvää hyötyliikuntaa.. :)

Tavoitteena olisi, jos toukokuun loppuun mennessä paino alkaisi sillä 5:lla.. Sitä lähdetään tavoittelemaan.. :)

Tulen mukaan ja tällä kertaa sinnittelen, kunnes olen laihtunut 15 kg, siis alkuun.
        Koko tavoitettani en kerro, muuta kuin sen verran, että paljon täytyy läihtua.

Tänään, vuoden ensimmäisenä päivänä aloitin, ja nyt illalla alkaa olla nälkä, mutta menen keittämään terveellisen kaurapuuron, johon rasvatonta maitoa ja makeutusainetta.

Kertokaa muutkin mitä syötte nälkäänne!

• Lahtivalas

Tässä olisi yksi oikea valas laihdutusporukkaa vailla =)

Hieman historiaa itsestäni ja painostani: Alunperin kiloni lähtivät kertymään bulimiasta parantumisen myötä n. 5-6 vuotta sitten ja nuo todelliset ylimääräiset 20 kiloa ovat tulleet viimeisen 2 ja puolen vuoden aikana, kun työni päättyi ja aloitin opiskelut. Syömishistoriaani siis mahtuu sekä anoreksiaa että bulimiaa, eräs lääkäri totesikin minulle, että sairastin bulimareksiaa. Onneksi nuo ajat ovat nyt onnellisesti takanapäin. Syömishäiriö kuitenkin vaikuttaa edelleen suhteeseeni ruokaan ja laihduttamiseen. Koitan pitää siis tästä tulevasta projektistani huolimatta mieleni kevyenä ja kieltäydyn ehdottomuuksista ehdottomasti ;) ja tämä siksi, ettei mopo karkaisi käsistä ja ettei tilanne menisi siihen, että en syö taas lähestulkoon mitään. Mielenlujuutta siis löytyy, kunhan se vaan ei menisi yli.

Viime alkukesästä liikuntakärpänen otti ja puraisi minua ja siitä lähtien olen säännöllisesti käynyt kävelylenkeillä ja myös lyhyitä juoksuspurttejakin on tullut otettua. Itseni rikkomisen pelossa en ole uskaltanut revitellä liikaa. Marraskuun lopulla kuitenkin tenttikiireet ja lähestyvät jouluhulinat katkaisivat hyvin alkaneen liikunnan harrastamisen ja se onkin nyt tarkoitus ottaa uudelleen mukaan päivittäiseen ohjelmaan. Painoin vielä marraskuun lopulla n.85 kg (iik!) ja nyt pelkään, että paino on noussut yli 90 kilon, kiitos jouluherkuille ja tavattoman taitavalle jauhopeukalolleni ;) Vaa'alle taidan uskaltautua sitten vasta ensi viikon perjantaina ja perjantaista tulkoon punnituspäiväni.

Mitähän muuta sitä nyt sitten itsestäni kertoisin.... No vaikkapa se, että suurinpia herkkujani ovat juustot ja niillä olen itseni tähän kuntoon saattanutkin. Ruokavalioni on muuten suhteellisen kunnossa: syön makeisia harvoin, en syö pullamössöleipiä eli täysjyvävilja on käytössä, en syö sipsejä, pizzoja, hampurilaisia, pullia, leivoksia yms, leikkeleet ovat vähärasvaisia ja ruokavalio muutenkin, niitä juustoja lukuunottamatta =D Määrät ovat ruoka-annoksissa myös liian suuria. Kasviksia syön, mutta niiden käyttöä aion nyt lisätä runsaasti, perunan, pastan, riisin ja leivän käyttöä aion vähentää ja juustot joutuvat täysin kiellettyjen listalle. Ainoa juusto jonka aion sallia itselleni on polar 5 %, siitä saa mukavasti proteiineja =) Hyvien rasvojen saantiin yritän myös kiinnittää enemmän huomiota. Niin ja olen 26-vuotias ja 163cm pitkä ja vartaloltani mallia omppu. Varsinaisen laihdutuksen aion aloittaa sunnuntaina.

• M.arabo.U

Kyllä minusta on tainnut tulla ihan yöeläjä; menee nykyään aina 01.00-03.00 että painun pehkuihin.

Kiva että meidän ryhmään on tulossa uusia, reippaita laihduttajia mukaan. Ja ihana kuulla sinusta Margetta.

• krisses
        M.arabo.U kirjoitti:

Kyllä minusta on tainnut tulla ihan yöeläjä; menee nykyään aina 01.00-03.00 että painun pehkuihin.

Kiva että meidän ryhmään on tulossa uusia, reippaita laihduttajia mukaan. Ja ihana kuulla sinusta Margetta.

Hei!

Tuossa syksymmällä kirjoitin täällä yhdessä ryhmässä joka on kuivunut jo pois. Janitamami kävi välillä siellä vierailemassa ja minä kävin vakoilemassa teidän kirjoituksia :)
        Kaipaisin tiivistä porukkaa, missä höpötellään laihdutuksesta ja kaikesta muustakin mitä elämä tuo tullessaan :) Joulu ym. muut pyhät toi minullekkin ylimääräisiä kiloja ja olen nyt lihavimmillanni, mitä olen IKINÄ ollut. Huoh :S Nyt täytyy asialle tehdä vakavasti jotain... Eli 170/76 (nainen) olen. olisi kiva saada tuo 16 kg tiputettua.

Mutta, odotan vastausta mukaan pääsyyn :D Kirjottelen sitten lisää!

• Seku
        krisses kirjoitti:

Hei!

Tuossa syksymmällä kirjoitin täällä yhdessä ryhmässä joka on kuivunut jo pois. Janitamami kävi välillä siellä vierailemassa ja minä kävin vakoilemassa teidän kirjoituksia :)
        Kaipaisin tiivistä porukkaa, missä höpötellään laihdutuksesta ja kaikesta muustakin mitä elämä tuo tullessaan :) Joulu ym. muut pyhät toi minullekkin ylimääräisiä kiloja ja olen nyt lihavimmillanni, mitä olen IKINÄ ollut. Huoh :S Nyt täytyy asialle tehdä vakavasti jotain... Eli 170/76 (nainen) olen. olisi kiva saada tuo 16 kg tiputettua.

Mutta, odotan vastausta mukaan pääsyyn :D Kirjottelen sitten lisää!

Sinä olet vielä melko hoikka, mutta ei se muutaman kilon laihdutus paahaakaan tee, jos katsot
        olevasi paremman kuntoinen ja näköinen pienemmissä mitoissa.
        Itse olen lihava. Painan 89 kiloa, eikä pituutta ole kuin 160 cm, ehkä vähän alle sen.

Aloitin jo "elämänhallintalinjan".
        Toinen päivä menossa, eikä nälkä ole päässyt yllättämään. En päästäkään nälän tunnetta ryöstäytymään esiin, vaan syön kevyesti ja usein.

Pakastimessa on vielä kesäkurpitsaa, porkkanaraastetta ja monen lajin marjoja. Hyödynnän niitä, ja jääkööt rasvaiset pullat lähes kokonaan pois. Joskus voi tyydyttää mielitekojaan, muttai syön korvapuustin tai jonkun vastaavan vain kerran viikossa.
        Ensi perjantaina kerron paljonko painoa on lähtenyt. Kerro sinäkin!

• margetta

ootte kaikki tervetulleita joukkoon mukaan, täällä on jokainen oma itsensä, kuka minkin kokoinen, kannustetaan toinen toisiamme ja iloitaan toistenkin puolesta, kun paino tippuu ja muutenkin...

Itse en vielä ole juuri alkanut koko touhua, mutta kuitenkin ajatukset on kovasti jo laihtumisessa ja siitähän se lähtee, kun pistää pääkopan ensin kuntoon:)

Maanantaina siis lähtöpaino esiin, itselle "piiloon" laitan myös muut mitat, joita voin sitten kertoa teille montako cm on lähtenyt tietyistä paikoista, kannustan myös teitä laittamaan itselle ylös mitat, on tavattoman ihanaa muutaman kuukauden päästä mitata ja huomata kutistuneensa:)

Meillä pakkasta mittarissa äsken -20 kävin n. tunnin lenkin reippailemassa, nyt sitten saunomaan...
      Moikkelis kaikille, palaillaan asiaan!

• *talitintti*

Moikka,

Ilmoittautuisin mukaan porukkaan! Olen kolmekymppinen nainen, pituus 163 ja painoa 66kg. Eka tavoite olis helmikuun alkuun muutama kilo pois ja kesään mennessä sitten lisää!! Useita yrityksiä on takana ja ilman porukkaa en kyllä tunnu pärjäävän. Kokeiltu on pisteitä joskus vuosia sitten ja kiloklubia. Olen mukana innoissani, tarkoitus lisätä liikuntaa ja vähentää ruokavaliosta sokeria ja valkoisia jauhoja.

• tyyne25

Heissan, olen lukenut pitkään tytinätyttöjen tekemisiä, ja nyt olen ajatellut että haluaisin liittyä mukaan?

olen 25vuotias, lapseton naikkonen. Miehen ketale on. Koira myös. Liikuntaa en juurikaan harrasta, pienet lenkit koiran kanssa. Usein olen jojoillut painoni kanssa..nyt saa loppua! parivuotta sitten sain 7kiloa pois, mutta kaikki on korkojen myötä tulleet takaisin. Pitkäjänteisyys puuttuu ja halu lopahtaa usein kuukaudessa.

Aloitin laihiksen jo nyt ennen joulua, mutta tein päätöksen, ehkä pöljänkin, että sain syödä ja olla liikkumatta jouluna varsinkin jos on pakkasta. Eli töpöstetty on safkan kanssa ihan hurjasti ja alkoa valitettavasti mennyt myös.

Nyt aloitan taas elämäntapa muutoksen huomenna, johon olen henkisesti nyt valmistautunut. Koetan olla ilman makeisia, leivonnaisia, sipsejä ja ilman leipää, perunaa ja pastaa. Lihaa, kalaa ja kasviksia nyt kehiin.

En ole mittaillut itseäni, ehkä pitäisi. Olen noin 155cm ja painoin vielä pari viikkoa sitten 69,8 mutta nyt tänään väkisellä puntarilla käynnin jälkeen viisari heilahti 71.5.. vähän on mielestäni paino noussut, vaikka kiloklubin mukaan päivittäiset ravitsemukseni ovat olleet noin 3000kcal:n luokkaakin välillä!!

mutta nyt miettimään huomista aloitusta, aloitanko jonkin liikkumisen..vai kokeilenko jonkin aikaa vain ruokavaliolla..siinäpä murhetta tai iloa kerrakseen..

Kyllä me tytöt onnistutaan!!! tavoitteena minulla on että saisin -10- -15kg pois. nyt ensi alkuun se 66kg, tuntuisi jo hyvältä!

hyvää ilta teille!!

tyyne

• margetta

Huomenna startti laihtumiseen >>> alkaa>>>, aion aloittaa taas vhh:lla, sillä sain viimeksi pudotettua viisi kiloa muutamassa viikossa, mutta en malttanut olla sitten viime kuukautta sillä, niimpä luulen kilojen taas tulleen aikalailla takaisin, pitäis vaan osata pitää itsensä kurissa ja tsempata uudelle elämäntavalle, minulla olisi ihan hyvä syykin, kuulun riskiryhmään 2-tyypin diabettes on suku rasitteena, molemmilla vanhemmillani on tuo sairaus, isäni on insuliini-hoidossa ja äitini ruokavaliolla saanut pysymään kurissa ja juuri on tuolla vähähiilihydraatittomalla ruokavaliolla ja hyvin on onnistunut pitämään aisoissa taudin, mutta pitääkö minun todella ensin sairastua, ennenkuin ymmärrän taudin riskin????

EI kyllä minun pitää tajuta se jo ennakkoon!

Lisäksi jatkan liikuntaa ainakin samalla tavoin kun tähänkin asti, siis 4-5 ilta/ päivä n. tunnin lenkki, uimassa/ vesijuoksemassa kerran viikossa 1-2 tuntiin, jumpassa kerran viikossa ja avanto-uimassa 2-3 kertaa viikossa, lisäksi omaa jumppaa kotona, kun on vempaimia joka lähtöön, toinen vaihtoehto olisi käydä kuntosalilla, meidän paikkakunnalla on tuo sali ilmainen ja huippu välineet, kuitenkin tuntuu, että aika ei riitä kaikkeen, kun vielä harrastan kädellätekemistäkin, elikkä käsitöitä:)
      Vaikka olemmekin lapseton pari, silti on aika välillä kortilla ja yhteistä aikaa aivan liian vähän, lenkkeillään kyllä usein yhdessäkin miesun kanssa:)

Tänään olen jo vähän valmistautunut tähän koetukseen, tavanomaisella lenkillä ja aloitin taas tiedostamaan itseäni, että vettä täytyy juoda runsaasti, minulla se on n. 3l/pv. ja noi hh:tit olen poistanut listalta.

Olen aika laiska laittamaan päiväkirjaa syömisistäni tänne/ mutt sitäkin voidaan joskus kokeilla yhdessä!
      Aamulla vaaalle ja siitä se alkaaaaa>>>>

KUULUMISIIN! -margetta-

• Joan*

Moi! :) Vieläkö mahtuisi joukkoon mukaan? Olen kyllä jo toisessakin ketjussa mukana mutta kovin ovat nuoria minuun nähden. Olen 34-vuotias, pituutta 167cm ja painoa nyt 92,6kg eli pudotettavaa on paljon. Kokeilin aiemmin painonvartijoita mutta tuntuu että viikko sitten aloittamani karppaus tuntuisi paremmalta vaihtoehdolta. 2kg viikon aikana olen saanut nyt pudotettua.

Kiitokset jos ryhmään vielä mukaan mahtuu, tsemppi ja tuki ovat todella tärkeitä. :)

• krisses

Moi!

