Aika tuntuu juoksevan eteenpäin. Kirjoitukset koittavat ihan kohta.
Keväällä olisi tarkoitus hakea Helsinkiin teologiseen, mutta ongelmana on: valmennuskurssi vai ei(???)
Jotenkin tuntuu etten uskalla ilmottautua sellaselle, sillä en oo yhtään varma onko mulla puhtia lukea niiiiiin aktiivisesti pääsykokeisiin kuin kurssin avulla olisi mahdollisuus. Syksyn kirjoitusen jälkeenkin olin ihan lahna-kunnossa ainakin pari viikkoa. :s
Vaihtoehtoja näyttäisi olevan: eximia.fi , valmennuskeskus.fi , huippuvalmennus.fi ... mikähän olisi paras?
Tuntuu siltä, että olisi mukava päästä heti syksyllä opiskelemaan. Uskon, että motivaatiota riittäisi.
Oon miettiny myös, että jos tänä vuonna hakis ilman valmennuskurssia ja jos ei nappaa niin sit ens vuonna valmennuskurssin kera uudestaan.
panic
vaikea valinta
beltsu
2
577
Vastaukset
- Itsestään selvää
Ei sitten tullut rukoilu mieleen?
- teol. yo
Opiskelen teologisessa kolmatta vuotta ja pääsin mainiosti sisään ilman valmennuskurssia, kuten moni kurssitoverinikin. Ei ne kirjat mitään rakettitiedettä ole. Ehkä tärkeintä on hahmottaa suuret linjat ja osata tiivistää sanottavansa, koska koe koostuu - ainakin silloin kun hain - esseetehtävistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774