Itse olen myös vhh:ta/karppausta kokeillut, mutta mulla se paino ei yksinkertaisesti vaan laskenut mihinkään. En tiedä missä menin vikaan, taisin syödä jotain sitten liian paljon. Paino ei tosin noussutkaan, vaan pysyi aina samassa. Mutta edelleen olen koittanu välttää varsinkin viljoja, mutta niitäkin tulee kiireessä syötyä :/ Pitäisi kokeilla taas lopettaa kokonaan. margetta, jos jaksat ja viitsit laittaa vinkkejä aamupalasta, lounaasta, päivällisistä ja völipaloista niin olisin enemmän kun kiitollinen :) Aamupalaksi syön purkillisen maitorahkaa ja marjoja, muu kuseekin sitten totaalisesti :D

En nyt sitten tiedä millä tavalla pitäisi alkaa tässä syömään. Varmaan jotenkin soveltaen sitten.

Liikuntaa tulee harrastettua. Näiden pyhien takia nyt on jäänyt vähemmälle, mutta aion ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada itseni sinne salille useammin kun kerran viikossa. Tänään menen juoksumattotunnille. Onneksi on vain 30 min kestävä (josta alussa vielä lämmitellään kävellen), en meinaan jaksa juosta pitkään, mutta haluaisin :) keväällä sitten ihan luonnossa jatkan tätä.

Huomenna olisi tarkoitus mennä pumppiin ja torstaina bodycombattiin ja sunnuntaina harkitsen joogaan menoa. On pitkään ollut jo haaveena kokeilla joogaa ja oli kiva yllätys, että kevät aikataulussa jooga on nyt silleen, että ehdin siihen. Tosin, en tiedä minkälaista joogaa he tarjoo näin kuntokeskuksessa.
      Uimassakin tulee käytyä aina välillä. Se on ihan mukavaa puuhaa jonkun kanssa.

Yksin elelen, joten välillä tulee syötyä ihan miten sattuu ja laiskottaa niin ettei jaksa mihinkään mennä.
      Onneks sentään töissä ei tule kokoajan syötyä mitä sattuu, kun eväät on vain yhdelle päivälle aina mukana :)

Mutta, aurinkoista maanantaita kaikille!

• margetta

En eilen kerennyt laitta sulle vastausta tuohon ruokalistaan, vaikka kerroinkin jotain eilisiä syömisiäni.
        Siis, ruuaksihan voi laittaa lihaa, broileria, kalaa, kasviksia, a-luokan makkaraa, juustot, rahkat, jukurtit (maustamattomat) kermaa, maitotuotteita yleisesti, lista on aikas monipuolinen, kunhan poistaa perunat, riisit, jauhot...käytän leivontaan ja ruuanlaittoon esim. soijajauhoja ja mantelijauhoja...

Eilen innostuin leipomaan skarppaajien ohjeella juustoleipäsiä, ovat tosi maukkaita, leivän tapaan laitan päälle voita ja vaikka juustoa, kurkkua yms.
        Tein myös aamiais möttösiä, nekin ihan hyviä, ainakin kylmänä syötynä (nammm...)
        Ohjeet löytyy skarppaajat.fi osoitteesta ja kaikkeen lähtöön muitakin ruokaohjeita, sieltä vaan kokeilemaan mikä on makusi mukaista....

Eilen illalla tien uunikalaa, kuhasta ja kasviksia lisänä, tänään olikin sitten ihan oikeeta ruokaa mukaan töihin ottaa, kun tuota illallista pistin astiaan mukaan.
        Päiväkahvi-leiväksi otin juustoleipää, en edes enää muistanut miten hyvää se on, viime kerralla söin liikaa tuota, että kyllästyin, enkä ole pitkään aikaan edes pientä murusta ottanut, mutta nyt kyllä maistuu taas:)

Tänään on ollut päänsärkyä minulla, vieroitusoireitako lienee? kylläpä kait tästä selvitään, pitää lähteä ulko ilmaan, olisi pihan kolausta, kun on satanut lunta viime yön ja aamupäivän, siinäpä kuntoilua vähän:)
        Aion kyllä lenkillekkin vielä illemmalla...moi!

• margetta
        margetta kirjoitti:

En eilen kerennyt laitta sulle vastausta tuohon ruokalistaan, vaikka kerroinkin jotain eilisiä syömisiäni.
        Siis, ruuaksihan voi laittaa lihaa, broileria, kalaa, kasviksia, a-luokan makkaraa, juustot, rahkat, jukurtit (maustamattomat) kermaa, maitotuotteita yleisesti, lista on aikas monipuolinen, kunhan poistaa perunat, riisit, jauhot...käytän leivontaan ja ruuanlaittoon esim. soijajauhoja ja mantelijauhoja...

Eilen innostuin leipomaan skarppaajien ohjeella juustoleipäsiä, ovat tosi maukkaita, leivän tapaan laitan päälle voita ja vaikka juustoa, kurkkua yms.
        Tein myös aamiais möttösiä, nekin ihan hyviä, ainakin kylmänä syötynä (nammm...)
        Ohjeet löytyy skarppaajat.fi osoitteesta ja kaikkeen lähtöön muitakin ruokaohjeita, sieltä vaan kokeilemaan mikä on makusi mukaista....

Eilen illalla tien uunikalaa, kuhasta ja kasviksia lisänä, tänään olikin sitten ihan oikeeta ruokaa mukaan töihin ottaa, kun tuota illallista pistin astiaan mukaan.
        Päiväkahvi-leiväksi otin juustoleipää, en edes enää muistanut miten hyvää se on, viime kerralla söin liikaa tuota, että kyllästyin, enkä ole pitkään aikaan edes pientä murusta ottanut, mutta nyt kyllä maistuu taas:)

Tänään on ollut päänsärkyä minulla, vieroitusoireitako lienee? kylläpä kait tästä selvitään, pitää lähteä ulko ilmaan, olisi pihan kolausta, kun on satanut lunta viime yön ja aamupäivän, siinäpä kuntoilua vähän:)
        Aion kyllä lenkillekkin vielä illemmalla...moi!

kananmunat puuttui listalta ja varmaan monta muutakin:)

• margetta

Aamupaino tänään 70,5kg elikkä siitä lähdetään nyt laskemaan painoa alas.
      Aamu tuntui vähän tökkivän, mutta siitä se päivä alkoi kuitenkin luistaa, kun muistaa säännöllisen syömisen.
      Aamulla söin omaa tekemääni jukurttia puolukka hilloa tl ja makeutuainetta, jukurri on mun listalla useimmin kuin kerran päivässä, käytän marjoja pakasteesta, vaihdellen, mustikkaa, vadelmaa, mansikkaa ja puolukkaa, joskus myös ananastakin tölkistä, vaihteluksi:)
      Söin aamulla lisäksi keitettyä kananmunaa, kurkkua ja salaattia...ja vettä kyytipojaksi, sekä kahvia kupposen.
      Näillä päivä lähti käyntiin, evääksi töihin otin edel. salaattia, jukurttia marjoja ja pari nakkia, muuta ei jääkaapista löytynyt tänä aamuna, joka olisi sopinut mukaan:)
      Ruoka tunnilla nautin ruuan kanssa teetä, päivä kahvi aika tuntui aika tylyltä, kun ei ollutkaan pullaa tai muuta hyvää, mutta menihän tuo kahvi alas ilmankin, jotain pitää keksiä kyllä kahvitauolle syötävää...

Vettä on tullut juotua tähän asti päivää jotain 11/2 litraa...

Nyt olisi kauppaan lähtö, mietin mitähän osais ostaa, ehkä jotain lihaa, kasviksia yms.
      ja sitten ruuanlaittoon, nälkähän tässä alkaa tulla:)

Iltalenkki työkaverin kanssa tässä illan hämyssä, että näin!

Mitens toiset tytsyt?

• tyyne25

Ei voi olla, paino senkuin nousee vaan!!! kääk, nyt oli jo 73,5 jusiinsa kun eilen kehuin että ei ole kiloja tullut. Ja toiseksi, tämän Margettan sanat on kuin omasta suustani : )

Tänään aloitan vhh:ta mukaillen myös : )
        Mukavaa, saa syödä ns. herkkuja ja hyvllä omalla tunnolla, esim. marjarahkaa, tietty ilman sokeria, johon kyllä rutkasti laitankin sitten vispi tai kuohu kermaa , njams.

Kokeilkaa makea nälkään nellie dellies karkkeja, tosi vähän kaloreita ja taitaa olla sallittuja myös vhh:lla oleville?

Kahvia mennyt kivasti tänään, vettä ei lain...pakko kiriä iltaa kohden, kanaa olen syönyt ja kasviksia..mitä huomenna, apuaaa.. yleensä syömme kanan rintafilettä, kanankoipia, tulisiipiä, kanana ohutleikettä, härän fileetä, jauhelihaa..kalaa..tulisi vain laitettua aina, eikä sortuisi valmis ruokiin, jossa piilee minun heikkokohta, hampparit ja pasteijat!!

Usein on myös kanasalaattia, johon laitan lorauksen salaatin kastiketta, siitä kun pääsisin vielä eroon..mutta olkoon se vielä mukana, kun kaapistakin kerran löytyy sitä.

Kananmunaa käytän "laihiksieni" aikaan paljon, paista, keitän, laitan ruoan ja salaattien lisukkeeksi.

Mitäs te?

Tänään en ole liikkunut vielä yhtään, iltaa kohden sitäkin pitäisi miettiä, olisi vain niin kiva peiton alle piilotua kullan kainaloon tv:tä töllöttämään. pakkanen riehuu niin ei lenkillekään voi mennä, tai voi ja voi..

Joo ja mittanauhaa en löydä mistään!!! mikä avuksi

• *talitintti*

Moikka,

punnitus tänään 65,0. Lähtö 28.12 66,3. JEE! Mutta helpommat viikot on aina ollu 2 ensimmäistä, jolloin tuloksiakin tulee suht helposti. Sokeria oon pystyny vähentämään, mut leipää tulee mussutettua aina silloin tälliön. Ei oo helppoa vaihtaa tummaan leipään!

• Joan*

Krisses, kauanko kokeilit karppausta? Kun tuntuu ettei mullakaan paino oikein kunnolla putoa, no mullahan on vasta toinen viikko aluillaan. Enkä ole vielä alkanut liikuntaharrastusta, tarkoitus ois käydä kerta/vk. uimassa ja 2krt/vk. kuntosalilla ainakin ens alkuun.. Jospa sitten tuloksia alkais näkymään.

• M.arabo.U
        Joan* kirjoitti:

Krisses, kauanko kokeilit karppausta? Kun tuntuu ettei mullakaan paino oikein kunnolla putoa, no mullahan on vasta toinen viikko aluillaan. Enkä ole vielä alkanut liikuntaharrastusta, tarkoitus ois käydä kerta/vk. uimassa ja 2krt/vk. kuntosalilla ainakin ens alkuun.. Jospa sitten tuloksia alkais näkymään.

Voisin vaikka huomenna laitella ylös ketä on mukana; hieman yhteenvetoa ketä kuuluu porukkaan, pituuksia, painoja, ym. :D

Mulla meni tämä päivä kyllä ihan plörinäksi; tai siis päivä meni ihan hyvin mutta illalla iskin ihan armoton v*tutus päälle ja kaapista löytyi chilipähkinöitä ja irtokarkkeja ----> huono yhdistelmä. :/ Nehän meni kaikki mutta eipä ole enää lisää ja kaupasta en osta yhtään herkkuja. Eikä ne kyllä auttaneet ollenkaan mun v*tutukseen, päinvastoin.... :X
        Aamulla vaaka näytti 71kg joten siitä lähdetään. Margetta.... meillä on aikalailla sama lähtötilanne jälleen. :D

Miettikääs muutkin ideoita millä saataisiin vipinää? Haasteita, viikon kestäviä ruoka-/ liikuntapäiviksiä, ym? Mitä muuta? Ja kävisikö jos aina kuukauden alussa päivitettäisiin paino? Aloitettaisiin siis aina joka kuun 1. päivä uusi ketju johon sitten kirjattaisiin eka viestiin aloituspaino ja sen hetkinen paino?

Nyt iskee väsy päälle joten peiton alle syöksyn mutta huomenna uudelleen linjoilla. Hyvää yötä jokaiselle.... :D

!!!! Janitamami, ikävä !!!! Ja Pipsa, tulehan kertomaan kuulumisia....

• tyyne25
        M.arabo.U kirjoitti:

Voisin vaikka huomenna laitella ylös ketä on mukana; hieman yhteenvetoa ketä kuuluu porukkaan, pituuksia, painoja, ym. :D

Mulla meni tämä päivä kyllä ihan plörinäksi; tai siis päivä meni ihan hyvin mutta illalla iskin ihan armoton v*tutus päälle ja kaapista löytyi chilipähkinöitä ja irtokarkkeja ----> huono yhdistelmä. :/ Nehän meni kaikki mutta eipä ole enää lisää ja kaupasta en osta yhtään herkkuja. Eikä ne kyllä auttaneet ollenkaan mun v*tutukseen, päinvastoin.... :X
        Aamulla vaaka näytti 71kg joten siitä lähdetään. Margetta.... meillä on aikalailla sama lähtötilanne jälleen. :D

Miettikääs muutkin ideoita millä saataisiin vipinää? Haasteita, viikon kestäviä ruoka-/ liikuntapäiviksiä, ym? Mitä muuta? Ja kävisikö jos aina kuukauden alussa päivitettäisiin paino? Aloitettaisiin siis aina joka kuun 1. päivä uusi ketju johon sitten kirjattaisiin eka viestiin aloituspaino ja sen hetkinen paino?

Nyt iskee väsy päälle joten peiton alle syöksyn mutta huomenna uudelleen linjoilla. Hyvää yötä jokaiselle.... :D

!!!! Janitamami, ikävä !!!! Ja Pipsa, tulehan kertomaan kuulumisia....

Niin kutkuttavaa täällä olla, etten malta olla pois :)

72,8 aamupaino nyt. Jospa viikon päästä olisi jo lähempänä 70.. hope so..nesteet lähtisi kiertoon niin saisin lisäpotkua.

olen ottanut joitain vaatteita johon haluaisin mahtua vielä kerran. Muutamat tiukat farkut jotka ylettää reisiin, haluaisin että solahtaa lanteille että hups vaan..oisi ihanaa..

kaikista kuvastoista olisi niin ihanaa tilailla kesäksi vaatetta, mutta turhauttaa kun mikään ei mahdu!

mutta parempää tätä päivää, koetetaa pysyä tiukkana, joskus ei välttämättä enää tarvikaan :)

• M.arabo.U
        tyyne25 kirjoitti:

Niin kutkuttavaa täällä olla, etten malta olla pois :)

72,8 aamupaino nyt. Jospa viikon päästä olisi jo lähempänä 70.. hope so..nesteet lähtisi kiertoon niin saisin lisäpotkua.

olen ottanut joitain vaatteita johon haluaisin mahtua vielä kerran. Muutamat tiukat farkut jotka ylettää reisiin, haluaisin että solahtaa lanteille että hups vaan..oisi ihanaa..

kaikista kuvastoista olisi niin ihanaa tilailla kesäksi vaatetta, mutta turhauttaa kun mikään ei mahdu!

mutta parempää tätä päivää, koetetaa pysyä tiukkana, joskus ei välttämättä enää tarvikaan :)

Mulla myös on tuo vaatepuoli melko suppeaa nykyään.... *nolona* Kotona menen ihan oloasupökissä/hameessa ja kun liikkeelle lähden ( kaupungille, kylään, tmv. ) niin sullon itseni farkkuihin ja yläosaksi joku pitkämallinen, mielellään löysähkö paita joka peittää tuon kammottavan löllyvän mahan. :X
        Kaapissa olisi vaikka kuinka paljon farkkuja ja muita kivoja housuja, paitoja, ym. vaatteita odottamassa vaan päälle laittamista.... kunhan vaan saisi nämä kilot tippumaan.
        Meillä on suvussa paljon ylipainoa ja en todellakaan haluaisi seurata heidän esimerkkiään. Terveyden lisäksi on kuitenkin myös tuo ulkonäöllinen puoli minkä takia haluan painoa tippumaan. En ole tällä hetkellä ollenkaan sinut oman ulkonäköni kanssa ja siihen haluan muutoksen.

Keittiön siivous kutsuu mutta palailen myöhemmin listailemaan teitä tytsyjä ylös.... jotta ketäs meitä täällä onkaan. :D Raikasta päivää jokaiselle....

• tyyne25
        M.arabo.U kirjoitti:

Mulla myös on tuo vaatepuoli melko suppeaa nykyään.... *nolona* Kotona menen ihan oloasupökissä/hameessa ja kun liikkeelle lähden ( kaupungille, kylään, tmv. ) niin sullon itseni farkkuihin ja yläosaksi joku pitkämallinen, mielellään löysähkö paita joka peittää tuon kammottavan löllyvän mahan. :X
        Kaapissa olisi vaikka kuinka paljon farkkuja ja muita kivoja housuja, paitoja, ym. vaatteita odottamassa vaan päälle laittamista.... kunhan vaan saisi nämä kilot tippumaan.
        Meillä on suvussa paljon ylipainoa ja en todellakaan haluaisi seurata heidän esimerkkiään. Terveyden lisäksi on kuitenkin myös tuo ulkonäöllinen puoli minkä takia haluan painoa tippumaan. En ole tällä hetkellä ollenkaan sinut oman ulkonäköni kanssa ja siihen haluan muutoksen.

Keittiön siivous kutsuu mutta palailen myöhemmin listailemaan teitä tytsyjä ylös.... jotta ketäs meitä täällä onkaan. :D Raikasta päivää jokaiselle....

Joo, katselin kaappeja, kuinka paljon kaikkia ihania paitoja ensi kesää varten olisi odottamassa(perus, ei mitään siis viimekesän hittejä :)), perusfarkkuja esim. justiin kylään lähtiessä ja kauppaan niitä olisi mukava laittaa. Talvella kotona köllöttelen pitkiksissä ja lököcapreissa, parhaita kyllä ovat.

paidat on edestä mahan kohdalta aivan karmeita ja maha löllyy siinä vyön päällä tehden aivan hirveän renkaan siihen, oikestaan ei enää renkaaksikaan voi kutsua kun valuu kuin lettutaikina siihen, yök yök yök!

kasvot jos laihtuisi ja tuo karmiva kymppileuka niin ois tosi mukava juttu, kun olen näin lyhyt se paino todellakin jakautuu takapuolesta poskimakkaroihin saakka.

Meillä suvussa on myös jonkin verran ehkä enemmän isän puolelta ylipainoa. Dm on myös ja kaikki siihen suomalaiset kansantaudit myös.

tämä päivä vielä tähän asti on ollut mielestäni aika vähähiilihydraattista, lihaa ja kasviksia sekä maitotuotteita. Välillä on semmoinen olo, että marjat ja kattia kanssa, ihan sama, syönkö vai en..järki pysy kovana nyt!! tämä on vasta alkusoittoa.

ainiin, tänään on ilma lauhempi, josko saisin ahterin hinattua tuonne lenkkipolulle???? oletteko koskaan pitäneet kirjaa askelistanne? Minulla on laadukas askelmittari aivan käyttämättömänä laatikon pohjalla, oliskos siitä motivaatiota :D

• krisses
        tyyne25 kirjoitti:

Joo, katselin kaappeja, kuinka paljon kaikkia ihania paitoja ensi kesää varten olisi odottamassa(perus, ei mitään siis viimekesän hittejä :)), perusfarkkuja esim. justiin kylään lähtiessä ja kauppaan niitä olisi mukava laittaa. Talvella kotona köllöttelen pitkiksissä ja lököcapreissa, parhaita kyllä ovat.

paidat on edestä mahan kohdalta aivan karmeita ja maha löllyy siinä vyön päällä tehden aivan hirveän renkaan siihen, oikestaan ei enää renkaaksikaan voi kutsua kun valuu kuin lettutaikina siihen, yök yök yök!

kasvot jos laihtuisi ja tuo karmiva kymppileuka niin ois tosi mukava juttu, kun olen näin lyhyt se paino todellakin jakautuu takapuolesta poskimakkaroihin saakka.

Meillä suvussa on myös jonkin verran ehkä enemmän isän puolelta ylipainoa. Dm on myös ja kaikki siihen suomalaiset kansantaudit myös.

tämä päivä vielä tähän asti on ollut mielestäni aika vähähiilihydraattista, lihaa ja kasviksia sekä maitotuotteita. Välillä on semmoinen olo, että marjat ja kattia kanssa, ihan sama, syönkö vai en..järki pysy kovana nyt!! tämä on vasta alkusoittoa.

ainiin, tänään on ilma lauhempi, josko saisin ahterin hinattua tuonne lenkkipolulle???? oletteko koskaan pitäneet kirjaa askelistanne? Minulla on laadukas askelmittari aivan käyttämättömänä laatikon pohjalla, oliskos siitä motivaatiota :D

Moi!

Mulla on ihan sama ongelma vaatteiden kanssa. Housuista kahdet tai kolmet menee kiinni, mutta ovat tiukkoja, varsinkin jos alle pitää laittaa sukkikset/pitkikset. Mahassa on aina järkyttävät painaumat ja punaset jäljet. Onneksi on isoja paitoja jotka peittää tuon "lettutaikinan" niinkun tyyne25 sanoi xD. Aina kun pääsen kotiin niin ekana avaan housut tai joko vaihdan myös verkkarit jalkaan. Ehkä kesällä sitten saan taas kivempia housuja takaisin käyttöön :)

Vhh:ta kokeilin silloin joskus n. 2kk muistaakseni. Alkoi pännii kun paino ei laskenut, joten luovutin ja otin mielummin sitten näköjään 3 kiloa ennemmin kun olisin jumittanut samassa :D Tiedän kyllä kaikkia juttuja mitä saisi syödä, mutta mielikuvitus loppuu, lähinnä suolaisen pikkusyömisen kanssa, jne. Tällä hetkellä mulla on uunissa kinkkukiusaus :/

Olen pysynyt ilman herkkuja tämän viikon tähän asti :D tämän on oikeestaan saavutus. Olen jo pari kuukautta syönyt suklaata jokapäivä ja nyt yritän vieroittautua siitä. Mulle on tulossa kohta kaveri kylään ja hän tulee jäätelöpaketti mukanaan. O-ou... Noh, jos pystyis pysyä erossa, huomenna on kuitenkin yhden perhetutun syntymäpäiväjuhlat.

Eva Wahlström oli tänään radiokanava voicella sanonut, että "pikalaihtumiseen" parhaiten auttaa hiilareiden pois jättö/vähentäminen.

Mutta, tämä toivottaa kivaa loppiaista ja ottakaa rennosti :)

• janitamami

nyt vähän nolottaa kun ei ole tullut täällä paljon kirjoiteltua,tai siis en ollenkaan ole kirjoitellut.
      Täällähän on uutta porukkaa,kivaahan se on kun porukka laajenee ja tytsyt kapenee :)

Marabou ja margetta "vanhoina" näköjään paikalla ja paljon uusia.
      Krisses onki "vanha" tuttu toisesta ryhmästä jossa kävin välillä vieraisilla:D
      Nii sitten se pääasia,paino,ei oikein oo nyt tietoa pqainosta kun en omista vaakaa.Se miun entinen vaaka sekos ihan totaalisesti,enkä ole uutta ostanut.Käyn yleensä vaaassa veljen luona,en raski omaa vaakaa ostaa :D
      Joulun ja uuden vuoden aikana paino nousi 900g ja 31.12 paino oli 68,8kg voi olla että sen jälkeenki on pientä nousua ollut,Otan huomenissa taas "virallisen" painon.

Jouluna ja vielä joulun jälkeenki olen ottanut kahvin kanssa joulutorttua:/ se on se miun kiusaus joka joulu.En löytöny mistään ohjetta tortuille vhh tyyliin.
      Niin ja uusille kerrottakoon että minäki laihdutan vhh:lla.
      Nyt iltakahveelle,ilman joulutorttua:D ne on nyt jo onneksi loppuneet.
      yritetään nyt pitää oikeesti tää porukka taas kasassa,niinkuin silloin ennen.
      Huomenissa tänne uusia juttuja lukemaan.

• tyyne25

Joo, tuo Evan kommentti varmaan pitää paikkansa, minulla on henk,kohtaisesti monia tuttuja jotka on saaneet aika nopeasti painoa tuolla vhh:lla poijes, mutta on kyllä tullut takaisinkin kun ovat aloittaneet riisin ja leivän syömisen :C, noh, kunhan aina alkuun pääsisi ja sisäistäsi miten oikeasti tulisi syödä. Hyviä ohjenuoria vhh:ssa on just se, että niitä kasviksia lisätään rutkasti ruokavalioon, ei ollenkaan helppoa minulle, joka en ikinä ole pitänyt esim. keitetyistä kasviksista! noh, jospa aika olisi sitäkin opetella tämän myötä.

lenkille en mennyt, jospa aamulla olisi päivä uus...

Paljonko te vanhat konkarit olette viime vuonna laihduttaneet, ihan vaan laskemalla suupalat ja liikkumalla enemmän?

tyyne

• janitamami
        tyyne25 kirjoitti:

Joo, tuo Evan kommentti varmaan pitää paikkansa, minulla on henk,kohtaisesti monia tuttuja jotka on saaneet aika nopeasti painoa tuolla vhh:lla poijes, mutta on kyllä tullut takaisinkin kun ovat aloittaneet riisin ja leivän syömisen :C, noh, kunhan aina alkuun pääsisi ja sisäistäsi miten oikeasti tulisi syödä. Hyviä ohjenuoria vhh:ssa on just se, että niitä kasviksia lisätään rutkasti ruokavalioon, ei ollenkaan helppoa minulle, joka en ikinä ole pitänyt esim. keitetyistä kasviksista! noh, jospa aika olisi sitäkin opetella tämän myötä.

lenkille en mennyt, jospa aamulla olisi päivä uus...

Paljonko te vanhat konkarit olette viime vuonna laihduttaneet, ihan vaan laskemalla suupalat ja liikkumalla enemmän?

tyyne

No joo,hirveetä....nyt otin sitten sen ns. virallisen painon:/ 69,4kg olihan tuo noussut.Kaikki ne hiilarimössöt saivan tämän taas aikaan,hittolainen.Mutta tästä on hyvä jatkaa taas ja tietystikin alaspäin :D

Sehän se tuppaa olemaan kaikissa laihdutus muodoissa,kun palaat vanhaan malliin paino nousee.Siispä esim.tänä vhh kannattaa ottaa ihan elämäntavaksi loppu elämäksi niin ei tule noita nousuja,niinku miulla nyt tuli:(

Suunnitelmissa olisi,kun lapset huomenissa aloittavat koulun taas,voisi äiti aloittaa lenkkeilyn.
        "Vanhat tytsyt" varmaanki muistaa sen miun hirveen innoastuksen kuntopyöräilyyn :) elikkäs yli 3000km kuntopyörällä viime syksynä polkeilin.Sitten möin kuntsikan ja ostin crosstrainerin,oli muuten pahin virhe mitä tuli tehtyä.En sitten saanut siihen crossariin sellaista intoa kun kuntsikalla.Muutaman kerran sillä "heiluin" ja sitten se jäiki vaatetelineeksi :( harmittaa.....

onkos nyt mitä haasteita suunnitelmissa,vai meneekö jokainen omilla haasteilla?

Pipsa tulepas sinakin ilmoittautumaan ja kertoilemaan uutisia:)

• tyyne25
        janitamami kirjoitti:

No joo,hirveetä....nyt otin sitten sen ns. virallisen painon:/ 69,4kg olihan tuo noussut.Kaikki ne hiilarimössöt saivan tämän taas aikaan,hittolainen.Mutta tästä on hyvä jatkaa taas ja tietystikin alaspäin :D

Sehän se tuppaa olemaan kaikissa laihdutus muodoissa,kun palaat vanhaan malliin paino nousee.Siispä esim.tänä vhh kannattaa ottaa ihan elämäntavaksi loppu elämäksi niin ei tule noita nousuja,niinku miulla nyt tuli:(

Suunnitelmissa olisi,kun lapset huomenissa aloittavat koulun taas,voisi äiti aloittaa lenkkeilyn.
        "Vanhat tytsyt" varmaanki muistaa sen miun hirveen innoastuksen kuntopyöräilyyn :) elikkäs yli 3000km kuntopyörällä viime syksynä polkeilin.Sitten möin kuntsikan ja ostin crosstrainerin,oli muuten pahin virhe mitä tuli tehtyä.En sitten saanut siihen crossariin sellaista intoa kun kuntsikalla.Muutaman kerran sillä "heiluin" ja sitten se jäiki vaatetelineeksi :( harmittaa.....

onkos nyt mitä haasteita suunnitelmissa,vai meneekö jokainen omilla haasteilla?

Pipsa tulepas sinakin ilmoittautumaan ja kertoilemaan uutisia:)

Millaisia haasteita teillä on ollut? nehän voisi motivoida täällä kulkemiseen ja kirjoitteluunkin.

Minä otan ainakin henkilökohtaiseksi tavoitteeksi että tästä päivästä lähtien liikun kävellen ainakin 30min päivässä!! jos enemmän niin hyvä, mutta minimissään tuo!

Tänään siis kasassa 20min, ulkona olikin niin vilpoinen ettei pystynyt kauempana käymään kun nämä ihrareidet jäätyivät :D

illalla vielä pikkuspurtti pihalle!

Tonnikalaa olen syönyt ja salaattia,juustoa, teetä ja kahveeta. Kohta laitan jotain vähän "raskaampaa", ehkä kanaa tai kananpojanpyöryköitä!

vettä olen koettanut nyt parin päivän ajan litkiä enemmän, se tahtoo unohtua todella upeasti.

miten muilla tämä loppianen sujui? Oliko vapaata töistä ym.

• Joan*
        tyyne25 kirjoitti:

Millaisia haasteita teillä on ollut? nehän voisi motivoida täällä kulkemiseen ja kirjoitteluunkin.

Minä otan ainakin henkilökohtaiseksi tavoitteeksi että tästä päivästä lähtien liikun kävellen ainakin 30min päivässä!! jos enemmän niin hyvä, mutta minimissään tuo!

Tänään siis kasassa 20min, ulkona olikin niin vilpoinen ettei pystynyt kauempana käymään kun nämä ihrareidet jäätyivät :D

illalla vielä pikkuspurtti pihalle!

Tonnikalaa olen syönyt ja salaattia,juustoa, teetä ja kahveeta. Kohta laitan jotain vähän "raskaampaa", ehkä kanaa tai kananpojanpyöryköitä!

vettä olen koettanut nyt parin päivän ajan litkiä enemmän, se tahtoo unohtua todella upeasti.

miten muilla tämä loppianen sujui? Oliko vapaata töistä ym.

Mä oon kuntoutustuella masennuksen takia, joten samoin kuin useimmat päivät, loppiainenkin meni melkeinpä vaan kotosalla. Heitettiin kuusi pihalle ja käytiin kuitenkin abc:llä syömässä. Söin katkarapusalaatin ja oli ihan hyvää ja täyttävää. Vielä en ole aloittanut noita urheiluharrastuksia joita meinasin, odotan mielenterveysseuran korttia jolla pääsee vähän halvemmalla uimahalliin ja kuntosalille. (Hyvä tekosyy miksei vois heti aloittaa..) :D

Paino on pysynyt samoissa lukemissa 92,8kg vähän sinänsä harmittaa kun ei ole enempää pudonnut, toisaalta olen syönyt itseni niin täyteen ettei ihmekkään ettei ole puonnut, enkä vielä tosiaan ole liikkunut.

Mut mukavaa illanjatkoa kaikille ja tsemppiä painonpudotukseen! Palaillaan :)

• pipsa possu

uudet ja vanhat ;)
      ihanaa että täälä taas porukka kasassa:)
      ja pysykääkin että pääsen heinäkuussa laihdutus porukkaan mukaan taas:) sitä ennen yritän itseeni kasvattaa;)
      pahoinvointi helpottanut jokseenkin.. tuli tossa uutena vuotena sairastettua kunnon mahatauti/kuume että oli pikkasen heikko olo muutama päivä vielä sen jälkeenkin, nyt näyttää jo paremmalta.
      väsymys on kamalaa,jotenkin jatkuvasti ihan nuutunu olo,johtuu ehkä siitäkin että ei ole kunnolla ulos päässyt kun niin hirveitä pakkasia,nytkin melkein 30 miinuksella,hurr..

mutta pitäkää porukka kasassa, käyn välillä kurkkimassa :)
      ja tsemppiä jokaiselle!!

• margetta

ja kiva kuulla "vanhoista konkareista" janitamamista ja pipsa possustakin!
      Hyvin on minulla alkanut tämä vhh, alku hankalasta päästyäni (päänsärystä ja voimattomuudesta )
      Täytyy vaan olla kaapissa aina jotain, ettei heikkous iske:)

Haasteena hyvä tuo 30min. lenkkeily joka päivä, mulle helppo, joka lenkkeillyt aina lähes joka päivä:)
      mutta me jotka enempi lenkkeilään, voisi olla tuo aika sitten pitempi, eikö?

Haasteita meillä ollut aiemmin esim. vatsapunnerruksia tietty määrä/ kerta/ toisto, veden jountiin kiinnitetty huomiota, kun se monelta/ ainakin minulta usein tahtoo jäädä liian vähälle:(
      lenkkeily haasteita ja mitähän muita??? aina voi kukin laittaa haasteita kehiin!

Tänään en lenkille kerennyt, vaikka oli vapaapäivä, oli vieraita ja siinä meni aika touhutessa, ruuanlaitossa yms. ja sitten ilta meni kun keräilin jouluhömppiä pois, ensi joulua oottamaan...keittiön verhot jäi vielä paikoilleen, mutt ne ei ole niin jouluiset, joten pidän vielä vähän aikaa...

kuusi vietiin pois jo uudelta vuodelta, kun karisi jo aika mukavasti, ei muuten mutt meidän kisu leikki koristeilla, hyppi kuusen oksilla ym. kuusen piikkejä oli jo jokapaikassa, kun imuroin karisseet neulaset, huomasin että nyt kun imuroin niin tulee ihana kuusen tuoksu huoneeseen ( sieltä pussista:)
      Meillä oli viljelty kuusi, tosi kaunis tuuhea, valitettavasti ei kestänyt pitkään:(

Aamulla taas työn touhuun, nyt ilta teelle ja nukkumaan.
      Tsemppii kaikille! -margetta-

• krisses

Olipas huimasti tullut lisää viestejä, kivaa! :) janitamamikin herännyt horroksestaan :D

Eilinen loppiainen meni perhetuttumme 60 v. juhlilla. Olimme koko perhe siellä. Tarjoiluna oli liha- ja kalakeittoa sekä ruisleipää ja sitten täytekakkua jälkiruoaksi. Söin molempia keittoja ja otin palan kakkua... Kotiin tultaessa kävin vielä vanhemmillani jossa söin uuden mansikkajuustokakku (?) Kismetin, nam :S Iskä kysyi (hän on siis fazerilla töissä, voieiii :DD) että haluanko ottaa kotiin Kismettejä. Kieltäydyin tietysti. Jos tuon kotiin vähänkin suklaata niin syön ne aivan varmasti pois. Ärsyttää ettei voi kotona olla yhtään herkkuja, vaikka vieraita varten tjms. Taino, on mulla tuolla yks Pandan konvehtirasia avaamattomana. Se on sen verran iso satsi syödä heti, niin siksi sitä en avaa :D

Onko teistä muuten kukaan aikonut "myydä" läskiään Nepalin hyväksi? Itse aion ja odottelen lisätietoja, että mihin ja milloin voin mennä itseni punnitsemaan, mutta eiköhän sitä tule kohta puoliin lisätietoa...

Yksi haaste voisi olla vaikka, että johonkin tiettyyn hetkeen emme söisi YHTÄÄN mitään herkkuja. Vaikka viikkoon tjms?

Ainiin, ja punnita aion itseni varmaankin aina perjantaina. Eli huomenna sitten ilmottelen painoni.
        Ajattelin kohta varmaan katsoa yhden dokumentin, kuukaudessa kokoon 0, tjms oli se suomennos. Itse en todellakaan aio tähdätä mihinkään alipainoon, mutta dokumentista saa ihan hyviä vinkkejäkin ja näkee, miten kovaa pitää töitä tehdä saavuttaakseen haluamansa. Eli motivaatiota etsiskelen omaan painonpudotukseen. En ihannoi erityisemmin langanlaihoja naisia, ne ovat rumia. :/ Mutta hoikat, sellaiset sopivat ovat mukavia :) Eli nämä dokumentin naiset ennen laihtumistaan.

Tänään alkaa myös Suurin pudottaja. Mulla menee nauhalle se, koska itse olen juuri hikijumpassa silloin :D Mutta, mutta palailen taas huomenna :)

Tsemppiä meille kaikille!

• M.arabo.U
        krisses kirjoitti:

Olipas huimasti tullut lisää viestejä, kivaa! :) janitamamikin herännyt horroksestaan :D

Eilinen loppiainen meni perhetuttumme 60 v. juhlilla. Olimme koko perhe siellä. Tarjoiluna oli liha- ja kalakeittoa sekä ruisleipää ja sitten täytekakkua jälkiruoaksi. Söin molempia keittoja ja otin palan kakkua... Kotiin tultaessa kävin vielä vanhemmillani jossa söin uuden mansikkajuustokakku (?) Kismetin, nam :S Iskä kysyi (hän on siis fazerilla töissä, voieiii :DD) että haluanko ottaa kotiin Kismettejä. Kieltäydyin tietysti. Jos tuon kotiin vähänkin suklaata niin syön ne aivan varmasti pois. Ärsyttää ettei voi kotona olla yhtään herkkuja, vaikka vieraita varten tjms. Taino, on mulla tuolla yks Pandan konvehtirasia avaamattomana. Se on sen verran iso satsi syödä heti, niin siksi sitä en avaa :D

Onko teistä muuten kukaan aikonut "myydä" läskiään Nepalin hyväksi? Itse aion ja odottelen lisätietoja, että mihin ja milloin voin mennä itseni punnitsemaan, mutta eiköhän sitä tule kohta puoliin lisätietoa...

Yksi haaste voisi olla vaikka, että johonkin tiettyyn hetkeen emme söisi YHTÄÄN mitään herkkuja. Vaikka viikkoon tjms?

Ainiin, ja punnita aion itseni varmaankin aina perjantaina. Eli huomenna sitten ilmottelen painoni.
        Ajattelin kohta varmaan katsoa yhden dokumentin, kuukaudessa kokoon 0, tjms oli se suomennos. Itse en todellakaan aio tähdätä mihinkään alipainoon, mutta dokumentista saa ihan hyviä vinkkejäkin ja näkee, miten kovaa pitää töitä tehdä saavuttaakseen haluamansa. Eli motivaatiota etsiskelen omaan painonpudotukseen. En ihannoi erityisemmin langanlaihoja naisia, ne ovat rumia. :/ Mutta hoikat, sellaiset sopivat ovat mukavia :) Eli nämä dokumentin naiset ennen laihtumistaan.

Tänään alkaa myös Suurin pudottaja. Mulla menee nauhalle se, koska itse olen juuri hikijumpassa silloin :D Mutta, mutta palailen taas huomenna :)

Tsemppiä meille kaikille!

En ole tänne nyt hetkeen ehtinyt kirjoittelemaan ja VIELÄKIN on listaamatta ketkä kaikki tässä ryhmässä nyt on ja tekemättä yhteenveto painoista, ym. Noh, jos huomenna vaikka saisin aikaiseksi.

Meidän äiti oli lähettänyt minulle pussillisen jouluna jääneitä juttuja ( oltiin siis vanhemmillani ) ja mitä sieltä löytyikään - suklaata, sipsiä, karkkia, hirvenlihaa.... :O Ja mitä minä tein; söin suklaata en-niin-hyvällä-omallatunnolla eilisen illan ja vielä tänäänkin. :X Vieläkin niitä tuolla olisi mutta päätin ettei yhtään enää. Sipsejä ja karkkeja en sentään aukaissut.

Pitäiskö meillä ottaa ensimmäinen haaste nyt maanantaina alkavaksi? Mikä se olisi? Se lenkkikö? Itte en ole pitkään aikaan liikunut paljonkaan joten luulenpa että puolen tunnin lenkkikin olisi ihan riittävä minun kunnolle.... ;D

Säännöllisyys tuohon syömiseen on edelleen hakusessa; pitkälle päivään menee ihan tosi vähällä ruoalla ja illalla sitten mussutanmassutan kaikkea mitä kaapista löydän. Millä ihmeellä tuosta pääsisi eroon? Tuosta iltasyömisestä meinaan?

Minkä kokoisia vaatteita te muuten käytätte? Mua meinas alkaa hirvittämään kun huomasin että koko 42 alkaa tehdä tiukkaa.... hitto sentäs, pakkohan tässä on laihtua.

Niin.... tuollahan minä taisin aiemminkin mainita että tiputin viime vuonna reilun kymmenen kiloa ihan vaan herkkuja vähentämällä ja liikuntaa lisäämällä; kun jäin jossain vaiheessa jumpalta pois ja herkut alkoi taas maistumaan liikaa niin jippijaijej; kilot kiipesivät takaisin.... nyt tarkoitus lopettaa jojoilu.

Nyt seurailen hetken tuota tv-pariskuntaa ja nukkumaan. Huomenna linjoilla taasen.... :D Hyvää yötä, tytsyt.

• krisses
        M.arabo.U kirjoitti:

En ole tänne nyt hetkeen ehtinyt kirjoittelemaan ja VIELÄKIN on listaamatta ketkä kaikki tässä ryhmässä nyt on ja tekemättä yhteenveto painoista, ym. Noh, jos huomenna vaikka saisin aikaiseksi.

Meidän äiti oli lähettänyt minulle pussillisen jouluna jääneitä juttuja ( oltiin siis vanhemmillani ) ja mitä sieltä löytyikään - suklaata, sipsiä, karkkia, hirvenlihaa.... :O Ja mitä minä tein; söin suklaata en-niin-hyvällä-omallatunnolla eilisen illan ja vielä tänäänkin. :X Vieläkin niitä tuolla olisi mutta päätin ettei yhtään enää. Sipsejä ja karkkeja en sentään aukaissut.

Pitäiskö meillä ottaa ensimmäinen haaste nyt maanantaina alkavaksi? Mikä se olisi? Se lenkkikö? Itte en ole pitkään aikaan liikunut paljonkaan joten luulenpa että puolen tunnin lenkkikin olisi ihan riittävä minun kunnolle.... ;D

Säännöllisyys tuohon syömiseen on edelleen hakusessa; pitkälle päivään menee ihan tosi vähällä ruoalla ja illalla sitten mussutanmassutan kaikkea mitä kaapista löydän. Millä ihmeellä tuosta pääsisi eroon? Tuosta iltasyömisestä meinaan?

Minkä kokoisia vaatteita te muuten käytätte? Mua meinas alkaa hirvittämään kun huomasin että koko 42 alkaa tehdä tiukkaa.... hitto sentäs, pakkohan tässä on laihtua.

Niin.... tuollahan minä taisin aiemminkin mainita että tiputin viime vuonna reilun kymmenen kiloa ihan vaan herkkuja vähentämällä ja liikuntaa lisäämällä; kun jäin jossain vaiheessa jumpalta pois ja herkut alkoi taas maistumaan liikaa niin jippijaijej; kilot kiipesivät takaisin.... nyt tarkoitus lopettaa jojoilu.

Nyt seurailen hetken tuota tv-pariskuntaa ja nukkumaan. Huomenna linjoilla taasen.... :D Hyvää yötä, tytsyt.

Heippa!

Kävin vaa'alla ilman vaatteita heti aamun ekan vessakäynnin jälkeen ja se näytti 75,8 kg. (Kesällä 2008 painoin 61 kiloa :((( Eli olen antanu itteni lihota tosta noin vaan 15 kiloa. Hyi mua. Ei enää ikinä!)

Eilen kävin combatissa piiitkästä aikaa ja voi tsissus mun selkä on ihan törkeen kipeä :D Mutta hyväähän se vaan tekee, kun mäkin olen tässä lähiaikoina kärsinyt selkä ja hartia kivuista.

Eilen söin aamupalaksi rasvatonta jogurttia ja mysliä. Myöhäiseksi lounaaksi kinkkukiusausta ja puolet lautasesta oli salaattia (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku ja feta). Treenin jälkeen söin muutaman kevytmeetwursti-viipaleen ja söin höyrytettyjä kasviksia (porkkanaa, lanttua ja punasipulia). Iltapalksi söin vielä raejuustoa ja ananasta.

Aion todellakin kokeilla niitä margetan suosittelemia juustoleipäsiä, kuulostaa tosi hyviltä :) Kuhan jaksan käydä jostain ostamassa mantelijauhetta.

M.arabo.U iltasyömisestä pääsee varmaan eroon niin, että syö tasaisesti koko päivän. Mulla ainaskin jos jätän syömiset iltaan niin ahmin sitten kaksin käsin oikeen urakalla. 3-4 tunnin välein olisi hyvä syödä jotain, niin verensokerikin pysyy tasaisempana. Ja sitten toisena, tyhjennä kaapit epäterveellisistä asioista, niin et voi syödä kun terveellistä ruokaa :D

Mä voin olla tuossa haasteessa mukana, eli 30 min lenkki jokapäivä, mutta ajattelin, että jos olen käynyt jumpassa tjms. sinä päivänä niin sinä päivänä en tekisi lenkkiä. Lenkkeilen siis vain ne päivät kun en ole salilla käynyt. Onko kaikki mukana tässä haasteessa?

Minä käytän 38-40 kokoisia vaatteita.

Katsoin eilen myös Matinaa ja Eskoa :D Noh... Olipahan ainakin jotain viihdykettä iltaan :D

Nyt alan tölläämään Suurinpudottajaa :)

Oikeen kivaa ja KEVYTTÄ viikonloppua!

• margetta
        krisses kirjoitti:

Heippa!

Kävin vaa'alla ilman vaatteita heti aamun ekan vessakäynnin jälkeen ja se näytti 75,8 kg. (Kesällä 2008 painoin 61 kiloa :((( Eli olen antanu itteni lihota tosta noin vaan 15 kiloa. Hyi mua. Ei enää ikinä!)

Eilen kävin combatissa piiitkästä aikaa ja voi tsissus mun selkä on ihan törkeen kipeä :D Mutta hyväähän se vaan tekee, kun mäkin olen tässä lähiaikoina kärsinyt selkä ja hartia kivuista.

Eilen söin aamupalaksi rasvatonta jogurttia ja mysliä. Myöhäiseksi lounaaksi kinkkukiusausta ja puolet lautasesta oli salaattia (jäävuorisalaatti, tomaatti, kurkku ja feta). Treenin jälkeen söin muutaman kevytmeetwursti-viipaleen ja söin höyrytettyjä kasviksia (porkkanaa, lanttua ja punasipulia). Iltapalksi söin vielä raejuustoa ja ananasta.

Aion todellakin kokeilla niitä margetan suosittelemia juustoleipäsiä, kuulostaa tosi hyviltä :) Kuhan jaksan käydä jostain ostamassa mantelijauhetta.

M.arabo.U iltasyömisestä pääsee varmaan eroon niin, että syö tasaisesti koko päivän. Mulla ainaskin jos jätän syömiset iltaan niin ahmin sitten kaksin käsin oikeen urakalla. 3-4 tunnin välein olisi hyvä syödä jotain, niin verensokerikin pysyy tasaisempana. Ja sitten toisena, tyhjennä kaapit epäterveellisistä asioista, niin et voi syödä kun terveellistä ruokaa :D

Mä voin olla tuossa haasteessa mukana, eli 30 min lenkki jokapäivä, mutta ajattelin, että jos olen käynyt jumpassa tjms. sinä päivänä niin sinä päivänä en tekisi lenkkiä. Lenkkeilen siis vain ne päivät kun en ole salilla käynyt. Onko kaikki mukana tässä haasteessa?

Minä käytän 38-40 kokoisia vaatteita.

Katsoin eilen myös Matinaa ja Eskoa :D Noh... Olipahan ainakin jotain viihdykettä iltaan :D

Nyt alan tölläämään Suurinpudottajaa :)

Oikeen kivaa ja KEVYTTÄ viikonloppua!

siis töitten osalta:)
        Yllättävän hyvin olen pysynyt vhh:lla, eikä mitään mainittavaa himoa ole ollut hiilareihin ( herkkuihin)
        kaapissa on siltä varalta kuivattuja omenalastuja, jos himo yllättää ja kuorellisia manteleita myös, ne on mun nameja nyt:) tietenkin niitäkin kohtuudella.
        Kaapissa on kylläkin vielä joululta pipareita yms. ja pakasteestakin löytyy kakkua ja pullaa, mutta pidän vierasvarana ne.

Olen saanut myös mieheni tähän vhh mukaan, hän innostui ihan omasta halustaan, ei kylläkään ole aivan ehdoton, mutta hyvä näinkin, hänen ei tartte olla painonsa takia tällä, mutta haluaa muuten kokeilla:)
        Niimpäs meidän jääkaapissa on nyt enempi juuri hiilihydraatittomia ruokia, kuin muita!

Otetaan vaan tuo lenkki-haaste ensiviikoksi, eikä ole tarkoituskaan jos on treeni-ilta, niin enää sen päälle lähteä lenkille, en minäkään jos käyn esim. uimassa, niin lenkille enää sen jälkeen mene:)

Minulla on myös tällähetkellä vaatekoko 38-40!!!

Tänään aion vielä lenkille, vaikka pakkasta näyttää olevan yli 20 astetta, rauhallisen ja vähän pienemmän lenkin teen kuitenkin, päälle vaan lämpimästi niin eiköhän sitä...ois kiva vielä käydä avannossakin lenkin jälkeen!

Huomenna olisi tarkoitus lähteä uimaan hallille!

Oikein mukavaa ja terveellistä viikonloppua kaikille, palaillaan asiaan!

• janitamami
        margetta kirjoitti:

siis töitten osalta:)
        Yllättävän hyvin olen pysynyt vhh:lla, eikä mitään mainittavaa himoa ole ollut hiilareihin ( herkkuihin)
        kaapissa on siltä varalta kuivattuja omenalastuja, jos himo yllättää ja kuorellisia manteleita myös, ne on mun nameja nyt:) tietenkin niitäkin kohtuudella.
        Kaapissa on kylläkin vielä joululta pipareita yms. ja pakasteestakin löytyy kakkua ja pullaa, mutta pidän vierasvarana ne.

Olen saanut myös mieheni tähän vhh mukaan, hän innostui ihan omasta halustaan, ei kylläkään ole aivan ehdoton, mutta hyvä näinkin, hänen ei tartte olla painonsa takia tällä, mutta haluaa muuten kokeilla:)
        Niimpäs meidän jääkaapissa on nyt enempi juuri hiilihydraatittomia ruokia, kuin muita!

Otetaan vaan tuo lenkki-haaste ensiviikoksi, eikä ole tarkoituskaan jos on treeni-ilta, niin enää sen päälle lähteä lenkille, en minäkään jos käyn esim. uimassa, niin lenkille enää sen jälkeen mene:)

Minulla on myös tällähetkellä vaatekoko 38-40!!!

Tänään aion vielä lenkille, vaikka pakkasta näyttää olevan yli 20 astetta, rauhallisen ja vähän pienemmän lenkin teen kuitenkin, päälle vaan lämpimästi niin eiköhän sitä...ois kiva vielä käydä avannossakin lenkin jälkeen!

Huomenna olisi tarkoitus lähteä uimaan hallille!

Oikein mukavaa ja terveellistä viikonloppua kaikille, palaillaan asiaan!

paino mittauksen ja olihan tuo edes vähän tippunut,700g oli miinusta.Tämän päivän paino siis 68.7kg Vielä puoli kiloa kun saan tippumaan on joulu ja uuden vuoden nousu pudotettu pois.
        mie en ihan varmaks lupaa lähteä mukaan tuohon lenkkeilyhaasteeseen,meinaan vaan jos on kova pakkanen ni en pysty kunnolla lenkkeilemään kun asta alkaa vaivaamaan pahasti.Tosin ensiviikolle näytti jo huomattavasti vähemmän pakkasta,ehkäpä sitä pääsee lenkille...seli..seli...:D mut se on ihan totta että ottaa hengenpäälle aika pahasti pakkasliikunta.
        Miulla vaatekoko on 38-40.

• tyyne25
        janitamami kirjoitti:

paino mittauksen ja olihan tuo edes vähän tippunut,700g oli miinusta.Tämän päivän paino siis 68.7kg Vielä puoli kiloa kun saan tippumaan on joulu ja uuden vuoden nousu pudotettu pois.
        mie en ihan varmaks lupaa lähteä mukaan tuohon lenkkeilyhaasteeseen,meinaan vaan jos on kova pakkanen ni en pysty kunnolla lenkkeilemään kun asta alkaa vaivaamaan pahasti.Tosin ensiviikolle näytti jo huomattavasti vähemmän pakkasta,ehkäpä sitä pääsee lenkille...seli..seli...:D mut se on ihan totta että ottaa hengenpäälle aika pahasti pakkasliikunta.
        Miulla vaatekoko on 38-40.

Moikka!

Ihan kiitettävästi minullakin on mennyt. Oikeestaa on katellut silleen ettei ruoka ole kokonaan hiilarilukemia, kuten riisiä, perunaa, vaaleaa leipää, pastaa jne. eli ok tämä viikko.

Vaatekoko, vaikka olen näin PITKÄ, on semmoinen 38-42! perssaus vetäisee housuissa tuon numeron ja paidat menee joskus jos ovat venyvää, m-koko. S-ei inahdakaan päälle.

alle 40 jos saisin aina valita vaatteeni ja alle L-koon, niin olisin siihen tyytyväinen kyllä.

Siideriä naukkailen, kuivahkoa. Siinä on vähemmän sokeria kuin tavallisissa, kai?

Lenkkeilyt vähän hukassa, on nii-in kylmääää! :(

Paino oli tänään aamulla n. 72kg..ok..

• krisses

Moikka!

Kävin tänään aamulla pumpissa (klo 11) ja siitä sitten käväsin matkalla kaverillani. Nyt olen kotosalla ja ihmettele, mitäs sitten tekisi :D Kohta varmaan lähden värjäyttämään tukkaani ja tahtoisin kovasti tänään myös saunaan, mutta pitää katsella :)

Tänään olen syönyt aamupalaksi ehrmannin rahkaa ja mustikoita makeutusainetta. Pumpin jälkeen söin kaupan kanasalaatin ja join light edin.

Eilen söin jäätelöä ja yhden kismetin :S Tosin en usko, että kalorit meni edes yli... Jäätelöstä mulla menee vatsa aina sekasin, en tajua mitä siinä on, mitä muissa tuotteissa ei ole. Esim. maidosta tai muista maitotuotteista maha ei sekoa, pelkästä jäätelöstä vaan. No, ompahan syy sitten vältellä sitäkin herkkua ;)

Meinaa olla taas aika kirpakka pakkanen ulkona. Vaikka ihan etelässä asustelenkin, niin on tää jo vähän liikaa :D Saisi olla semmonen -5, se olis täydellinen. Pääsisi pulkkailemaan, luistelemaan ja lenkkeilemään. Aurinko paistaa nytkin, mutta ei tuolla kauaa viihdy vaikka kuinka yrittäisi.

janitamami, sillon joskus kerroit, että painosi vähän jumittaa, mutta ootko saanut sitä nyt hinattua jo alas päin?

Tänään oli tarkotus käydä vaa'alla, mutta onneksi unohdin. Pitäisi käydä vaa'alla vaan kerran viikossa, mutta mua aina kiinnostaa onko paino tippunut yhtään... Pitää saada itteni kuriin jotenkin :D Laitan vaakaan lapun ONKO TÄNÄÄN OIKEESTI PUNNITUSPÄIVÄ?!?! Jos muistaisin sitten olla erossa.

Onko teistä kukaan muuten ottanut mittoja? Itse otin viimeksi mitat joskus syksyllä. Ja joskus joulun jälkeen koitin hyvikseni paljon on jenkkisiin tullut lisää senttejä ja mitta näytti 3cm... No, ei ihmekään kun housut puristaa.

Nyt tukan värjäykseen!

• margetta

Sunnuntaita kaikille!
        Onneksi pakkanen on hellittänyt ja pääsee kunnolla uloilemaan ja lenkkeilemään!
        Tunnen itteni aivan ihanan energiseksi, voisin yhtenään touhuta mitä vaan:)
        Huomenna punnitus, olen kyllä "salaa" käynyt vaaalla ja voin sanoa sen verran, että olen tyytyväinen näkemääni;)
        Ennen luulin, että tämä vhh on tyly ja nälkäänäkevien touhua, mutta olen ollut todellakin väärässä, ei nälän häivää koko aikana:D
        Syön paljon säännöllisemmin kuin ennen, en ole aivan pilkulleen ehdoton, syön hedelmiäkin muutaman päivässä, niissäkin on hh:ja, mutta nään sen niin, että ne ovat hyviä sellaisia:)

Tänään syödään meillä vielä ainakin lihamureketta/ kasvisten kera, uunissa parhaillaan ja sitten vielä ulos raittiiseen ilmaan lenkille!

Onnea huomiseen punnitukseen ystäväiset! -margetta-

• janitamami

muistaakseni sillon kun paino jumi,se oli siinä 70-72kg välillä,nyt se on reilu 68kg.Elikkäs sain sitä sitten tippumaan,ei mitenkään paljon ja nopeesti,mutta tippui kuitenki:D

Mie otin jossain vaiheessa mittoja,mutta seki sitten jäi:/ Yritän vaan tuota vaaka mittaa seurata.Vaakaa en ite omista,elikkäs käyn sukulaisen vaaassa kun käyn siellä kylillä.Eipähän tule liian usein vaaassa käytyä,pari kertaa viikossa otan yleensä painon,en aina sitäkään tai jos vierailen useammin viikossa,käyn aina vaaassa:D
        Lenkille en ole itseäni saanu,enkä luultavasti saakaan:( se vaan ei oo miun juttu....ööö....mikähän liikunta ois miun juttu.Kuntopyöräily ois miun juttu,mutta tonttu menin myymään sen kuntopyörän:(

• tyyne25
        janitamami kirjoitti:

muistaakseni sillon kun paino jumi,se oli siinä 70-72kg välillä,nyt se on reilu 68kg.Elikkäs sain sitä sitten tippumaan,ei mitenkään paljon ja nopeesti,mutta tippui kuitenki:D

Mie otin jossain vaiheessa mittoja,mutta seki sitten jäi:/ Yritän vaan tuota vaaka mittaa seurata.Vaakaa en ite omista,elikkäs käyn sukulaisen vaaassa kun käyn siellä kylillä.Eipähän tule liian usein vaaassa käytyä,pari kertaa viikossa otan yleensä painon,en aina sitäkään tai jos vierailen useammin viikossa,käyn aina vaaassa:D
        Lenkille en ole itseäni saanu,enkä luultavasti saakaan:( se vaan ei oo miun juttu....ööö....mikähän liikunta ois miun juttu.Kuntopyöräily ois miun juttu,mutta tonttu menin myymään sen kuntopyörän:(

Sunnuntaita leidit!

Täällä ei kunnian kukko laula! Olen herkutellut mm. suklaalla....%&""##)=(%#¤%"!!!!! Ja eilen isäntä oli tietysti muistamattomuuttaan tuonut olutta ja jäätelöä! ja minä hölmö menin ja join muutaman ja sitten vielä muutama jäätelösiivu siihen palan painikkeeksi, nyt on niiin masis, niin masis! Muuten en ole kyllä syönyt riisiä, pastaa enkä perunaa. Hampparinkin erehdyin perjantaina ottamaan.. en olisi halunnut tunnustaa..mutta pakko, näistä oppii.
        naisten päivät alkoivat ja mieli on karsea! Uskomattoman hyvä ilma ulkona, mutta kun sinne kerran pääsisi, ei jaksa ulkoilla, maha muka kipeä...se minun haasteeni itseä vastaan on hävitty! miten niihin olette suhtautuneet?

aamulla punnitus vaikka salaa olen käynyt ja ylöspäin vaan menee, mutta kassotaan aamulla miten on!

• krisses
        tyyne25 kirjoitti:

Sunnuntaita leidit!

Täällä ei kunnian kukko laula! Olen herkutellut mm. suklaalla....%&""##)=(%#¤%"!!!!! Ja eilen isäntä oli tietysti muistamattomuuttaan tuonut olutta ja jäätelöä! ja minä hölmö menin ja join muutaman ja sitten vielä muutama jäätelösiivu siihen palan painikkeeksi, nyt on niiin masis, niin masis! Muuten en ole kyllä syönyt riisiä, pastaa enkä perunaa. Hampparinkin erehdyin perjantaina ottamaan.. en olisi halunnut tunnustaa..mutta pakko, näistä oppii.
        naisten päivät alkoivat ja mieli on karsea! Uskomattoman hyvä ilma ulkona, mutta kun sinne kerran pääsisi, ei jaksa ulkoilla, maha muka kipeä...se minun haasteeni itseä vastaan on hävitty! miten niihin olette suhtautuneet?

aamulla punnitus vaikka salaa olen käynyt ja ylöspäin vaan menee, mutta kassotaan aamulla miten on!

Tyyne25, mä tiedän tuon tunteen niin hyvin. Mua kiukuttaa myös joskus, vaikka en edes tiedä mikä kiukuttaa. Näitä naisena olon parhaimpia juttuja, tai sitten ei :D Mä kans itse repsahdin taas jäätelöön. Että, oon mäki herkutellut :(

Tänään olen syönyt pelkästään makaronilaatikkoa ( ketsuppia) ja ruisleivän puolikkaan, lasin limua ja kourallisen maapähkinöitä ja sen helvatun kismetin. Päätin, että jos ei tänään tulis ihan kauhee nälkä niin voisin pitää syömiset tässä. Jos tulee kamala nälkä niin otan jotain salaattia vielä.

Tänään en jotenkin jaksanut mennä joogaan vaikka piti. Mutta, olen tässä kotosalla siivoskellut kuiteskin. On silti vähän huono omatunto kun en mennyt, vaikkei jooga nyt kamalasti edes kuluta. Ehkä sitten huomenna johonkin jumppaan... Menen huomenna varmaankin lääkäriin ja jos hän antais mulle jopa saikkua, saas nähdä. Uimaan olis kiva mennä joku päivä pitkästä aikaa :)

Tsemppiä meille uuteen viikkoon ja yritän ainaskin sitä 30 min. lenkkiä ensi viikolla :) Onko kukaan muu?

• tyyne25
        krisses kirjoitti:

Tyyne25, mä tiedän tuon tunteen niin hyvin. Mua kiukuttaa myös joskus, vaikka en edes tiedä mikä kiukuttaa. Näitä naisena olon parhaimpia juttuja, tai sitten ei :D Mä kans itse repsahdin taas jäätelöön. Että, oon mäki herkutellut :(

Tänään olen syönyt pelkästään makaronilaatikkoa ( ketsuppia) ja ruisleivän puolikkaan, lasin limua ja kourallisen maapähkinöitä ja sen helvatun kismetin. Päätin, että jos ei tänään tulis ihan kauhee nälkä niin voisin pitää syömiset tässä. Jos tulee kamala nälkä niin otan jotain salaattia vielä.

Tänään en jotenkin jaksanut mennä joogaan vaikka piti. Mutta, olen tässä kotosalla siivoskellut kuiteskin. On silti vähän huono omatunto kun en mennyt, vaikkei jooga nyt kamalasti edes kuluta. Ehkä sitten huomenna johonkin jumppaan... Menen huomenna varmaankin lääkäriin ja jos hän antais mulle jopa saikkua, saas nähdä. Uimaan olis kiva mennä joku päivä pitkästä aikaa :)

Tsemppiä meille uuteen viikkoon ja yritän ainaskin sitä 30 min. lenkkiä ensi viikolla :) Onko kukaan muu?

Heipsan,

eilen kävinkin sitten pienen pyrähdyksen pihalla, n. 30min!! jeeeee!
        Tänään jos suoriutuisin vielä samaan?
        Nassu täynnä eväitä nyt niin josko pienet torkut ottaisin ennen "urakkaa". hehe.

Ainiin, aamupaino oli 71,8. Ok. siinä samoilla pyörii vissiin koko ajan, muutamien satojen grammojen muutoksilla.

"Vhh":ta tästä päivästä alkaen yritän noudattaa.. moikka! koetaan päästä alun ylitse!

tyyne

• krisses
        tyyne25 kirjoitti:

Heipsan,

eilen kävinkin sitten pienen pyrähdyksen pihalla, n. 30min!! jeeeee!
        Tänään jos suoriutuisin vielä samaan?
        Nassu täynnä eväitä nyt niin josko pienet torkut ottaisin ennen "urakkaa". hehe.

Ainiin, aamupaino oli 71,8. Ok. siinä samoilla pyörii vissiin koko ajan, muutamien satojen grammojen muutoksilla.

"Vhh":ta tästä päivästä alkaen yritän noudattaa.. moikka! koetaan päästä alun ylitse!

tyyne

Hellurei!

Tänään on kyllä ollut vähän omituinen päivä, olen ajatellut liikaa menneisyyttä ym. mitkä aiheuttaa ahdistusta mulla. Tämä lihominen on yksi pieni osa kokonaisuutta. Mutta, olen ollut tänään rohkea ja purkanut asioita :)

Aamupalana söin tuttua rahkaa ja mustikoita.
        Lounaaksi söin kinkkukiusausta ja ketsuppia.
        Päivälliseksi tein tonnikalasalaatin ja juustoleipäsiä (ja päälle vähän voita). Ai että tämä on ihan paras keksintö ikinä! Kiitos margetta kun tajusit suositella mulle sitä ohjetta :) Kohtahan sitä voisi alkaa ihan himokarppaajaksi kun kaikkeen alkaa löytymään jokin vhh-vaihtoehto.
        Iltapalaksi on jogurttia, raejuustoa ja mandariini.

Teen huomenna kanawokkia (kanasuikaleita, kookosmaitoa, wokkikasviksia ja jotain thaimaustetta), mutta lisuke on vielä vähän epäselvä. Viimeksi käytin paistettua kaalia, mutta se ei ole ihan paras vaihtoehto kyllä vaikka ihan hemmetin hyvää onkin! Mitähän sitä keksisi. Jotenkin on hölmöä syödä pelkkää kastiketta.

Tänään otin 30min lenkkini hyötyliikunnasta. Kävelin kaupungilla ihan kivasti.

Ostin tänään uuden KG-lehden, lukeeko teistä kukaan tätä? Musta lehdestä saa aika paljon motivaatiota.

Huomenna illalla menen pumppiin, keskiviikko vissiinkin salille, torstaina combattiin ja lauantaina pumppiin. Toivottavasti alkais tällä menolla kiinteytymään jo :) Olisi kiva saada tuloksia, en malta odottaa. Mutta hiljaa hyvä tulee kuitenkin...

Onneksi Salkkarit alkaa tänään taas :D Sitä odotellessa....

• M.arabo.U
        krisses kirjoitti:

Hellurei!

Tänään on kyllä ollut vähän omituinen päivä, olen ajatellut liikaa menneisyyttä ym. mitkä aiheuttaa ahdistusta mulla. Tämä lihominen on yksi pieni osa kokonaisuutta. Mutta, olen ollut tänään rohkea ja purkanut asioita :)

Aamupalana söin tuttua rahkaa ja mustikoita.
        Lounaaksi söin kinkkukiusausta ja ketsuppia.
        Päivälliseksi tein tonnikalasalaatin ja juustoleipäsiä (ja päälle vähän voita). Ai että tämä on ihan paras keksintö ikinä! Kiitos margetta kun tajusit suositella mulle sitä ohjetta :) Kohtahan sitä voisi alkaa ihan himokarppaajaksi kun kaikkeen alkaa löytymään jokin vhh-vaihtoehto.
        Iltapalaksi on jogurttia, raejuustoa ja mandariini.

Teen huomenna kanawokkia (kanasuikaleita, kookosmaitoa, wokkikasviksia ja jotain thaimaustetta), mutta lisuke on vielä vähän epäselvä. Viimeksi käytin paistettua kaalia, mutta se ei ole ihan paras vaihtoehto kyllä vaikka ihan hemmetin hyvää onkin! Mitähän sitä keksisi. Jotenkin on hölmöä syödä pelkkää kastiketta.

Tänään otin 30min lenkkini hyötyliikunnasta. Kävelin kaupungilla ihan kivasti.

Ostin tänään uuden KG-lehden, lukeeko teistä kukaan tätä? Musta lehdestä saa aika paljon motivaatiota.

Huomenna illalla menen pumppiin, keskiviikko vissiinkin salille, torstaina combattiin ja lauantaina pumppiin. Toivottavasti alkais tällä menolla kiinteytymään jo :) Olisi kiva saada tuloksia, en malta odottaa. Mutta hiljaa hyvä tulee kuitenkin...

Onneksi Salkkarit alkaa tänään taas :D Sitä odotellessa....

En minä näköjään saa aikaiseksi tehtyä minkäänlaista listaa meidän uudesta porukasta, ym.... menee mukamas päivät niin vauhdilla ettei muista kuin vasta kun tänne tulee kirjoittelemaan.

Paino tänä aamuna 71,5kg. Ei ota oikein tuulta purjeisiin tämä aloittaminen mutta eiköhän tämä tästä. :D Lenkillä en käynyt tänään kun sisällä oltiin koko päivä mutta huomenna meinaan käydä rattaita lykkäämässä ainakin sen puoli tuntia.

Minä olen lukenut tuota KG-lehteä, lisäksi olen myös Painonvartijoiden lehteä lukenut. Kirpparilta olen kantanut niitä vinon pinon kotiin ja totta; motivaatiota niistä saa. :D

Nyt täytyy mennä muksuja laittamaan yöunille joten toivottelenpa tässä ihanaa alkanutta viikkoa teille, tytsyt, ja nukkukaa hyvin! :D

• margetta
        M.arabo.U kirjoitti:

En minä näköjään saa aikaiseksi tehtyä minkäänlaista listaa meidän uudesta porukasta, ym.... menee mukamas päivät niin vauhdilla ettei muista kuin vasta kun tänne tulee kirjoittelemaan.

Paino tänä aamuna 71,5kg. Ei ota oikein tuulta purjeisiin tämä aloittaminen mutta eiköhän tämä tästä. :D Lenkillä en käynyt tänään kun sisällä oltiin koko päivä mutta huomenna meinaan käydä rattaita lykkäämässä ainakin sen puoli tuntia.

Minä olen lukenut tuota KG-lehteä, lisäksi olen myös Painonvartijoiden lehteä lukenut. Kirpparilta olen kantanut niitä vinon pinon kotiin ja totta; motivaatiota niistä saa. :D

Nyt täytyy mennä muksuja laittamaan yöunille joten toivottelenpa tässä ihanaa alkanutta viikkoa teille, tytsyt, ja nukkukaa hyvin! :D

Aamupaino 69,2 elikkä 1,3kg lähti viikon aikaan, musta ihan hyvä juttu, vaikkakin luulen nesteitä olevan, mutta painona kuitenkin;)
        Tänä aamuna aamu-uinnilla altaalla n. tunti vesijuoksua ja sitten kipinkopin tyihin suoraan...
        ja töistä kotiin kävellen myös n. 2km empä nyt illalla enää jaksanut lähteä mihkään, väsy tuli, viime yönä valvoin pitkään, uni ei vaan tullut ja viimein nousin ja rupesin käsityötä tekemään, lko. oli puoli neljä kun viimein kömmin sänkyyn ja pääsin pian uneen, mutta uni jäi liian vajaaksi, kun kello soi klo.06.00 ja sitä rataa on menty....nyt luulisi jo unen tulevan odottelematta:)

Niimpä ajattelinkin nyt lähteä jo untenmaille...hyvää yötä tytsyt! huomiseen -margetta-

• margetta
        margetta kirjoitti:

Aamupaino 69,2 elikkä 1,3kg lähti viikon aikaan, musta ihan hyvä juttu, vaikkakin luulen nesteitä olevan, mutta painona kuitenkin;)
        Tänä aamuna aamu-uinnilla altaalla n. tunti vesijuoksua ja sitten kipinkopin tyihin suoraan...
        ja töistä kotiin kävellen myös n. 2km empä nyt illalla enää jaksanut lähteä mihkään, väsy tuli, viime yönä valvoin pitkään, uni ei vaan tullut ja viimein nousin ja rupesin käsityötä tekemään, lko. oli puoli neljä kun viimein kömmin sänkyyn ja pääsin pian uneen, mutta uni jäi liian vajaaksi, kun kello soi klo.06.00 ja sitä rataa on menty....nyt luulisi jo unen tulevan odottelematta:)

Niimpä ajattelinkin nyt lähteä jo untenmaille...hyvää yötä tytsyt! huomiseen -margetta-

On pikkasen kirj.virh. taianpa olla todella unen tarpeessa! heh, heh, hee!!!

• tyyne25
        margetta kirjoitti:

On pikkasen kirj.virh. taianpa olla todella unen tarpeessa! heh, heh, hee!!!

Miten sujuu?

Täällä ok, niskasta otettu kiinni heti maanantai aamuna. VHH:ta mukaillen. Ei aivan täysin mutta sinnepäin kuitenkin.

Veden juontia olen lisännyt ja lenkkeillyt nyt 3 :na päivänä jo sen 30 min/ilta! hyvä mä!

tyyne

• M.arabo.U
        margetta kirjoitti:

-1,3kg viikon aikana on huikea saavutus; on se sitten nesteitä tai mitä vaan mutta se on POIS! :D

• M.arabo.U
        M.arabo.U kirjoitti:

-1,3kg viikon aikana on huikea saavutus; on se sitten nesteitä tai mitä vaan mutta se on POIS! :D

En minä nyt vissiin oikein osaa käyttää tätä; ensin yritin kirjoittaa Margetalle viestin suoraan hänen viestinsä perään mutta ei onnistunut joten poistin.... ja koitin toisella tavalla. Nyt tuossa sitten komeilee kaksi viestiä peräkkäin.... ja vieläkin ihan ketjun lopussa. O_o

Tämä viikko on alkanut ihan kivasti verrattuna viime viikkoon; herkuista olen kieltäytynyt ja melko säännöllisesti olen yrittänyt syödä. Maanantaina tosin jäi se lenkki pois mutta eilen työnsin rattaita reilun puoli tuntia reipasta kävelyä ja lisäksi muutamia tunteja kaupungilla kiertelyä. Käytiin muksujen kanssa kahvilassakin enkä ostanut itselleni mitään purtavaa. Vaikka hyllyt notkuikin leivoksia, täytettyjä patonkeja, ym. :D *ylpeää tuuletusta* ;))

Meillä jyllää nyt joku flunssatauti - koko porukka yskii ja nuha vaivaa useampaa. Toivottavasti ei tästä kovin ylly, ei ole mitenkään mukavaa olla kipeänä ja hoitaa samaan aikaan kipeitä muksuja.... ://

Miten teillä muilla syömiset? Syöttekö te kuinka säännöllisesi? Ja jos laskette kaloreita niin kuinka paljon kaloreita päivässä? Itse en ole nyt laskenut kaloreita mutta mietiskelin että voisi kyllä aloittaa....

Nyt aamukaffet, nettipäivitykset ja kotihommien kimppuun....

• margetta
        M.arabo.U kirjoitti:

En minä nyt vissiin oikein osaa käyttää tätä; ensin yritin kirjoittaa Margetalle viestin suoraan hänen viestinsä perään mutta ei onnistunut joten poistin.... ja koitin toisella tavalla. Nyt tuossa sitten komeilee kaksi viestiä peräkkäin.... ja vieläkin ihan ketjun lopussa. O_o

Tämä viikko on alkanut ihan kivasti verrattuna viime viikkoon; herkuista olen kieltäytynyt ja melko säännöllisesti olen yrittänyt syödä. Maanantaina tosin jäi se lenkki pois mutta eilen työnsin rattaita reilun puoli tuntia reipasta kävelyä ja lisäksi muutamia tunteja kaupungilla kiertelyä. Käytiin muksujen kanssa kahvilassakin enkä ostanut itselleni mitään purtavaa. Vaikka hyllyt notkuikin leivoksia, täytettyjä patonkeja, ym. :D *ylpeää tuuletusta* ;))

Meillä jyllää nyt joku flunssatauti - koko porukka yskii ja nuha vaivaa useampaa. Toivottavasti ei tästä kovin ylly, ei ole mitenkään mukavaa olla kipeänä ja hoitaa samaan aikaan kipeitä muksuja.... ://

Miten teillä muilla syömiset? Syöttekö te kuinka säännöllisesi? Ja jos laskette kaloreita niin kuinka paljon kaloreita päivässä? Itse en ole nyt laskenut kaloreita mutta mietiskelin että voisi kyllä aloittaa....

Nyt aamukaffet, nettipäivitykset ja kotihommien kimppuun....

Voi jummi, nyt on keskiviikko, aivan älyn nopsaan päivät vierii....
        Viikko mennyt kivasti samaa rataa...vhh:lla, mukaillen myös, en ole aivan niillä ehdoilla mm. rasvat on yksi mikä minulla ei mee nuppiin, siis käytän edelleen paljon öljyjä ja noi kiinteät rasvat kohtuudella, jos ollenkaan...tänään sorruin myös syömään pullan kahveella ( nolona punastelen :)

Lenkillä olen käynyt maanantaita lukuunottamatta,( kun silloin kävin uimassa )
        n. tunnin reipas kävely / ilta, on kyllä niin mahtavat ulkoilu ilmat olleetkin ja olen ihaillut myös luontoa, kun puut ovat huurteiset yms.

Huomenna on tavallinen jumppa ilta ja uinti sen jälkeen, joten lenkkeily jää vähemmälle :)

Itse jumppaa harrastin tuossa juuri, vatsapenkillä alkajaiseksi vinot, suorat 20 kert. kahesti siitä yritän lisätä vähitellen>>> kuminauhoilla olen myös "jazzannut" mutt nyt suihkuun ja sitt nukkumaan:))

Tsemppiä tytsyt ja kuulumisia myös kaivataan! -margetta-

Kiitokset Marabou! ja onnee kaikille pudottajille! ( unohtui aiemmin)

• tyyne25
        margetta kirjoitti:

Voi jummi, nyt on keskiviikko, aivan älyn nopsaan päivät vierii....
        Viikko mennyt kivasti samaa rataa...vhh:lla, mukaillen myös, en ole aivan niillä ehdoilla mm. rasvat on yksi mikä minulla ei mee nuppiin, siis käytän edelleen paljon öljyjä ja noi kiinteät rasvat kohtuudella, jos ollenkaan...tänään sorruin myös syömään pullan kahveella ( nolona punastelen :)

Lenkillä olen käynyt maanantaita lukuunottamatta,( kun silloin kävin uimassa )
        n. tunnin reipas kävely / ilta, on kyllä niin mahtavat ulkoilu ilmat olleetkin ja olen ihaillut myös luontoa, kun puut ovat huurteiset yms.

Huomenna on tavallinen jumppa ilta ja uinti sen jälkeen, joten lenkkeily jää vähemmälle :)

Itse jumppaa harrastin tuossa juuri, vatsapenkillä alkajaiseksi vinot, suorat 20 kert. kahesti siitä yritän lisätä vähitellen>>> kuminauhoilla olen myös "jazzannut" mutt nyt suihkuun ja sitt nukkumaan:))

Tsemppiä tytsyt ja kuulumisia myös kaivataan! -margetta-

Kiitokset Marabou! ja onnee kaikille pudottajille! ( unohtui aiemmin)

Miten sujuu? Täällä ruokailut eilen aika kohtuudella meni, söin kebabpia salaattipedillä..njam..
        kotona olen ihan vähän koettanut käsipainoilla treenata noita alleja veks, mutta senkin nyt pitäisi olla säännöllistä.
        Suurin pudottaja ohjelma sai minuun taas vipinää, että apua, en ikinä halua paisua noin. Toivotaan parasta ettei niin kävisikään, vaikka ei enää kaukana ilmeisesti olisikaan..
        pienen pyrähdyksen taas eilen kävin, hyvä minä. Nyt olenkin sunnuntaista lähtien käynyt sen reilunkin 30minuuttia ulkoilemassa. Haasteeni pitää! Mitä te olette itsellenne antaneet/suoneet jos haasteen voittaa?

tyyne

• janitamami
        tyyne25 kirjoitti:

Miten sujuu? Täällä ruokailut eilen aika kohtuudella meni, söin kebabpia salaattipedillä..njam..
        kotona olen ihan vähän koettanut käsipainoilla treenata noita alleja veks, mutta senkin nyt pitäisi olla säännöllistä.
        Suurin pudottaja ohjelma sai minuun taas vipinää, että apua, en ikinä halua paisua noin. Toivotaan parasta ettei niin kävisikään, vaikka ei enää kaukana ilmeisesti olisikaan..
        pienen pyrähdyksen taas eilen kävin, hyvä minä. Nyt olenkin sunnuntaista lähtien käynyt sen reilunkin 30minuuttia ulkoilemassa. Haasteeni pitää! Mitä te olette itsellenne antaneet/suoneet jos haasteen voittaa?

tyyne

lyhyesti;Kaikki menee päin........ties mitä :(

• tyyne25
        janitamami kirjoitti:

lyhyesti;Kaikki menee päin........ties mitä :(

Aina on aikoja että kaikki menee pertsielleen, mutta kunhan kaduttaa niin se on jo hyvä merkki, usko pois, saa nopeammin itseään niskasta kiinni!

pähkinän piruja söin minäkin, tarkoitus oli 10 pähkinää ottaa, niin hupsista 250g pussi upposi :D noh..

Voi olla että ulkoilu jää tältä päivää, niin on väsynyt olo ja aattelin puuhailla ihan muuta sitten, nimittäin pötkähän leffaa tölläämään. eihän tässä vissiin mikään kiire ollut? Paitsi ellei tuloksia näy ja kuulu tältä akalta loppuu mielenkiinto..kaksipiippuinen juttu!

olen puntarilla rampannut alituiseen, ei mitään merkittävää maanantaiksi tiedossa, sen jo näkee..mutta koetetaan nyt vkl vetää kaikki sulava irti mikä lähtee! eikö!?

tyyne

• Joan*
        tyyne25 kirjoitti:

Aina on aikoja että kaikki menee pertsielleen, mutta kunhan kaduttaa niin se on jo hyvä merkki, usko pois, saa nopeammin itseään niskasta kiinni!

pähkinän piruja söin minäkin, tarkoitus oli 10 pähkinää ottaa, niin hupsista 250g pussi upposi :D noh..

Voi olla että ulkoilu jää tältä päivää, niin on väsynyt olo ja aattelin puuhailla ihan muuta sitten, nimittäin pötkähän leffaa tölläämään. eihän tässä vissiin mikään kiire ollut? Paitsi ellei tuloksia näy ja kuulu tältä akalta loppuu mielenkiinto..kaksipiippuinen juttu!

olen puntarilla rampannut alituiseen, ei mitään merkittävää maanantaiksi tiedossa, sen jo näkee..mutta koetetaan nyt vkl vetää kaikki sulava irti mikä lähtee! eikö!?

tyyne

Paino on jumittunut mulla paikoilleen..:( Siirryin takaisin painonvartijoiden pisteytyssysteemiin. Tosin voi silti olla vhh:lla ja sitä mukaillen. En ole vieläkään saanut jäsenkorttia, täytyy kai soitella missä se viipyy.

Tosta syömisestä että mun ei tule kovin säännöllisesti syötyä kun olen kotona ja tulee nukuttua usein aika pitkään niin herättyä juon pannullisen kahvia ja neljän viiden aikaan laitan ruuan ja illalla vielä syön iltapalan. Jos herään aikaisemmin syön pari kolme tuntia ennen ruokailua jonkun välipalan. Partaäijä jugurttia ja jonkun hedelmän, siinä se. Ei kovin terveellinen rytmi mut pisteissä pysytellään silti. :)

• tyyne25
        Joan* kirjoitti:

Paino on jumittunut mulla paikoilleen..:( Siirryin takaisin painonvartijoiden pisteytyssysteemiin. Tosin voi silti olla vhh:lla ja sitä mukaillen. En ole vieläkään saanut jäsenkorttia, täytyy kai soitella missä se viipyy.

Tosta syömisestä että mun ei tule kovin säännöllisesti syötyä kun olen kotona ja tulee nukuttua usein aika pitkään niin herättyä juon pannullisen kahvia ja neljän viiden aikaan laitan ruuan ja illalla vielä syön iltapalan. Jos herään aikaisemmin syön pari kolme tuntia ennen ruokailua jonkun välipalan. Partaäijä jugurttia ja jonkun hedelmän, siinä se. Ei kovin terveellinen rytmi mut pisteissä pysytellään silti. :)

mitä on partaäijä jogurtti? :D

• pisteilijä***
        tyyne25 kirjoitti:

mitä on partaäijä jogurtti? :D

On turkkilainen jukurtti, on muuten rasvaista, montakohan pistettä tulee 1dl ?

• *talintti*
        Joan* kirjoitti:

Moikka,

Ei mene kovin hyvin painonpudotuksen kannalta täälläkään! Sama 65 kg koko viikon. Liikuntaa olen lisännyt ja käynyt jopa hiihtämässä, mut pienet (siis oikeasti) herkkuhetket lienee tehneen tehtävänsä. Joka päivä olen liikkunut sitten lauantain.
        La jumppa 60 min, su lenkki 45 min,, ma lenkki 75 min., ti vain 30 min lenkki, ke lenkki 60 min. to hiihtoa 45 min.

• krisses

Moi!

Olen ollut kipeä keskiviikosta lähtien ja multa on kadonnut ruokahalu, joten painoa on tippunut kolmessa päivässä 1,4 kg :O Aikamoinen pudotus. Saapi nähdä tippuuko paino vielä viikonlopun aikana...

Mutta mukavaa viikonloppua jokaiselle :)

• krisses

Eli pano nyt siis 74,4 (paino vielä tiistaina 75,8)

• margetta

Noh, mites tytsyillä menee?
      Aamupaino tänään -400g ( 68,8kg ) hyvä minä, vaikka tulikin syötyä muutamana päivänä esim. pullaa, luulin että nyt ei varmaan tipu ollenkaan.
      Huomioon olen pannut erään asian ruokavaliossani, ei turvotusta, pöhötystä ollenkaan ja kun noita leivoksia pistelin, niin heti masu turposi potkupalloksi:( joten koitampa pysyä vaan vhh:lla tiukasti:)

Liikunta haaste tuli käytettyä ihan mukavasti, joka ilta/ päivä tuli liikuntaa: lenkkeilyä vähintään 30 min. melkein aina se meni n. tuntiin, tai ylikin....uimassa kävin kahdesti, vesijuoksua, vesijumppaa ja uimista:)
      On kyllä olleetkin mahtavat ilmat ulkoilun kannalta, eilen oli kylläkin vähän tuulista, mutta hyvä niinkin, kun on kunnolla päällä, avannossakin kävin kahdesti viime viikolla!

Pitäiskö laittaa uusia haasteita kehiin, vai mennäänkö samalla "kyydillä" kun viime viikko???
      Mä voisin ainakin jättää ne pullat pois kokonaan!

Miten teillä toisilla haaste onnistui?

Nyt tulee kiirus jo töihin, vuodenvaihteessa vaihdoin työpaikkaa, mutta sama työnantaja, joten ei vaikuta lomiin yms. nyt on vaan kolmivuorotyö, joten opettelua taas uuteen rytmiin melkoisesti:)
      Muuten loma jo häämöttää maaliskuussa pääsen lämpöiseen kahdeksi viikoksi;))

Kuulumisia toivoisin ystäväiset! - margetta-

• tyyne25

moi!

vkl meni syödessä ihan ok, joitain pieniä lipsahduksia tuli mutta ei haittaa.

nyt tänään aamulla paino oli 70,8 eli tiputusta lieneekö tullut? ilmeisesti.

eilen lenkkeilin, ja lauantaina. Perjantaina en lenkkeillyt.

Tänään olisi taas hyvä päivä mennä ulkoilemaan. Taidan jatkaa vielä tämän viikon tällä, ja koetan nostaa jopa 45 minuuttiin lenkin, ellei pakkaset ala taas.

tyyne

• krisses
        tyyne25 kirjoitti:

moi!

vkl meni syödessä ihan ok, joitain pieniä lipsahduksia tuli mutta ei haittaa.

nyt tänään aamulla paino oli 70,8 eli tiputusta lieneekö tullut? ilmeisesti.

eilen lenkkeilin, ja lauantaina. Perjantaina en lenkkeillyt.

Tänään olisi taas hyvä päivä mennä ulkoilemaan. Taidan jatkaa vielä tämän viikon tällä, ja koetan nostaa jopa 45 minuuttiin lenkin, ellei pakkaset ala taas.

tyyne

Heipsis!

En tiedä painosta perjantain jälkeen, mutta varmaan onkin tullut joitain lisää, koska vatsa ei toimi kuin ennen ja tiedän tähän syyn. Voisin kokeilla Levolacia :D

Mä kävin viime viikolla jonkun verran kävelyllä, nyt en vaan muista, että minä päivinä koska olin vapaalla ja päivät on ihan sekasin :) Ainakin kolmena päivänä ja sitten sunnuntaina kävin uimassa 800m. 200m menin juoksuvyön kanssa.

Viikonloppuna tuli myös hieman herkuteltua, mutta en tainnut kamalasti mennä yli kaloreiden.
        Äsken tein bataatti-jauhelihavuokaa. En tiedä sallitaanko bataatti vhh-ruokien joukkoon, mutta kaiketi se on parempi kun peruna?
        Mua harmittaa kun meidän lähikaupassa ei ole mantelijauhetta :( En saa lisää herkullisia juustoleipäsiä :D

Huomenna menen pumppiin, torstaina combattiin ja lauantaina pumppiin, näihin ainakin. Voisi mennä lenkillekin, mutta pakkanen näyttää kiristyvän taas mukavasti. Olis vaan pystellyt siellä -5 kohdilla :) Olen niin kamala vilukissa, että istun kotonakin kahdet housut ja villasukat jalassa.

Aikooko teistä kukaan osallistua "Läskillä lukutaitoa"? Itse aion, kuhan saan selville punnituspaikan.

Haluiskohan teistä kukaan lähteä kirjottamaan tänne ruokapäiväkirjaa jokapäivä vaikka viikon ajan? Jos vaikka ei tulisi niin paljon repsahdettua kun tietää, että joutuu julkisesti syömisensä julkaisemaan? :) Mä voisin ainakin höpistä tänne, mitä on tullut syötyä. Alotan vaikka tästä päivästä:

Aamupala I : mandariini.
        Aamulapa II : ehrmann rahkapurkki ja n. ½-1dl mustikoita.
        Lounas: Caesarkanasalaattia (jäävuorisalaattia, hunajamarinoituja kanasuikaleita, kirsikkatomaatteja ja kevyt loraus caesarkastiketta.
        Välipala: n. 20g pähkinäsekoitusta.
        Päivällinen: Tomaatti-mozzarellasalaattia (pelkkää tomaattia ja mozzarellaa).
        Iltapala: Jogurttia ja pari haarukallista maistoin valmista bataatti-jauhisvuokaa.

En jaksa syödä muuta, näistä kertyi joku 1200 kcal. En tiedä edes miksi laskin kalorit, en ole moneen kuukauteen niitä laskeskellut ja olen ymmärtänyt, että vhh:lla niitä ei tarvitse kamalasti edes tuijottaa, kuhan syö fiksusti. Nomutta, mielenkiinnosta :)

Kivaa viikon jatkoa kaikille ja kirjoitellaan ahkerasti ;)

• margetta

Missäs tytsyt?
      Vähän on hiljaista, tulkaahan remmiin mukaan!
      Krisse, jos ei mantelijauhoja löydy, niin voi ihan hyvin tehdä itsekkin esim. tehosekoittajalla pyöräyttää manteleita vaikka kuorineen, olen myös tehnyt niin, että osan jauhoita olen korvannut rouheella ja hyviä on tullut:)
      Olen tehnyt noita karpin mantelileipiä, meidän "tuppukylällä" ei vaan ole tuota fiberhuskia ja nyt on loppu ne minultakin, pitäis päästä isompaan markettiin sitä hakemaan, en tiedä onnistuuko ne ilman tuota ainesosaa?
      Jos joku tietää niin voisi vihjaista tänne!
      Hyviä nämäkin leivät!
      Herkuista sen verra, että olen kokeillut joskus expatin lämpimiä kohokkaita esim. suklainen (sok. suklaa)
      nammm... mutt en harrasta näitä kuin ihan joskus!

Liikkunut tänään n. tunnin sauvakävely aamulla enne töitä ja nyt pitää kyllä mennä saunaan, työhiet pois ja nukkumaan!
      Ystäväiset nyt tänne kuulumisia kertomaan! -margetta-

• krisses

Moikka!

kiitos taas margetta hyvästä vihjeestä. Voisi koklata tehdä itte manteleista jauhetta siis :)

Tänään kävin tunnin pumpissa viikon tauon jälkeen ja pelkään vaan, että on huomenna paikat kipeenä :D Miten voi mennä niin huonoks viikossa :S

Tänään syömiset:

Aamupalaksi juustoleipänen, margariinia, juustoa ja meetwurstia sekä mandariini.
        Lounaaksi bataattijauhelihavuokaa.
        Välipalaksi muutama pähkinä.
        Päivälliseksi Atria Fresh mozzarellasalaatti (onneksi en maksanut tästä, en ostaisi tätä itse).
        Iltapalana rasvaton jogurtti.

Aika niukoilla sapuskoilla mennään, mutta ei ole nälkä... Vieläkin ruokahaluttomuutta siis. Mutta toisaalta parempi näin, kun hillitön ahmiminen kaikke epäterveellistä :)

JOooo! Kaikki kertomaan kuulumisia heti! :)

• tyyne25
        krisses kirjoitti:

Moikka!

kiitos taas margetta hyvästä vihjeestä. Voisi koklata tehdä itte manteleista jauhetta siis :)

Tänään kävin tunnin pumpissa viikon tauon jälkeen ja pelkään vaan, että on huomenna paikat kipeenä :D Miten voi mennä niin huonoks viikossa :S

Tänään syömiset:

Aamupalaksi juustoleipänen, margariinia, juustoa ja meetwurstia sekä mandariini.
        Lounaaksi bataattijauhelihavuokaa.
        Välipalaksi muutama pähkinä.
        Päivälliseksi Atria Fresh mozzarellasalaatti (onneksi en maksanut tästä, en ostaisi tätä itse).
        Iltapalana rasvaton jogurtti.

Aika niukoilla sapuskoilla mennään, mutta ei ole nälkä... Vieläkin ruokahaluttomuutta siis. Mutta toisaalta parempi näin, kun hillitön ahmiminen kaikke epäterveellistä :)

JOooo! Kaikki kertomaan kuulumisia heti! :)

Kivasti on mennyt nyt taas pari päivää, ei ole edes karkkia esimerkiksi haluttanut lainkaan! ja se jos mikä on ihmeellistä :D

puolen tunnin liikunnat olen pitänyt jotenkin yllä.
        minä olen syönyt paljon kanaa ja lihaa, ja vihanneksia.
        turvotus on tiessään nyt, ainakin tuntuu siltä. housut mahtuu paremmin jalkaan kuin jouluna, vaikka syön tavalliseen tapaa ilman suuripitoisia hh ruokia. Olo on myös ihan jaksava.

voi kuinka minä toivonkaan että ensi viikolla se paino alkaisi jo 6 numerolla :D se on tavoitteeni tälle viikkoa liikunnan lisäksi.

mukavaa ja oikein reipasta alkanutta (puolessa välin olevaa) viikkoa.

askelmittarin ajattelin illalla viritellä.

• margetta

Kovin taas tuntuu että tämä alkuinnostus alkaa hiipua, kun on niin hiljaista, että tekis mieli kiljasta!

• M.arabo.U

Anteeksi siis etten ole täällä nyt käynyt; meillä jyllää flunssatauti ja lisäksi yhdellä lapsella oli tässä leikkaus joten aika on mennyt ihan hujahtaen lapsosia hoivaillessa. Mulla on kyllä mennyt laihdutus iiiihan plörinäksi kun ei ole ollut taas mitään säännöllisyyttä syömisissä.... eikä ne kyllä mistään terveellisimmästä päästä ole edes olleet. Luovuttanut en ole kuitenkaan ja kunhan tässä pikkuhiljaa päästään taas tavalliseen arkirytmiin kiinni ja parannutaan niin täysi vauhti vaan päälle.... :))

Haasteita haluan myös kun en nyt ole päässyt niihinkään kiinni; josko ensi viikolle?

En nyt käy tätä koko ketjua läpi mutta onnea painoaan pudottaneille, tsemppiä meille kaikille ja hirmusesti Tytsy.energiaa.... ;)) Olisikohan kenties uuden ketjun aloittaminen aiheellista kun on tämä venähtänyt jo melkoista pitkäksi? Jos huomenna vaikka ensimmäinen meistä joka tänne tulee, aloittaa uuden?

Nyt yöunille, kauniita unia ja hoikistuneita kuvia toivottelee Marabou

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe